Yeni ev,yeni okul,yeni anne,yeni bir şehir...
Hayatıma bir bakıma 1 yıl aradan sonra tekrardan başlıyacaktım.Evet annemi geçen yıl kaybetmiştim ve babam benim tek büyüyemeyeceğimi düşündüğü için yeni bir kadınla evlenmişti.Fakat ben kendilerinden hiç hazetmiyorum.Yine de henüz bir kötülüğünü görmediğim için bir şey demiyorum.Belki de haklıdır ama ben hiç bir kadını kendi annem yerine koyamam!
"Eun Sun çabuk hazırlan yoksa okula geç kalacaksın!"
Aşağıdan gelen babamın sesiyle irkildim ve yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettim.Ardından üzerimi giyinip aşağıya indim.
"Tamam geldim! Hadi çıkalım canım bir şeyler yemek istemiyor."
"Kızım aç gidemezsin,en azından bir kaç lokma ye."
Dedi 'cici' annem.Başımı salladım.
"İstemiyorum ısrar etmeyin hem ben okulda yerim.Baba zaten sende okuldasın farkındaysan gözlerini de hiç ayırmıyorsun benden!"
Babam okul müdürüydü Daegu'da fakat kendisi artık Seul'de görev yapmak istediği için buraya gelmiştik.En sevmediğim yanı da sürekli kimlerleyim onu gözlemleyip duruyor.
"Senin iyiliğin için bu kızım.Herkes iyi niyetli olmayabilir."
Yine öğüt vermeye başlayacağını anladığım zaman hızla ayakkabılarımı giyindim ve kapıda bizi bekleyen arabaya bindim...
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YENİ HİKAYEYİ.BU ARADA HİKAYEDE SMUT OLSUN MU?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆