-POV Writer- (12.07.2020)
Nihayet çok istedikleri o gün gelmişti. İşte, insanların dünya evi diye adlandırdıkları o yere gireceklerdi ve uzun süredir gizli saklı yaşadıkları bu ilişkiyi herkese duyurabileceklerdi. Bunun mutluluğu elbette daha ağır basıyordu çiftte.
Düğün hazırlıkları ile ilgili her şeyi en ince detayına kadar beraber planlamışlardı. Her şey tam olarak istedikleri gibi mükemmel ve onlara özgüydü.
Taehyung ve Eunsun'un giyim hazırlıkları da tamamlandığı sırada odaya Taehyung girdi. Karşısında Eunsun'u beyazlar içinde görünce gözlerini istemsizce güzelliğinden alamadı, adeta bir kuğu gibi göründüğü fikri beyninin içinde dolanıp duruyordu durmaksızın.
Eunsun'un da Taehyung'ı gördüğünde ondan pek de bir farkı yoktu. Sırf kendisine uyum sağlamak için Taehyung beyaz bir takım giyinmişti ve bu Eunsun'un da onun hakkında aynı fikirlere kapılmasına sebep oldu.
Genç adam yutkunarak genç kıza doğru birkaç adım attı ve beline sarılıp onu kendine doğru çekti. Kızın ona gülümsemesi sonucu kendi hakim olamadığından dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.
"Düğün önce gelini görmek ve öpmek uğursuzluk getirir bilmiyor musun?" dedi alayla genç kız.
"Bu tür hurafelerin gerçek olduğuna hiçbir zaman inanmadım ve inanmayacağım da." diyerek arsızca birkaç minik öpücük daha bıraktı genç kızın dudaklarına ayrılmadan hemen önce.
O sırada odaya Eunsun'un kuzeni Yoonji odaya gülümseyerek girdi. "Demek düğün öncesi küçük yaramazlıklar peşindesiniz."
Eunsun kuzenine göz devirip Taehyung'tan birkaç adım uzaklaştı. "Şu an daha iyi mi Yoon?"
Yoonji kafa sallayarak durum hakkındaki memnuniyetini belli etmişti ardından da Taehyung'ı hızlıca dışarı yollamıştı ve geriye kalan ufak tefek hazırlıklar için işe koyulmuştu.
-
Genç adam sevdiği, aşık olduğu kadını gergin bir şekilde beklerken gözlerini salonun tavanında gezdiriyordu. Bakışlarını hafif sola çevirdiğinde sevdiği kadını karşıdan yavaşça ona doğru ilerlerken bulmuştu. Ne kadar da göz alıcı duruyordu ayrıca ışıldıyordu gelinliğinin üzerindeki özenle dizilmiş taşlar yüzünden.
Genç kız sonunda sevdiği adamın karşısındaki yerini almıştı. Artık her şey neredeyse tamam sayılırdı önlerindeki tek engel yemin etmeleriydi. Nikahlarını kıyacak olan rahip gerekli işlemleri uyguladıktan sonra çiftin yemin töreni de aynı eşsiz güzellikte geçmişti.
Genç adam nihayet 'gelini öpebilirsiniz' nidasını duyduktan sonra büyük bir özlemle yapıştı genç kızın dudaklarına. Şu an herkesin içinde olmaları onun için fark etmiyordu. Çift ayrıldığında kopan alkış tufanı da onların sevincine ortaklığın bir göstergesi olmuştu.
Bundan sonrasında tamamen e sadece birlikte olacakları güzel bir balayı vardı ve tüm hazırlıklar tamamdı. Çift salondaki davetlilerin yanlarından ayrılıp balayı için hazırlanmaya gittikleri sırada içlerinde bir şeyler sürekli kıpır kıpırdı. Parmaklarındaki yüzük onların hem manevi hem de maddi anlamda artık simgesiydi ve kimseden çekinmek veya sakınmak zorunda değillerdi ilişkileri için.
Durumun böyle sonuçlanması için ikisi de büyük hezimetler atlatmıştı ve işte, yolun sonunda onları bekleyen bu güzel ödüle sahip olabilmişlerdi. İlişkilerine zarar vermek isteyenlerin aksine onlar dimdik ayakta durup zorluklara göğüs germişlerdi ve başarmışlardı...
.
.
.
.
.Bu güne kadar bu kurguyu okuyup güzel yorumlarda bulunan ve oylarını eksik etmeyenlere teşekkür ederim. Bu kurgu aslında benim acemilik yıllarımda başladığım ve ilk bölümlerinde çok daha fazla acemi olduğumu gösteren şeyler var. En kısa zamanda vaktim olduğunda düzenlemeyi düşünüyorum.
Özel bölüm yapıp yapmama konusunda hâlâ emin değilim o yüzden bu konuda bir şey diyemeyeceğim.
Uzun lafın kısası bu kurgudaki bizr ayrılmış bölümün sonuna geldik. Diğer kurgularıma bakmayı da unutmayın lütfen. Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆