Lütfen voteleri yükseltin yazma hevesim gelmiyor ve hikayenin gidişatı hakkında yorum yaparsanız da sevinirim.[Ve not media daki fotoda arkadaki jimin'i görmeyiverin ajshshhs]
"Ne oluyor burada!"
Babamın bağırışıyla yerimden zıpladım resmen.Yüzü sinirden kızarmıştı ve kaşları son reddede çatılmıştı.
Kendime gelip üzerimdeki tişörtü biraz aşağıya çekiştirdim.
"Baba sakin ol,açıklayacağım her şeyi." dediğimde birden Sun Hee öne atıldı.
"Neyi açıklayacaksın? Öğretmeninle nasıl yiyiştiğini mi?"
Kulaklarıma inanamamıştım ben en başından beri onun iyi biri olduğunu düşünürken aslında onun sadece bir maske ardına saklanmış olması.
"Bayan Kang siz ne diyorsunuz? Öyle bir şey yok! Üzerine kahve döküldüğü için benim tişörtümü verdim ona! Hem ben onun öğretmeniyim."
Taehyung'un dediklerine biraz kırılmıştım fakat bir şey anlaşılmaması için bunları demek zorundaydı.
"Ben ne gördüğümü ve ne anladığımı çok iyi biliyorum!"
deyip babam bileğime yapıştı ve beni çekiştirmeye başladı.
"Sen de derhal eve ve bundan sonra okula gitmeyeceksin!"
"Bay Kang lütfen biraz anlayışlı olun ve dinlemeden böyle şeyler yapmayın."
Taehyung'u dinlemeden beni evden çıkardı.Arabaya doğru beni zorla götürürken kolumu ondan kurtarmayı başardım.
"Baba kendine gel! Şu kadını dinleyip beni hiçe sayamazsın! O kadın hiç bir şey benim gözümde!"
Yanağımda bir sızı hissettiğimde bana tokat attığını anlamıştım.Hayatımda ilk defa ondan tokat yemiştim hemde değersiz bir kadın yüzünden.
"Dediklerine dikkat et Eun Sun! O kadın senin annen!"
Benim babam,anneme karşı olan sevgisini bu kadar çabuk mu kaybetmişti? Onu hayatından bu kadar çabuk mu silebilmişti?
"Hepinizin canı cehenneme! Duydunuz mu? Ve sen baba,hayatımda bundan sonra böyle bir sıfata sahip kimse yok!"
diye bağırıp Taehyung'a baktım.Benim ağlamama dayanamamıştı ve gerçekleri saklamak yerine koşarak yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı.
"Bay Kang! Kendinize gelin o sizin kızınız!" Taehyung'un babama kafa tutması beni biraz endişelendirmişti.Tartışmaların sonucu çoğu zaman kötüye gidebiliyor.
"Sen sus! Seni saygılı ve iyi bir öğretmensin diye kızıma ders vermen için ayrıca iş vermiştim fakat sen daha 18 yaşında ki kızla neler peşindesin!?"
"Siz bana ne demek istiyorsunuz? Tacizci? Tecavüzcü? Ya da pedofili hastası mı?"
Taehyung'a baktığımda yüzü gerilmişti ve yumruğunu sıkıyordu.Ellerimi çenesine yerleştirdim ve bana bakmasını sağladım.
"Sakin ol Taehyung.Onun öyle demesi seni öyle biri yapmaz.Kendine gel bırak biz eve girelim."
Dedim onu sakinleştirmek adına.Fakat Sun Hee bir anda koluma yapıştı.
"Eun Sun'u burda bırakamayız Kang!"
Beni zorla çekerken,"Hadi gidelim!" Dedi.
Bileklerimi öyle kavramıştı ki canımın acısından ağzımdan tek kelime çıkmıyordu.Zorla arabaya bindirip beni Taehyung'dan ayırıp eve götürdüler.
~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆