🌹32.BÖLÜM🌹

9.9K 677 153
                                    

1 HAFTA SONRA

Yaklaşık 1 haftadır Taehyung'la konuşamıyordum.Yolumuz hep bir şekilde ayrılıyordu.Hatta ona son dokunuşum uçaktaykendi...

"Eun Sun! Tabağınla oynamayı bırak ve yemeğini ye!"

Babamın sert seslenişi beni kendime getirmişti fakat aynı zamanda da sinirlendirmişti.Gözlerimi devirip tabağımdan bir kaç kaşık daha alıp masadan kalktım.

"Nereye?"

"Ödevlerim var onları yapacağım."

Babamı geçiştirip hızla odam çıktım.Kapımı kilitledikten sonra telefona sarıldım.Taehyung'u aramayı planlıyordum sonuçta bayağıdır görüşmüyoruz ve o benim hem öğretmenim hem de sevgilim.Birbirimizden bu kadar uzun süre habersiz kalmamamız gerekir.

Numarasını tuşlayıp çalan telefonu açmasını bekledim.İkinci çalıştan sonra açılan telefonda kadife sesini işittiğimde kalbimde yine ilk günku çarpıntı oluştu.Bir kaç saniye afallayıp öylece sesini dinledim.Kendime gelebildiğimde bir kaç kelam etme fırsatı bulmuştum.

"Uzun zamandır görüşemiyoruz Taehyung ve ben seni çok özledim." Dedim.

"Okuldaki işler yüzünden seninle pek ilgilenemedim.Üzgünüm."

"Bu hafta sonu buluşup bir şeyler yapmalıyız bence."

"Eun Sun özür dilerim ama hafta sonu başka işlerim var,boş değilim."

Zaten 1 haftadır görüşmüyoruz ilk defa görüşmek istediğimde de beni red mi ediyor?

"Tamam Taehyung.İşlerini hallet sen.Benden önemli olmalılar(!)"

Deyip telefonu kapattım.Belki çocukca veya aptalca gelebilir bu davranışım ama bende onun tarafından doğru düzgün bir değer görmek istiyorum.Biz de diğer çiftler gibi olalım istiyorum.Fakat yok,hiç bir şekilde olmuyor!

Gönderen:Tae
Yüzüme telefon kapatman sence hoş bir davranış mı? Arıyacağım telefonu aç.

Mesajı görünce hemen mesaj bölümüne girdim.

Gönderen:Eun Sun
Hayır açmayacağım.Hatta ararsan da sürekli meşgule atacağım!

Gönderen:Tae
Ya demek öyle? Görürsün sen!

Bu bir göz dağı mıydı? Böyle cümleler kurarak beni korkutacağını sanıyorsa yanılıyor.

Kulaklıklarımı takmış müzik dinlerken hayatımın Tae'yle olan bölümlerini gözden geçirme fırsatı bulmuştum.Bu zamana kadar çok şey yaşamıştık ve her şey çok çabuk gelişmişti.Buraya taşınmak istemediğim günleri hatırlıyorum.Babama zorla diretmiştim gitmeyelim diye.Fakat o beni dinlememişti aslında şu anda iyi ki de dinlememiş diyorum.Bu sayede Tae'yle tanışmış oldum.

Bir kaç dakika sonra camımdan sesler gelmeye başlayınca dikkatimi oraya yönlendirdim.Cama doğru iyice yakınlaşınca dışarıdaki kişini Tae olduğunu gördüm.Yangın merdivenlerinden camıma tırmanmıştı ve hatta bir dakika,o buraya gelmişti hem de gecenin bu saatinde??

Hemen camı açtım ve "Bu saatte ne işin var burada deli misin?" Dedim.Bir yandan da sessiz bir şekilde konuşmya çalışıyordum çünkü babamlar hemen yan odada sayılırdı.

Bana doğru hafifçe yakınlaşıp,"Canım seni görmek istedi." Dedi ve yandan bir sırıtış attı.

Camımın pervazına oturup bana bakmaya başladı."Davet etmeyecek misin?" Diye sorunca şapşal bakışımı kesmeyi denedim.

"Taehyung saat gecenin 1'i! Babamın bence bu sese gelmeyişi bile bir mucize."

"Hani beni görmek istiyordun sende? Mesajda trip atmaya benzemez bu Eun Sun.Ayrıca sen davet etmesen de girebilirim."

Beni görmüyormuş gibi dibime kadar girdikten sonra yanımdan öylece sıyrılıp geçiverdi ve yatağıma serildi.Onun kokusuyla bütünleşen parfüm kokusu bende hafif bir baş dönmesi ve kalp çarpıntısı yapmıştı.Kelimenin tam anlamıyla mükemmel biriydi.

Kendime gelebildiğimde camı kapatıp ona doğru bakmaya başladım.

"Şaka mı yapıyorsun? Bu saatte burada..."

Cümlemi tamamlayamadan bileğimi kavran elleriyle beni yanına çekti.Kafamı göğsüne yaslayıp elleriyle oldukça yavaş hareketlerle saçımı okşama başladı.Aslında hareketleri hoşuma gidiyordu ve beni ona daha çok bağlıyordu.

"Böyle yaparsan seni her anımda isteme duygusu yerleşek içime.Peki seni her anımda yanımda bulamazsam ne olacak?"

Gözlerime dik dik bakarak,"Seni bundan sonra hiç bir şekilde asla yanlız bırakmayacağım bunu sakın unutma.Aklına takılan her bir soru da ve problemde benimle konuşmanda yarar var." Dedi ve saçlarıma minik bir öpücük bıraktı.

"Biliyor musun?" Diye ürkekçe başladım cümleye.Elimi beline sardıktan sonra devam ettim."Seni aklımın her köşesine kazımış durumdayım.Sensiz bir günüm bile geçsin istemiyorum.Cidden ne yaptın bana Tae?"

"Sen böyle düşünuyorsun peki ya ben? Senin yanında olmadığım zaman senin hep incineceğini,kırılacağını düşünüyorum.Sen,ben olmadan savunmasız bir serçe gibisin ve seni bazen dünyanın kötü ellerine bırakmak beni deli ediyor."

Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım bile.Omzumda uyuya kalan Taehyung'u ise hiç uyandırmak istemiyordum zira benim de ayakta duracak gücüm kalmamıştı.

O kadar uzun bir aradan sonra yeni bölümü yayınlayabildim.Sizce hikayenin gidişatı nasıl? Ya da nasıl olmalı özelden fikirleriniz varsa alabilirim.Umarım hikayeyi beğenmişsinizdir sizleri seviyorum iyi varsınız!😍😙😚😚

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin