Eve yorgun argın gelmiştim ve evde henüz kimse yoktu.'Cici annem' dahil.Çantamı kenara atıp yüksek sesle bir şarkı mırıldanmaya başladım.Eş zamanlı olarak dans edip odama çıkıyordum.Etrafımda bir tur döndükten sonra odama girdim ve üzerimi değiştirip tekrardan aşağı,mutfağa indim.Kendime bir sandwich hazırlayıp bir bardakta karışık meyve suyu doldurup hepsini tepsiye yerleştirdim.Tepsiyi alıp salona televizyonun başına geçtim.Bir yandan atıştırırken bir yandan da magazin programlarını geziyordum.Şu an ki halim tam bir ev kızıydı.Çünkü üzerimde bol bir tişört,yine altımda bol siyah bir eşofman vardı.
Kanallarda gezinirken birden bir komedi şova rastladım ve izlemeye başladım.O kadar komikti ki gülmekten neredeyse altıma yapacaktım.Kendimi kaybetmiş gülerken,hatta koltukta tepine tepine gülerken birden kapı açıldı.Babam ya da Sun Hee gelmiştir diye aldırış etmedim.Gülüşüme bir eşlik ve boğaz temizleme sesi duyduğumda ara verdim.Yattğım yerde yüz üstü dönüp koltuğun başından sadece gözlerim görünecek şekilde kapıya doğru baktım.
Evet babamın geldiği doğruydu fakat yanında Bay Kim'i de getirmesini beklemiyordum.Utançtan yanaklarım kızarmıştı fakat Bay Kim gülüyordu.Onun bu haline bir kez daha aşık olduktan sonra hızlıca ayağa kalktım.
"Kızım sesin dışarıdan duyuluyor bilmem anlatabiliyor muyum?"
Başımı öne eğip ellerimi karnımın üzerinde birleştirdim.
"Özür dilerim babacığım."
Dedim.Benden hemen sonra Bay Kim,
"Bay Kang kızmanıza gerek yok o henüz lise çağında bir çocuk normal davranışlar bunlar."
Duyduklarıma hem üzülmüştüm hem de sinirlenmiştim.Çünkü bana çocuk demesi hoşuma gitmemişti! Hatta beni öyle görüyor olması bile sinirimi bozuyor! Ama göreceğiz çocuk olup olmadığımı Bay Kim!
Kaşlarımı kaldırıp ikisinin de üzerinde gözlerimi gezdirdim.
"Çocuk olan da kimmiş? Ben reşitim bir kere!"
Sitemlerim sonucunda Bay Kim sessiz kalırken babam gülmüştü.Sinir bozucu!
"Neyse bu kadar yeter,Bay Kim bundan sonra sana matematik dersi verecek okuldan sonra 1,5 saat onunla çalışacaksın."
Bunu duyduğuma sevinmiştim istediğim ilk şeyi elde etmiştim.Şimdi sırada diğerleri vardı.
"Bu arada Taehyung bu akşam yemeğinde bize katılacak ve benimle olan işinden ötürü bu geceyi burada geçirecek.Annene söyle Taehyung için bir oda hazırlasın."
Ne?? Bir dakika bir dakika!! Bay Kim bu akşamı hatta bu geceyi bizde mi geçirecek?? Tanrım sana çok teşekkür ederim! Tanrım cidden çok teşekkür ederim!
İçimden sevinç nidaları atarken mümkün olduğunca dışa vurmamaya çalışıyordum.
Başımı salladım ve Sun Hee'nin henüz evde olmadığını açıkladıktan sonra hızla odama çıktım.Eşofmanı çıkartıp kot şortumu giydim.Üzerimdeki tişört zaten güzel durduğu için onu ellemedim.Saçlarımı biraz kabarttıktan sonra saldım ve ince bir eyeliner çekip çok azıcık vişneli dudak nemlendiricimden sürüp tekrardan aşağıya indim.Babam ve Bay Kim salonda oturmuş benim hakkımda konuşuyorlardı.Onlara gözükmeden dinlemeye başladım.
"Kızımın matematiği çok iyi olmadığı için seninle çalışmasını istedim.Sanırım kızım senin öğretmenliğini beğenmiş olmalı ki ben başka bir öğretmen önerdiğimde seni istedi."
Baba!! Onu deme ya! Tanrım! Bay Kim şaşırmıştı.
"Gerçekten mi? Sanırım öyle olmalı.İşim benim için önemli faktörlerden biridir."
Dedi bozuntuya vermeden Bay Kim.Peki neden böyle bir şey yaptı? Eun Sun bir sorguya hazırlanmalısın.Hemde belki de zor geçecek olan bir sorgu.
Birden arkadan Sun Hee'nin sesini duydum.Bana gülümseyip sarıldı.Ellerim havada kalmıştı ve tüm gözler üzerimize çevrilmişti.Salakça bir gülümseme atıp salona,tekli koltuğa oturup bağdaş kurdum.Bilerek tam Bay Kim'in karşısına oturmuştum.Bana,lise çağında bir çocuk diyordu fakat bacaklarımdan gözlerini alamıyordu.
Bense sanki onu umursamıyor gibi telefonumla oynayıp keyif alıyormuşcasına sahte gülücükler atıyordum.
***********************
Yemek masasına geçtiğimizde inadına yanına oturdum ve zaten kısa olan şortumu bir tık daha yukarıya çektim.Gözleri,ben bunu yaparken yavaşca bacaklarıma kaymıştı.Yemek yerken isteyerek birden elimi bacağına çarptım ve sanki elimi masaya vurmuş gibi yalandan inledim.Bay Kim tam o sırada ağzındaki lokmayı yutuyordu fakat ben bunları yapınca boğazına takıldı ve öksürmeye başladı."İzninizle banyo ne tarafta acaba?"
Dedi kesik kesik öksürüklerinin arasında.Babam ise benim götürmemi isteyip beni zora sokmuştu.Tanrım bana yardım et.
Birlikte merdivenlerden üst kata çıktık ve onu banyoya kadar götürdüm.Tam onu bırakıp gidecektim ki kolumdan tutup,
"Ne yaptığını zannediyorsun sen?"
Dedi kaşlarını çatarak.Sırıttım.
"Hiiç,hiç bir şey yapmıyorum.Zaten ne yapabilirim ki ben lise çağında bir öğrenci değil miyim? Unuttunuz mu?"
Dedim iğneleyici bir tonda.
"Şu an saçmaladığının farkında mısın bilmiyorum ama davranışlarına dikkat et.Baban istediği ve iyi bir maaş vereceği için burdayım!"
Yüzüm biraz düşmüştü ve sanki biraz kalbim kırılmıştı.Yine de pes etmeyip devam ettim.
"Bay Kim lütfen lise çağındaki bir öğrenciyle bu şekilde konuşmayın."
Dedim inadına.Hâlâ kolumda olan eliyle birden çekip,beni duvarla arasına aldı.
"Karşında bir öğretmen var ve öğrenciliğini bil! Şimdilik bu tavrını yaşına veriyorum."
Elinden kolumu kurtarıp onu ittim ve sinirle merdivenlerden indim.Sakin ol Eun Sun pes etmek yok! Bana yalvarıcaksın Taehyung! O zamanlar da gelecek sadece bekle! Benim sabrım kolay taşmaz fakat çok zorlamasan iyi edersin Kim Taehyung...
İLERİKİ BÖLÜM BAYAĞI ÇEKİŞMELİ VE BELKİ BİRAZ UCUNDAN SMUT OLABİLİR :D UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆