🌹19.BÖLÜM🌹

14.8K 934 367
                                    

Taehyung'un Ağzından;

Sinirlerime hakim olamıyordum.Beni anlamamak için sanki çabalıyordu.Okula da gelmemişti zaten bu gün.Onu seviyordum ama işimden olmayı da göze almak istemiyordum ki.Alt tarafı bir et parçası,ben bunu dediğimde ise resmen kıyametler koptu.

Ellerim arasına aldığım başımı yerden yavaşça gökyüzüne doğru kaldırdım.Ne yapıyordum ki ben? Aklıma tekrardan Eun Sun'un dedikleri gelince kendime küfür ettim.Onu bırakabilecek biri miydim ben? Ya da ona binlerce kez onu sevdiğimi ve uçkuruna düşkün biri olmadığımı söylediğim halde aynen onun dediği gibi iş yüzünden korkup kaçacak mıydım?

Birden gözümde canlanır gibi oldu eskiler.Kendimi onun hayaline sarılırken bulmuştum.O gün öfkeyle söylenmiş şeylerdi bunlar,benim için pek bir değeri yoktu.Hem ben...Eun Sun'dan vazgeçemem ki.

Tekli koltuğun üzerinde duran deri ceketimi işaret parmağımla kavrayıp bir çırpıda giyindim.Kapıya doğru koşarak ilerledim ve portmantodan arabanın anahtarını kaptığım gibi soluğu Eun Sun'un yanında aldım.

Tek dileğim vardı o da dünden bu güne kendine bir şey yapmamış olmasıydı.Onun acı çekmesine dayanamazdım ben.Gerçi ne ara onu bu kadae benimsedim benim bile haberim olmadı.

Kapıyı çalıp beklemeye başladım.Bir kaç dakika sonra çelik kapının ardından onun o,seslerin en güzeli olan kadife sesi doldurdu kulaklarımı.

"Kim o?"

Cevap vermem gerekiyor muydu? Ya da vermeli miydim? Benim olduğumu öğrenirse kapıyı açmayabilirdi bu yüzden sessiz kalmayı tercih ettim.

"Kim o diyorum? Neden cevap vermiyorsunuz!?" Diye asılarak kapıyı açtığında karşısında beni görünce şaşırmıştı.

"Şey Eun Sun..."

Cümlemi tamamlamama izin vermeyip sinirle kapıyı üzerime kapatıyordu ki girişe ayağımı koyup onu durdurdum.

"Bekle! Seninle konuşmaya geldim." Dediğimde kapıyı kapatmak için zorlama işinden vazgeçti ve gözlerini gözlerime dikti.Kahvenin en güzel tonu olan gözlerine bile hasret kalmıştım.

"İçeri geçmeme izin verir misin? Lütfen."

Biraz bekledikten sonra girmeme izin verdi.Ardından kapıyı kapatıp benden önce salona geçti.Vakit kaybetmeyip bende peşinden ilerledim.Fakat salonda gördüğüm manzara pek hoşuma gitmemişti.

Salonda Baekhyun vardı ve şu an yan yana oturdukları için o çocuğu dövmek istiyordum.Sinirimi bastırıp tekli koltuğa geçtim.

"Eun Sun seninle özel konuşmam lazım lütfen benimle yukarı gelebilir misin?"

Gözlerimi çoğunlukla Baekhyun'un üzerinde gezdirdiğimi hissetmiştim.Sanırım kıskançlık böyle bir şey olmalıydı.

"Bilmiyorum,ben pek önemli bir şey konuşacağını düşünmüyorum." Tüm bunları beni gıcık etmek için yapıyordu bunu biliyordum.Fakat pes etmek yoktu.

"Eun Sun lütfen dedim.Önemli."

Ona kaşlarımın altından baktığımda şişirdiği yanaklarındaki havayı dışarı üflerken oturduğu yerden kalktı.

"Pekâla,çabuk ol."

Birlikte üst kata çıktık.Onu odasına çekip kapıyı kilitledim.

"Senden özür dilerim çok kaba davrandım sanırım lütfen beni affet.Bunları söylemeyi hiç istemezdim fakat bilmiyorum,sinirli bir anıma denk geldi ve her şey bir anda olup bitti.Gerçekten senden özür dilerim."

Mahçup bir şekilde ona bakarken gözlerinde bir parıltı oluşmuştu.O da beni özlemişti ve geri dönmemi çok istiyordu anlaşılan.

"Bilemiyorum,kalbim çok fazla kırıldı.Hemde çok fazla acı çektim.Hayatım da ilk kez böyle bir acıyı tattım sayende."

Ne dese haklıydı bir şey diyemezdim elbetteki de.Çünkü o gün gerçekten bir korkak gibi davranıp saçmalamıştım.

"Biliyorum,haklısın fakat affet beni lütfen ben de bir insanım ve doğal olarak aklım karışıktı."

Ona bir anda sarılınca ellerini omuzlarıma koymaya vakti olmadan ondan ayrıldım ve dudaklarını nazik bir şekilde öpmeye başladım.Onu iyi tanıyordum benim bu davranışımı asla geri tepemezdi ve öyle de oldu.Karşılık vermeye başladığında yukarı kıvrılan dudaklarımız çok şey anlatıyordu birbirimize.

Benden ayrılıp omzuma vurduğunda alayla güldüm.

"Buna hayır diyemeyeceğimi biliyordun hile yaptın! Seni hilekar!"

"Biraz öyleyim sanırım." Deyip gülümsedim.Bakışlarımız buluştuğunda yine kitlenmiştim.Onun gözleri beni içine,derinlerde bir yere çekiyordu ve ben buna engle dahi olamıyordum.Henüz reşit olmuş birine göre davranışları olgun ve yerindeydi.Nerede nasıl tepki vereceğini iyi biliyordu.İşte aşık olduğum noktalarından biri de bu'ydu.

"Seni kolay kolay affetmeyeceğimi bilmeni isterim öncelikle.Sonuçta bir gün bile olsa çok fazla ağlattın beni."

Dedikleriyle kendime yumruklar atmak istedim.Onun göz yaşlarının akmasına ben sebep olmuştum ve bütün bunları düzeltmekte bana düşerdi.

"Gerçekten çok özür dilerim.Sana kendimi affettireceğim ve eskisinden daha da mutlu olacağız." Deyip hafifçe dudaklarından öptüm.

Utanıp başını eğerek gülümsediğinde kendimi cennet bahçesinde hissettim.Gülüşü o kadar masumdu ki.

"Peki bir sorum var,o çocuğun ne işi var burada?" Ciddi bir tavır takınmıştım.O çocuktan hiç haz etmiyordum.

"Seninle dün kavga edince ağlamaktan yoruldum ve kafa dağıtmak için dışarı çıkmaya karar verdim ve onu çağırmıştım.Bende bir mutsuzluk olduğunu sezdiği için evde yanlız kalmayayım diye bu günde yanıma gelmişti." Dedi.

"Senin ona ihtiyacın yok.Senin tek ihtiyacın olan kişi benim bunu bilmeni isterim ve benim de tek ihtiyacım olan kişi sensin." Dedim küçük,bir pamuk kadar yumuşak ellerini avuçlarım arasına alırken.

"Sadece arkadaşım o Taehyung.Senin yerine kimse geçemez,kalbimde her zaman senin için özel bir yer var bunu unutma."

"Senin için de aynısı geçerli güzelim." Dedim.Belki de artık ona karşı mesafeli kelimeler kullanmamanın zamanı gelmiştir,ha?

İkimizde gülümsediğimizde elini tutarken odanın kapısını açmaya yeltendiğimde beni durdurdu.

"Baekhyun bizi böyle görürse..."

"Ne anlamak istiyorsa onu anlasın.Artık başkaları ne der diye düşünmek istemiyorum ben." Dedim emin bir şekilde.Onun tekrar gülümsemesi beni mutlu etmişti.

"Ayrıca okul gezisinde gideceğimiz yere yarından itibaren ilk uçakla gideceğiz.Bu yüzden bir daha gelgit olmasın diye geceyi seninle geçireceğim." Dedim ve göz kırptım.

Yanakları pembeleştiğinde yine utandığını anladığımda sustum ve birlikte aşağıya indik.

YEEYYY!!! YB GELDİ!!!! VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM VE 46K İÇİN HEPİNİZE ÇOK MİNNETTARIM!!!!

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin