🌹14.BÖLÜM🌹

16.3K 1K 131
                                    

Kimdi bu kadın? Neden Taehyung'un telefonunu o açmıştı? Bu sefer ağlamak yoktu! Sevdiğim kişinin peşini bırakmayacaktım.Tekrardan aynı numarayı çevirdim ve yine aynı kadın çıktı.

"Ya ne laf anlamazsın sen meşgul diyorum!"

Diye bana cırlayınca kadın öyle bir sinirlenmiştim ki,karşımda olsa onu canı çıkana kadar dövebilirdim.

"Sen kimsin be!? Şu lanet olası telefonu Taehyung'a ver yoksa seni gebertirim anladın mı beni? Aptal şey!"

Nefretimi yeterince kustuğumu düşünüp biraz sessiz kaldım.Kadın sonunda telefonu Taehyung'a verdiğinde öfkemi kontrol etmeye çalışarak sordum.

"Kimdi o ahmak Taehyung? Söyle bana ya da onu şimdilik boşver sen neden benimle doğru düzgün konuşmadan gittin?"

"Sakin ol Eun Sun,o kadını umursama sarkıntının teki.Benimle bir ilgisi yok.Haber vermeme nedenine gelince,seni tehlikeye atmak istemedim."

"Sen buraya döndüğünde gerçekten seni döveceğim Taehyung.Buna emin olabilirsin."

Dedim ve nefesimi dışarı üfledim.

"Ben hallettim her şeyi yarın tekrardan buraya döneceksin,eski görev yerine yani benim yanıma."

İlk defa kendimden bu kadar emin bir şekilde konuşuyordum ve birinin üzerine baskı uyguluyordum.

"Eun Sun sana inanamıyorum ne ara benim annem gibi davranmaya başladın sen?"

Deyip telefonda gülmeye başladığında gözlerimi devirdim.

"Çok komiksin Taehyung cidden."

Dediklerimden sonra gülmesini durdurdu ve bana beni sevdiğini söyledi.Bunu duyunca kendimi dünyanın en mutlu insanı hissetmiştim.

Onunla biraz daha konuştuktan sonra uykum geldiği için iyi geceler dileklerimde bulunup telefonu kapattım.

Telefonu şarja takıp yatağıma girdim.Aklıma birden Baekhyun gelince içimde bir sıkıntı oluştu yine.Ona ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Ona aşık değildim elbetteki de fakat hayatımda biri olduğunu ve bunun Bay Kim olduğunu nasıl açıklayacaktım? En önemlisi de Baekhyun'u ve düşüncelerini Taehyung'a nasıl anlatacaktım?

Başıma hafiften bir ağrı girdiğinde uyumak için gözlerimi yumdum.
~~~~~~~~

Ertesi sabah çalan alarmla uyandım ve üzerimi giyinip aşağı indim.Mutfakta kahvaltıyı hazırlayan Sun Hee'yi görünce yanına gittim ve kolundan çekiştirdim.

"Konuştun mu?"

"Evet konuştum ama baban istemiyor."

Sinirlerimin gerilmeye başladığını hissettiğimde sakinleşmek için gözlerimi bir kac dakikalığına kapattım.Tekrar açtığımda derin bir nefes aldım.

"Bak,beni sinir etme! İkna edeceksin o kadar!"

Deyip kolunu bıraktım.Masaya geçtim.Babam gelince kahvaltı yaparken bir kaç yalandan öksürüp konuşması için işaret verdim.
~~~~~~~~~~~~~~~

Okula geldiğimde mutlu bir şekilde içeri girmiştim.Çünkü babam Taehyung'un suçsuz olduğuna inanmıştı bütün bunların bir yanlış anlaşılma olduğunu söylemişti.Bu gün dönecekti Taehyung ve ben ona dilediğimce sarılabilecektim.

İlk 3 dersimiz boş geçmişti ve ben o saatler boyunca cam kenarına oturup Taehyung'un yolunu gözledim.Sonunda onu giriş kapısında gördüğümde sınıftan koşarak çıktım ve onun yanına indim.Bahçedeki herkes beni böyle ona doğru koşarken görünce garipsedi.

"Bay Kim! Döndünüz sonunda!"

Diye seslendim.Maalesef okul içinde Bay Kim diye seslenecektim.

Yanına gelip durdum.Ona şu an sarılmayı o kadar çok istiyordum ki anlatamam.

"Eun Sun!"

Deyip kollarını havaya kaldırmıştı ki,ben öksürünce ellerini ensesine götürüp kaşıdı.

"Ihm...şey na-nasılsın?" Şapşal bir bakışı vardı.Onun bu haline gülümsedim sadece.

"Şey Bay Kim benimle bir gelebilir misiniz? Müdürle alakalı da."

Elbetteki de böyle bir şey yoktu.Sadece ona o kadar çok sarılmak istiyordum ki bunun için kimsenin göremeyeceği bir yerde olmamız gerekiyordu.Haliyle bir anda ortadan kaybolmak yerine müdürü bahane edersek en azında kimse şüphelenmez.

Boş bir sınıfa geldiğimizde kapıyı kapattım ve ona sıkıca sarıldım.İlk defa böyle oluyordu.Ona bu kadar çok sarılmayı ilk defa istiyordum ve bırakmamayı.

BİRAZ KISA OLDU FAKAT MAZUR GÖRÜN.DİĞER BÖLÜMDE TELAFİ ETMEYE ÇALIŞACAĞIM!

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin