Restoranta geldiğimizde babamın rezerve ettirdiği yere geçip Taehyung'la yan yana oturmak istesem de yapamamıştım. Babam sanırım evden çıkarken yaptığım harekete biraz sinir olmuş olacaktı ki benim konuşmama dahi izin vermeden Taehyung'u yanına çağırıp oturmasını sağlamıştı.
Yemek boyunca derin bir sessizlik vardı sadece arada bir babam Taehyung'a okulla ilgili bir şeyler sormuştu ve cevaplarını da kısa tutmuştu. Masadaki gerginliği ve üzerimdeki gerginliği atmak için izin isteyip kalktım.
Lavaboya gidip ensemi ve boyun kısmımı suyla biraz ıslattıktan sonra elimi yelpaze niyetine kullanıp kendimi serinlettim. Beni sıcak basmasının yanı sıra üzerime çöken sıkıntı cabasıydı. Birkaç dakika sonra yanıma Sunhee geldi. Belini lavabonun tezgâhına yaslayıp beni süzdü.
"Bu kadar gerilmene ne gerek var? Zaten babana her şeyi anlattın rahatla biraz."
Hafif kaşlarımı çatarak ona baktım. Amacı neydi? Ya da neden böyle davranıyordu?
"Sunhee biliyorsun ki aramız iyi değil ve ben senin samimiyetine pek de inanmıyorum bu yüzden uzatmak yerine kısa kes ve neyin peşindesin anlat."
Histerik bir gülüş attı. "Neyin peşinde olabilirim ki Eunsun? Anneciğin sadece senin mutlu olmanı istiyor tatlım."
Eliyle yanağımı okşamaya yeltenince kendimi geri çekip sertçe elini geri ittirdim. "Çek elini! Ayrıca çok iyi biliyorum bir şeylerin peşinde olduğunu ama her ne ise o beceremeyeceksin!" Sesimin volümünü azami düzeyde tutmaya çalışıyordum.
"Ne var biliyor musun Eunsun, sen ne kadar çabalasan da bence beceremeyecek kişi sen olacaksın çünkü kimsenin sana inanacağını düşünmüyorum."
Yüzünde beliren şeytani sırıtış sebebiyle sinirlerim bozulmuştu. Bir şeyler planladığı kesindi fakat ben bunun ne olduğunu bilmiyordum.
"Yine nelerin peşindesin sen Sunhee?"
"Yakında öğrenirsin canım."
Samimiyetsiz sırıtışını ve bütün kötü enerjisini yaydıktan sonra yanımdan ayrılmıştı. Gerçekten sinirlerimi çok bozuyordu.
Derin bir nefes alıp lavabodan çıktım ve masaya geri döndüm. İstemeye istemeye Sunhee'nin yanındaki yerimi aldım. Babam biraz öncesine nazaran daha konuşkandı gariptir ki Sunhee de öyle. Benden sonra ne söylemiş olabilirdi de masayı bu hale getirmişti.
"Tatlılarımızı da yedikten sonra kalksak? Yarın okul var biliyorsunuz ki."
Babam ve Taehyung'un daha fazla vakit geçirmesini istesem de Sunhee buradayken olmasını istemiyordum.
"Eunsun kızım, annen çok güzel bir fikir sundu ve ben de onayladım."
Kaşlarımı çatıp burada neler döndüğünü anlamaya çalıştım ama masadaki üçlü arasında bakışlarımı dolaştırmaktan başka bir şey yapmıyordum.
"Okul için sınav öncesi motive olsun diye 1 haftalık güzel bir tatil planımız var. Çoktan okulun sitesine kurallar ve gerekli malzemeler listesi yüklendi. Yarın öğleden sonra Seogwipo'ya gideceğiz."
Gözlerimin fal taşı gibi açılmasına engel olamadım. "Birden bire nereden çıktı bu tatil işi?" Sunhee'ye pis pis bakışlar attım.
"Aslında bunu bir hafta önceden düşünmüştük ve siteye de ön haberi yüklemiştik."
Babam başıyla Sunhee'yi onayladığında Tanrıdan sabır diledim. Gerçekten bu kadını öldürmek istiyordum.
"Bence güzel bir motive yöntemi."
Taehyung'a dönüp baktığımda bu kadar saf olabilmesi beni gerçekten düşündürmüştü. Bu kadının gerçek yüzünü bir tek ben mi görebiliyordum?! Tüm erkeklerin gözünde kötü kadın perdesi mi vardı Tanrı aşkına!
"Neresi güzel? Şurada zaten yaz tatiline ne kaldı ki? Sınav bitsin sonra bizim Taehyung'la bir planımız var zaten." dedim omuz silkerken.
"Bize de bir haber verseydin keşke kızım."
"E verdim işte." Moralim bozukken pek güzel cevaplar verecek durumda olmuyordum maalesefki.
Biraz daha bu konu üzerine tartışıldıktan sonra kabul etmememe gibi bir şansım olmadığından mecburen sesimi kesmiştim. Ardından tatlı faslı ve eve dönüş gerçekleşmişti. Bu gece Taehyung'dan ayrı uyumak zorundaydım ve bu hiç hoşuma gitmemişti.
Babam ve Sunhee eve geçtikten sonra kapıda Taehyung'la kaldım. En azından birkaç kelime konuşabileceğimize seviniyordum.
"Eunsun, bu gece nasıl desem... huzursuz gibiydin bir problem mi var?"
Kaşlarını kaldırıp bakışlarını bana yönelten Taehyung'ın şu şapşal görünüşünü o kadar çok seviyordum ki.
"Okuldaki yorgunluğumun sebebi olabilir. Bir de..."
Susup gözlerimi ayak ucuma dikince eliyle çenemi kavrayıp tekrar ona bakmamı sağladı.
"Bir de ne?"
"Sunhee."
Bana anlamadığını ifade eden bakışlar atınca derin bir iç çektim.
"Ona güvenmiyorum ve bir şeylerin peşinde olduğuna eminim bu yüzden lütfen kendine dikkat et Tae."
Sıkıca göğsünden sarıldım. Vücudunun hafif titremesinden güldüğünü anlamıştım.
"Böyle şeyler düşünme Eunsun hiç bir şey olmaz ayrıca Sunhee iyi bir kadın ne yapabilir ki?"
Dediklerini duyunca gözlerimi devirdim ve ondan ayrılıp hafifçe göğsüne vurdum. "Yah! Sen onu benim kadar tanımıyorsun bu yüzden sus."
Ellerimi sinirle göğsümün üzerinde birleştirince tekrardan o muhteşem ötesi gülüşünü atıp kolumdan tutarak beni kendine çekip sarıldı.
"Pekâlâ bayan dedektif öyle olsun."
"Öyle zaten."
Lafın altında kalamama gibi bir huyum vardı bu sebeple son kez diyeceklerimi söyleyip Taehyung'a veda ettikten sonra eve girdim. Sunhee'ye pek yüz vermeyip babama iyi geceler dedikten sonra odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Ardından yatağa geçip uyumak için zihnimi boşaltmaya çalıştım.
Umarım bölümü beğenirsiniz 🥰 sizleri çok seviyorum ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆