Sabahleyin ağrıyan başımla güne gözlerimi açmıştım.Dün benim için kasvetli ve yıkım dolu geçmişti.O kadar yaşanmışlıktan sonra normal bir öğrenci gibi hayatıma devam etmem gerekecekti.Bunu başarabilirdim,ben her ne olursa olsun üstesinden gelebilirdim.
Yatakta oyalanmayıp kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra okul formamı giyindim.Çantamı da hazırlayıp son kez iki fıs parfüm sıktım ve telefonumu alıp aşağıya indim.
Evdekiler henüz uyanık değildi,kahvaltı etmeyi de zaten canım istemiyordu bu mükemmel bir zamanlama olmuştu.Ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Hava henüz aydınlanmaya başlıyordu.Okul için bayağı erken bir saatti fakat okula yürüyerek gittiğim için tadını çıkartmak gerekiyordu bu saatlerin.
Yavaş bir şekilde yolda ilerlerken arkamdan Baekhyun'un sesini duydum.
"Eun Sun-sshi!!! Bekle beni!"
Arkamı döndüm ve bana doğru koşan Baekhyun'a güldüm.Bana yetişmek için komik bir şekilde koşuyordu.
"Sakin ol bekliyorum zaten." Dedim ve gülmemi devam ettirdim.
Son anda kendini frenlediğinde ensesini kaşıyarak,
"Üzgünüm,zamanlamayı tutturamadım." Dedi.
"Önemli değil."
Deyip koluna girdim ve yürümeye devam ettim.Başta biraz garipsese de sonrasında durumundan memnun bir şekilde yola devam etmişti.
"Günlerdir okulda yoktun umarım ciddi bir durum yoktur?"
"Hayır,hayır önemli bir şey yoktu.Sadece hayatımda almam gereken önemli kararlar vardı ve ben de onları hallettim."
Buruk bir şekilde gülümsemiştim.Nedense içimde bir boşluk vardı.Anlam veremediğim ve uzunca bir süre de anlam veremeyeceğim.
Okula geldiğimizin farkına varınca okul kapısından içeri geçmem için centilmenlik yapan Baekhyun'a göz devirdim ve içeri geçtim.Bana güldüğünde istemsizce bende ona güldüm ve beraber sınıfa çıktık.Sınıfta sadece bir kaç kişi vardı ve ders çalışıyorlardı.Genellikle bu saatte gelenlerin yaptığı tek şey bu oluyordu.
Çantamı sırama bıraktım ve oturup susadığım için çantamdan çıkardığım mataradan su içmeye başladım.
"Bu gün Bay Kim'in yanına gideceğim halletmem gereken bir şey var.Acaba sen de benimle gelir misin?"
Ağzımın içine dolan suyu duyduklarımla bir anda dışarıya püskürttüm.Etraftakiler bişey mi oldu diye bana bakınırken Baekhyun'da yüzüne sıçrayan suyu elinin tersiyle silmeye çalışıyordu.
"Keşke suyu püskürtmek yerine cevap verseydin."
"Şey..üzgünüm refleks olarak oldu sanırım.Her neyse gelemem gibi görünüyor yapmam gereken işler var."
Bana dudaklarını büzüp aegyo yaptığında gerçekten kabul edemeyeceğim bir teklif sunduğunu anlatmak uzun sürmüştü.
Fakat ben yine de bir şekilde onu atlatmıştım.Aslında dediklerimde yalan yoktu çünkü kara kalemim iyi olduğu için okullarca yapılan kara kalem yarışmasına katılacaktım.Bir sorun vardı ki ne çizeceğimi bile bilmiyordum ama katılmayı her şeyden çok istiyordum.
Çünkü bu gün öğleden sonra ilk elemeler bizim okulumuzda olacaktı.Daldığım düşüncelerden kapının kapanma sesini duyduğumda çıktım.Bu Taehyung'tu,gerçi artık aramızda bir şey olmadığı için ona yine saygı ifadesiyle hitap etmem gerekiyordu.Düşüncelerimde bile...
Yanımıza gelirken çok saçma ve nedenini bilmediğim bir şekilde ellerimin buz kestiğini ve kalp atışlarımın yavaştan hızını arttırdığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆