"Su için bence Bay Kim yoksa geçmez boğazınızdan." Dedim sırıtırken.
Bana ters ters baktıktan sonra uzattığım suyu aldı ve tek dikişte bitirdi.
"Aslında laf arasında geçmişti.Yani pek isteyerek söylediğim bir şey değil."
Hemen beni bir bozma çabası yok mu gerçekten sinir edici bir şey.Ben tam konuşacakken soldaki kız,
"Oppa yapma ama! Bir insan tam 7 kez laf arasına sıkıştıramaz ki bunu." Dediğinde istemsizce bir kahkaha attım.Saklamaya çalıştığı şeyler bir bir ortaya dökülüyordu.
"Detaya ne gerek vardı Youra?"
Taehyung'un tepkisi sadece bizi güldürmüştü.Aslında kızlara ısınmaya başlamıştım fakat ona Oppa demeleri hâlâ beni hoşnut etmeyen şeylerden.
~
Yemekten sonra yorgun olduğum için odaya çıkmaya karar verdim.Taehyung ise bir işinin olduğunu ve onu halletmesi gerektiğini söyleyip gitmişti.
Odada tek başıma oturup telefonda oyalanıyordum.Canım sıkılıyordu böyle boş boş durmaktan.Keşke eğlenecek bir şey olsaydı ve ben de kahkahalara boğulabilseydim.
Yatakta yüz üstü uzanmış televizyona bakarken kapı tıklatıldı.
"Unnie! Benim Youra açar mısın kapıyı?"
Kapıya bir kaç dakika bakakaldım.Ardından hayattan bezmiş bir şekilde kapıyı açmaya gittim.Beni karşısında görünce birden bana sarıldı.Boş boş bakarken onun bu hareketiyle gözlerimi büyüttüm.Neden bana sarılmıştı ki?
"Unnie,seni çok sevdim ben.Canım sıkıldığı için de seninle konuşmaya geldim." Deyince etrafa bakındım.Yanındaki diğer kız yoktu tek gelmişti.
"Ta-tamam o zaman geç içeri." Diyebildim.
Kapıyı kapatıp hızlıca Youra'nın yanına döndüm.O tekli koltuklardan birine otururken ben de yataktaki yerimi aldım.
"Anlat bakalım o zaman canını sıkan şey ne?" En azından ona şefkâtle yaklaşabilirdim.
"Belki başta bize bu gün sinirlenmiş olabilirsin.Fakat bilmelisin ki biz böyle kızlar değiliz.Unnie,gerçekten ona Oppa desekte senin yerini tutamayız onun kalbinde."
Söylediği şeyleri hazmetmeye çalışıyordum fakat sevinsem mi bilememiştim.
"Üzgünüm ama anlayamadım?" Dedim kaşlarımı havaya kaldırıp ona alık alık bakarken.Bana gülümsedikten sonra yerinden kalkıp yanıma oturdu ve elimi tuttu.
"Unnie aslında çok basit bir şey bu.O seni gerçketen seviyor.Çünkü senden sonra kimseyle daha doğrusu hiç bir kadınla tensel temas kurmadığına yemin edebilirim."
"Sen ciddi misin?" Ağzım 'o' şeklini alırken kafa salladı.
"Chunghe ile pek yakın değil fakat ben onunla gerçekten abi - kardeş gibiyim bu yüzden birbirimizden pek bir şey saklamayız.Yani bana resmen abilik yapıyor bu yüzden onu benden kıskanmana gerek yok.Senin hakkında zorla onun ağzından bir şeyler öğrenmiştim."
"Ne gibi şeyler öğrendin ki?" Dedim şaşkınlıkla.Şu an gerçekten duyduklarım beni sevindiriyor gibiydi.
"Öncelikle Unnie,o senin gibi birini hayatında daha önce görmediğini ve bundan sonraki hayatında da göremeyeceğini düşünüyor.Sanırım bir ara çıkmışsınız fakat sonra ayrılmak zorunda kalmışsınız.Keşke o şekilde devam etseydiniz ben sizi gerçekten çok yakıştırıyorum."
Kendime bir yutkunma ve soluk molası verdim.Çünkü biraz daha bunları yapmamaya devam edersem ölebilirdim.
"Açıkcası benim de kanım sana ısınmaya başladı Youra.Şöyle bir durum var ki,onunla ayrılmamızın sebebi çok saçma.Aslında ikimizden yaptığı aptallıklardan ibaret." Dediğimde bana gülümsedi.Gerçekten iyi bir kızdı.Boğazımı temizledikten sonra konuşmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆