🌹30.BÖLÜM🌹

13.4K 829 224
                                    

~SONUNA KADAR OLMASA DA SMUT VARDIR OKUMAK İSTEMEYEN GEÇEBİLİR.~

Duvarla Taehyung arasında tıkılı kalmıştım.Nefes alacak kadar mesafe bile yokken kendimi,soktuğum bu durumdan kurtarmaya çalışıyordum.Fakat pek becerecekmişim gibi görünmüyordu.Belki de artık bunu düşünmek yerine biraz akışına bırakmalıydım?

Gözlerimin içine bakarken artık kaçmayı bırakıp dudaklarına yapıştım.Alt dudağını çekiştirerek hafifçe dişledim.Hoşuna gitmişti ve elleri bel oyuntumdaki yerini almıştı.Bir hamlede zıplayıp bacaklarımı beline doladım.Sırtımı duvara dayamışken öpüşleri sertleşmeye başlamıştı.İstemsizce bir inleme kaçıverdi ağzımdan bu Taehyung'u tetiklemiş olacaktı ki tek elini kalçama yönlendirip sıkmıştı.

Duvardayken yeteri kadar yiyiştiğimizi düşünüp yatağa yönelmesi için belindeki bacaklarımı yere indirdim.Dudaklarımızı ayırıp gülümsedi.Kendimde bir cesaret bulmuştum ve korkmadan,çekinmeden gözlerine cesurca bakabiliyordum.Yavaşca omuzlarımdan ittirerek yatağa yatmamı sağladı.Dakikalar sonra üzerime çıktığında tekrardan buluşan dudaklarımız bir şevkle hareket ediyordu.

Elleri üzerimdeki tişörte gitti.Dudaklarımızı bir kaç dakikalığına ayırdıktan sonra üzerimdekini çıkardı.Elini ustalıkla vücudumun açık olan kısımlarında gezdiriyordu.O bunu yaparken bedenimin alevlendiğini hissediyordum.Kısa sürede kendi tişörtünü de çıkarıp odanın bir köşesine fırlattı.

Sadece iç çamaşırlarımızla kaldığımızda duraksadım ve gözlerinin içine bakmaya başladım.Bu sefer unutmamamız gereken bir şey vardı,prezervatif! Dudaklarımı aralayıp kısık bir sesle konuştum.

"Bu sefer unutmamalısın."

Bana anlamsız bakışlar atıp kafasını 'neyi?' der gibi salladı.El ayamı alnıma vurup gözlerimi devirdim.

"Sence neyi Taehyung?"

Hâlâ bana bön bön bakarken sinirle sesimi biraz yükselttim.

"Kondomu Taehyung! İşlerin bir önceki gibi berbat bir hâl almasını istemiyorum yine."

Nihayet anladığında yatağın yanıbaşındaki çekmeceyi açıp içinden kondomu aldı.Ben iç çamaşırlarımı çıkartmakla uğraşırken o da kendi işiyle uğraşıyordu.

Tekrardan dudaklarımız buluştuğunda bir kaç dakikalık öpüşmenin ardından içimde bir acı hissettim.Gelgit hareketleriyle canım biraz acısa da dudaklarımı sert öpüşü dikkatimi oradan uzaklaştırıyordu.Boynuma yöneldiği sırada hareketlerini biraz daha yavaşlatmıştı.Artık işin zevk kısmındaydık.Köprücük kemiğimin üzerinde dudaklarını gezdirip hafif ama etkili öpücükler bıraktı.Bir elini göğsüme atıp pek de nazik olmayacak bir biçimde sıktı.Adını inlediğimde bundan zevk almış olacak karşı tepki olarak inleyip içimdeki hareketine tekrardan başladı.

~

Nefeslerimiz birbirine karışırken daha fazla halim kalmadığı için onu durdurdum.Alnından süzülen terlerden onun da bi o kadar yorulduğu belliydi.Alnıma küçük bir öpücük kondurup yanımdaki yerini aldı.İnce örtüyü üzerimize kadar çektim.Kafamı göğsüne koyup elimin birini de karnının üzerine yerleştirdim.

"Her ne kadar sana zarar verebileceğimden korksam da güzel bir andı."

Görmese de kendi kendime gülümsedim.Onunlayken mutluydum neden bilmiyorum ama bir anda her şeyim olmuştu.O yanımda olmayınca kendimi kötü hissediyordum ve hep yanımda olsun istiyordum.Biliyorum bu ilişkiyi herhangi birine söylesem veya açıklasam eminim ki itiraz edilecek bir durum.Herkes tarafından ayıplanacak bir durum fakat aşkın yaşı ve yaş farkı olmaz bunu bir türlü anlamıyorlar.

Düşüncelerden fazlasıyla yorulup Taehyung'a daha sıkı sarıldım ve gözlerimi yavaşça kapattım.

-SABAH-

Esneyerek uyandığımda kulağıma ıslık sesleri doldu.Göz kapaklarımı zorla açtıktan sonra Taehyung'a baktım.Beline bir havlu sarmıştı ve ıslak saçlarını elleriyle düzeltiyordu.

"Uyanıp bir duş al artık öğlen olmak üzere ve öğleden sonra resim yarışması var."

Yatakta yayılırken dediklerini duyunca ani bir harekertle üzerimdeki örtüyü tutup ayaklandım.

"Sana inanamıyorum beni bu saate kadar uyandırmadın ve bunu şimdi mi söylüyorsun?"

Diye kızdım.Bana sadece kıkırdadı.Göz devirip bir an önce duşa girdim.Sıcak duş vücudumu öyle rahatlatmıştı ki hiç çıkmak istememiştim.Saçlarımı da güzelce şampuanladıktan sonra lavanta kokulu duş jelini lifime döktüm ve nazikçe ovalayarak bedenimi temizledim.Tüm işlemlerden sonra durulandım ve dizlerimin biraz üstünde biten havluma sarındım.Saçlarımı şimdilik topuz yapıp dişlerimi fırçaladım.

Banyodan çıkıp bavulumdan temiz kıyafetler aldım.Bu sırada Taehyung gözleriyle hareketlerimi takip ediyordu.Ona kaçamak bakışlar attım bana karşı sırıtması artık sinirimi bozmaya başlamıştı.Elimdeki kıyafetlerle banyoya giderken birden duraksadım ve arkami dönüp kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Ya! Sen orda neye gülüp duruyorsun? Komik olan ne?"

Yüzündeki sırıtışı silip ellerini kaldırdıktan sonra başını salladı.

"Hiç bir şeye.Bir şey yok hem giyinsene sen." Dedi azarlar tonda.Ağzım istemsiz açılmıştı beni küçük bir çocukmuşum gibi azarlıyor muydu?

"Hey bana baksana sen!" Diyip üzerine yürürken ayağım takıldı ve üzerine düştüm.Neşeli bir şekilde kahkaha atarken çatık kaşlarımla oflayıp ondan kurtuldum.

"Dengeni bile koruyamıyorken neden bana saldırmaya çalışıyorsun?" Hâlâ kahkaha atarken olduğum yerde tepindim.

"Aish! Seninle uğraşamıyacağım daha fazla!"

Dişlerimi sıkıp banyoya girdim ve üzerimi giyinmeye başladım.Giyinirken Taehyung'a da laf atmayı eksik etmedim.

"Ben giyinirken sen de giyinsen iyi edersin.Yoksa geç kalabiliriz sonuçta senin hazırlanman bir kraliçenin hazırlanması kadar uzun sürüyor."

"Çok komiksin Eun Sun! Biliyor musun sen neden hâlâ okula gidiyorsun ki? Bence bir komedyen olma yolunda ilerlemelisin."

"Aa güzel fikir olabilir aslında.Tavsiyen için sağol Bay Ukala!"

Geri cevap gelmeyince zaferle gülümsedim ve hızlanarak giyinmemi tamamladım.Dolaptan saç kurutma makinesini alıp saçlarımi güzelce kuruttum.Her şeyi tamamladıktan sonra banyodan çıktım Taehyung'un da hazır olduğunu görünce birlikte öğle yemeğini yemeye indik.Yemekten sonra ise yarışmanın yapılacağı yere gidecektik.Uzun uğraşlar sonunda ne çizeceğimi ve nasıl çizeğimi bulmuştum.Umarım ki birinci ben olacaktım.

HERKESE MERHABA!!! UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ❤ VOTELER LÜTFEN ARTSIN 2 HAFTALIK ARADAN ÖNCE 200 ÜSTÜ VOTE GELİRKEN ŞU AN DÜŞTÜ VE BENİM DE YAZMA HEVESİM KAÇTI.LÜTFEN BU BÖLÜME 190 VOTE GELSİN.VOTE SINIRI GEÇİLİRSE YB ATACAĞIM...

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin