Okula vardığımızda babamdan yine bir nasihat almak istemediğim için ondan önce inip okula girdim.Sınıfımı dahi babam ayarladığı için kendimi bir nevi kukla gibi hissediyordum bu okulda.Babamdan öğrenmiş olduğum sınıfa girdim ve bulduğum boş bir sıraya oturdum.Bir kaç dakika sonra yanıma bir kız gelip oturdu.
"Selam,burası benim sıram fakat oturabilirsin yanımda buna bir şey demem ama seni bu sınıfta hiç görmedim.Yeni misin?"
Kızın yüzüne karşı gülümsedim.
"Evet,yeniyim.Daha bu gün geldim şehir dışından."
"Dönem ortasında mı? Nasıl aldılar ki seni? Normalde almazlar."
"Aslında söylemekten pek hoşnut değilim övünmek gibi görme sakın bunu ama babam bu okulun yeni müdürü olduğu için."
Kızın gözleri biraz büyümüştü sonra ise bana karşı sıcak bir gülümseme attı.
Bir süre boyunca birbirimizle konuşup tanıştık.Kısa süre sonra öğretmen içeriye girdi.
Kendini bize tanıtmaya başlamasından bu yana gözüm ondan hiç ayrılmamıştı.İlk defa bir öğretmeni bu derece inceliyordum.O da bu gün gelmişti bu okula.Bay Kim Taehyung.İşte 3 yıl sonra hayatımda annemden sonra önem taşıyan bir kişi.
Gözüme ciddi anlamda mükemmel ve karşı koyulmaz derecede çekici geliyordu.
"Efendim kaç yaşındasınız?"
Diye sormuştum.Bana kafasını çevirip gülümsediğinde sanki içimde bir şeyler hareketlenmişti.
"25 yaşındayım."
Aramızda az bi yaş farkı vardı.Ben 18 o ise 25.Hem gerçi fazla olsa ne olacak aşkın yaşı yoktur!
Ben onu şapşal bir şekilde izlerken o ders anlatıyordu ve birden bana dönüp,
"Evet! Cevabı ne Eun Sun?"
Diye sordu.Çenemin altına koyduğum eli hızla indirip gözlerimi ondan zorla ayırıp tahtaya baktım.
En sevmediğim olan matematik problemiydi bu.Tahtaya bakıp çözümleye çalıştım fakat aklım sürekli Bay Kim'e kayıyordu ve en başından başlamak zorunda kalıyordum.
"Efendim cevap 6 mı?"
Dedim yaklaşık 5 dakikanın ardından.Bana bakıp güldü.Tanrım!! Bu nasıl bir gülüş? Sanki cennetten bir parça.
"Doğru fakat niçin bu kadar bekledin?"
"Efendim bu okulda yeniyim bu yüzden henüz sınıfa adapte olamadım."
Yerime oturdum ve tekrardan onun ders anlatışını izlemeye koyuldum.Sanırım aşık oluyordum.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM UMARİM BEĞENİRSİNİZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fiksi Penggemar[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆