🌹15.BÖLÜM🌹

18.6K 1K 223
                                    

Ona bir kez daha sarılıp yanağından öptüm.

"Bu kadar çok özleyeceğini bilseydim hiç gitmezdim." Dedi.

Utanmıştım ve bakışlarımı,Taehyung'un gözlerinden yere çevirmiştim.

"Hadi ama! Yine mi utandın? Yapma Eun Sun bu kadar minik iltifatlarda utanırsan evlendiğimizde ne yapacaksın?"

Yerde gezinen gözlerim birden açıldı ve onunla göz kontağı kurdum.Yanlış duymadıysam evlenmekten bahsetmişti,öyle değil mi?

"Şey...Yani neden böyle konuları açıp beni daha da mahcup ediyorsun ki? Utanıyorum işte.Gerisini sorgulama."

Göz devirdim ve yanaklarımı şişirip,pufladım.Bir yandan aklım Baekhyun'nun dediği şeylerle doluydu ve çığ gibi büyüyüp üzerime doğru yuvarlanıyorlardı.

Bir yandan da Taehyung ile bu kadar kusursuz bir ilişkimizin olması inanılmaz bir şeydi.

Taehyung eğilip yanağıma bir öpücük kondurduğunda dikkatim onun üzerinde yoğunlaşmıştı.

"Ne düşünüyorsun böyle? Hani beni özlemiştin?"

"Birşey düşünmüyorum,sadece seninle bu günlere gelebilmek bile benim için mucizevi bir şey."

Dediğimde gülümsedi ve her zamanki gibi gıcık olduğum şeyi yaptı,saçlarımı karıştırdı.

"Aisshh!! Taehyung,yapma şunu!"

"Bunu yapmak benim çok hoşuma gidiyor ama." Gülerek cevap verdi.

Gözlerimi devirdim yine ve,"Hadi çıkalım burdan yoksa birileri bizi görebilir." Dedim.

Kafasını onaylayıcı bir biçimde salladığında,temkinli bir şekilde boş sınıftan çıktık.

"Dersiniz bize Bay Kim." Dedim ve sırıttım.Okul sınırları içinde özellikle de etrafta öğrenciler varken onunla bu mesafede olmalıydık.

"O zaman neden sınıfa gitmiyoruz?"

Ne imâ ettiğimi anlamıştı ve aynı tepkiyi o da bana vermişti.Birlikte sınıfa girdiğimizde tüm gözler üzerimizdeydi.Kimseyle göz teması kurmadan yerime geçtim ve kitabımı açtım.

Bir kaç dakika sonra Taehyung ders anlatmaya başlamıştı.Hatta yanımdaki kız bu gün gelmediğinden ders anlatırken sürekli benim yanıma oturup durmuştu.

~~~~~~~~~~~

Okul çıkışında Taehyung babamla bir şey konuşacaktı ve daha sonra birlikte sinemaya gidecektik.Bu yüzden onu bahçedeki banklardan birine oturup beklemeye başladım.Bir yandan da kendi kendime şarkı mırıldanıyordum.

Bankta yanıma biri usulca yaklaşıp oturdu.Kafamı çevirdiğimde bu kişinin Baekhyun olduğunu gördüm.

"Herkes evine giderken sen burada tek başına ne yapıyorsun?"

Ne diyecektim? Taehyung'u bekliyorum diyemezdim elbetteki de!

"Babamı,babamı bekliyorum.Birlikte eve gidecektik.Peki ya seni hangi rüzgar attı buraya?"

"Batı rüzgarı!" Dediğinde iğrenç bir espiri yaptığını anlamıştım.Ona 'ciddi misin?' bakışları atıp göz devirdim.Devamında bana aeygo yapınca gülmeme engel olamadım.

Onunla gülüşüp,eğlenirken yanımıza kaşları hafif çatık bir biçimde Taehyung geldi.

"Eun Sun,bu kadar komik olan da ne? Anlatın bende güleyim!"

Sinirli görünüyordu,beni kıskanması hoşuma gitmişti.

"Bay Kim bu bizim aramızda olan iletişim üzgünüm ki sizi ilgilendirmiyor."

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin