Sabahleyin erkenden uyandım ve okul formamı giyip aşağı indim.Sun Hee yine kahvaltı hazırlamakla meşguldü.Babam ise masada oturmuş gazete okurken kahvesini yudumluyordu.
"Baba,ben bir şey yemeyeceğim pek iştahım yok zaten midem bulanıyor.O yüzden bir an önce okula gidelim."
Babam kahvesinden son yudumunu aldıktan sonra gazeteyi katlayıp masanın üzerine bırakırken bana baktı.
"İstersen evde kal bu gün gelme?"
"Gitmem gerekiyor,bu gün yeni konulara geçicez ve sınav haftasına şurda ne kaldı ki? Ders dinlemem gerekiyor." Dedim.
Bitkin bir haldeydim fakat gerçekten de gitmem gerekiyordu.Yoksa sınavlarda başarısız olabilirdim.
Babam çantasını aldıktan sonra evden çıktık ve arabaya bindik.Yolda babamla hiç bir şey konuşmadım zatem midemin bu hâli konuşmama engel oluyordu.
Okula vardığımızda arabadan indim ve hızla sınıfa çıkıp eşyalarımı bıraktıktan sonra çantamdan kitabımı alıp bahçeye indim.İlk dersimiz boştu.Öğretmenimiz ailesini ziyarete gittiği için bu hafta boş geçecekti.Aylak aylak gezmek yerine kitap okuyup sakin kalmak,ruhumu dinlendirmek en iyisi.
"Günaydın!"
Kafamı kitabın sayfalarından ayırıp karşımda bana şirince sırıtan Taehyung'a çevirdim.Gülümseyip kitabı kapatıp sol yanıma koydum.Ardından sağ elimle,sağ yanımı işaret ederek,
"Gel buraya otur." Dedim.
Tereddüt etmeden gelip yanıma oturdu.Okul saatinden daha erken bir saattte olduğumuz için etrafta kimse yoktu.En azından burada kimse yoktu.Gözlerimi gözlerine dikip öylece bakmaya başladım.Sanırım ölene dek bu gözlere bakabilirdim.Benim için çok şey anlatıyorlardı.
"Haberin var mi bilmiyorum ama bir gezi olacakmış okulumuzca.Bu gezide sizin sınıfta var ve bir kaç baş öğretmen gözetim için gidecek.Yaklaşık olarak 1 hafta kalınacak.Ayrıca güzel haberlerden biri de o gözetmen öğretmenlerin arasında bende varım."
Deyip elini yanağımda nazikçe gezdirdi.Huylanmıştım ve hafiften kıkırdadım.
"Bu cidden güzel bir haber.Peki nereye gideceğiz biliyor musun? Kalacağımız yerler?"
Diye onu adeta soru yağmuruna tuttuğumda o muhteşem gülüşünü atmıştı.
"Evet,hepsi hazırlandı.Büyük ihtimalle bu akşam çıkılacak yola ve baban senin sorumluluğunu bana yükledi.Tamamiyle benim gözetimim altında olacaksın."
Dedi ve göz kırptı.Onun bu haline istemsizce tebessüm ettim.Etrafı kolaçan ettikten sonra ona doğru eğilip dudaklarına minik bir öpücük kondurdum.Onu öperken dudakları neşe ile yukarı kıvrılmıştı.
"Sen ne ara bu kadar atılgan oldun bakayım?" Dedi tek kaşını kaldırıp bana,karşı koyulmaz tatlılığı olan bakışını atarken.
"Bilmem,belki de zaman geçtikçe cesaretleniyorumdur?" Güldüm.
Başını iki yana sallayıp sırıttı."Ah,sen ve davranışların."
"Ne varmış benim davranışlarımda? Sen kendine bak."
"Tamam,tamam.Sen haklısın."
Ellerini teslim olurcasına kaldırıp otuz iki diş sırıttı.
Sol yanımda duran kitabı elime alıp ayaklanırken konuştum.
"Sınıfa çıkalım birazdan ders başlar."
Başını sallayıp kalkmasına yardım etmem için elini uzattığında çekinmeden elini tuttum ve kalkmasına yardımcı oldum.
~
"İnanmıyorum hemen çıkmamız mı gerekiyor?" Dedim telefonda.
Taehyung onaylayıcı bir işaret verdiğinde,"Beni almaya gelirsin,ben hazırlanıyorum." Deyip telefonu kapattım.
Evde tek ben kalmıştım.Sun Hee bizim okul gezisini duyunca babamı ikna edip yurt dışına götürmüştü.Yılan gibi kadın,babam da yazık saf...
Bavulumu tam hazırlamıştım ki zaten sabahten beri hiç geçmeyen mide bulantım aniden şiddetlendi.Koşar adım klozete gittim.Daha fazla dayanamadığım için istifar ettim.Boğazım tahriş olmuştu ve acıyordu.Alnımın kenarından ise bir damla terin çene altıma kadar süzüldüğünü hissettim.Sifonu çektikten sonra lavaboda elimi yüzümü yıkadım.
Zar zor kendimi salona taşıyabilmiştim ki kapı çaldı.Yavaş adımlarla bitkin bir halde kapıyı açmaya gittim.
"Hadi hazırsan gidelim!!"
Taehyung'un gülen yüzü benim halimi gördüğünde düştü ve endişeyle belime sarılıp ayakta durmamda dayanak oldu.
"Ne oldu sana böyle? Hemen hastahaneye gidelim."
"Bilmiyorum,ama gitsek bence de iyi olur." Zorla bir kaç kelime edebilmiştim.
~
Hastaneye geldiğimizde beni bir odaya aldılar ve bir kaç test tarzı bir şeyler yaptılar.Ben sedyede uzanırken Taehyung yanıma çektiği sandalyede otururken elimk tutuyordu ve iyileşeceğime dair iyi şeyler söylüyordu.
Doktor elinde kağıtlarla yanıma yaklaşıp gülümsedi.Anlamsızca ona bakmaktan başka bir şey yapmıyordum.
"Nasıl desem bilemiyorum fakat duyunca sizinde mutlu olacağınız bir haber vermekten gerçekten mutluluk duydum."
Taehyung'la birbirimize 'Ne diyor bu?' bakışı atıyorduk.
"Neyse çok uzatmadan söyleyeyim,hamilesiniz Eun Sun Hanım."
Bir anda kulaklarımda bir çınlama hissettim ve devamında ise aklımda yankı yapan o kelime *hamilesiniz*
HEYYY!!! BEN GELDİM!! NORMALDE YAZMAYACAKTIM AMA CANIM SIKILDI VE YARINKİ SINAVDA ÇALIŞACAĞIM ÇOK YER OLMADIĞI İÇİN ÇALIŞTIKTAN SONRA YB ATAYIM DEDİM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ! OKUNMALARI VE VOTELERİ YÜKSEK TUTUN LÜTFEN 😙😙😙 SİZLERİ SEVİYORUM!! ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆