"Ples??" °43°

141 4 0
                                    


Pohled Fred:

Dneska je pondělí a je toho hrozně moc nad čím přemýšlím. Ale nejvíce nad Kate. Jakmile jsme se včera na ledě líbali, Kate mi jednoduše utekla.
Nechápal jsem její náhlou reakci, ale přesto jsem nad tím přemýšlel stále dokola.
Nakonec mi to došlo. Měla kluka. Měla  jeho a proto se zřejmě odtáhla. Ale nechápal jsem proč utekla. Vždyť ona mě tam nechala zcela zmateného a nakonec i zklamaného. A zrovna při tom polibku jsem si uvědomil, že ji vážně miluju. Ona mě ale bere jako nejlepšího kamaráda. Nebo by mě snad měla ráda víc než jen takhle?
Stále mi hlavou výřilo tolik otázek. Proč utekla? Proč to byla ona, kdo spojila naše rty v jedny....

Netuším jak jsem se dnes ráno dostal do školy, ani jak jsem došel do třídy. Nemohl jsem být v realitě, ve které je ona osoba, nad kterou tak usilovně přemýšlím. Nakonec jsem se rozhodl, že si ji najdu a zeptám se na své nevyřčené otázky, které mě ubíjeli každou minutou víc. Byla již čtvrtá vyučovací hodina, která se chýlila ke svému konci. Zvonek oznámil konec hodiny, já si sbalil a odešel ze třídy.
V tu samou chvíli jsem v dálce uviděl její delší kaštanové vlasy a poté i její obličej a nakonec celé její štíhlé tělo.
Zrovna si povídala s holkama, s Wendy a Chris. Něčemu se všechny smály. Nakonec jsem to nechal být a chtěl počkat na později. Nechtěl jsem být jejich rušitelem a tak jsem se obrátil  k odchodu na opačnou stranu školu. Vytrhl mne až hlas, dívčí hlas, který patřil jedné z holek po boku Kate.

,,Frede?“ zavolala Wendy.

Otočil jsem se směrem k Wendy a spatřil ji stojící vedle Kate a po svém levém boku měla i Chris.

,, Ahoj Wendy.“ řekl jsem a mile se usmál na všechny holky. Chris mě pozdravila a Kate jen kývla hlavou na pozdrav. Byla nervózní, poznal jsem to.

,, S kým jdeš na vánoční ples Frede?“

Touto otázkou mě lehce vykolejila. Za prvé jsem netušil, že je to tento rok. Navíc bych tam zřejmě šel rád s Kate. Pokud ne s ní, tak bych zřejmě nešel.

,, To ještě nevím Wendy.“ odpověděl jsem jí.
,, Nechtěl by si tam jít se mnou?“ zeptala se mě a Kate se vedle na ní nechápavě podívala. Sakra, ona žárlí...
,, Ještě si to promyslím a dal bych ti vědět.“ řekl jsem a pousmál se na ní.

Když jsem odcházel, zaslechl jsem jen kousek, co řekla dotyčná osoba.

,,Zbláznila si se Wen?“ řekla Kate, skoro až vykřikla.
,, Ty se k ničemu nemáš. Navíc v tom nevidím důvod, proč nejít, Kate.“ odpověděla jí.
,, Fajn.“ odsekla Kate.

Ona vážně žárlila. Na to, že by mě viděla jít s jinou.

_____________________________________

Pohled Kate:

,, S kým půjdete na vánoční ples?“ zeptala se nás Wendy.
,, Já nevím. Možná ani nepůjdu“ odpověděla jí Chris a lehce se pousmála.
,, Co to je?“ zeptala jsem se zas pro změnu já.

Neměla jsem totiž ponětí, co to je.

,, Vánoční ples. Chodí se tam až od třeťáku a je to v maskách. Prostě klasický ples.“ řekla mi Wendy.
,, Díky za vysvětlení Wen.“ řekla jsem a pousmála se.

_____________________________________

,, A představ si kdyby se to vážně stalo. To bych nemohla.“ dopověděla nám Chris a my se všechny rozesmály.

Já jsem ji sice od půlky neposlouchala, jelikož jsem si všimla osoby, vycházející z jedné z tříd.
Navíc jsem byla ve svém světě a nevšímala si okolí. Zahlédla jsem, jak se Fred otočil směrem k nám a chvíli na nás, na me koukal. Holky se smály a já se po chvilce přidala aniž bych věděla důvod výbuchu smíchu.
Jeho oči si mě přeměřili a poté jsem jej už nevnímala. Vyrušila mě Wendy.

,, Hele tamhle je Fred.“ řekla a podívala se směrem na něj.

,, A pointa?“ zeptala jsem se.

,, Fred se jí líbí už nějaký ten pátek.“ objasnila mi Chris.

,, Zeptám se ho.“ řekla Wendy a než jsem se nadála, vykřikla jeho jméno.

Jeho tělo, které bylo na odchodu, se opět otočilo a nakonec se rozešel.
Stálá jsem tam, nevěděla co dělat. Od toho včerejšího incidentu, jsem se mu chtěla vyhýbat.
Navíc nová informace, že se Wendy líbí. Žárlila jsem....

,, Ahoj Wendy.“ řekla a pousmál se. Chris ho také pozdravila a já jsem jen pouze kývla hlavou. Byla jsem nervózní a nevěděla, zda utéct daleko odsud a nebo se rovnou zabít.

,,S kým jdeš na vánoční ples Frede?“ zeptala se Wendy Freda a při tom si namotávala svůj blond pramen na prst.

,, To ještě nevím Wendy.“ odpověděl ji Fred.

,, Nechtěl by si tam jít se mnou?“ zeptala se ho a já ji probodla pohledem a vykulila na ní oči. Nečekala jsem, že to vážně udělá.

,, Ještě si to promyslím a dal bych ti vědět.“ odpověděl jí a pousmál se.

Nakonec se rozloučil a pomalu odcházel.

,, Zbláznila si se Wen?“ řekla jsem jí.

,, Ty se k ničemu nemáš. Navíc v tom nevidím důvod, proč nejít, Kate.“ odpověděla mi s úsměvem.
,, Fajn.“ odsekla jsem jí a odešla od nich.

Ještě jsem zaslechla, že si něco řekli, nakonec jsem to ani neposlouchala.
Nikdy dřív jsem si nevšimla, že se jí líbí. A já bych neměla žárlit.
Je to jen kamarád, Kate.
Ale kamarád, kterého miluješ.

S myšlenkami jsem odcházela domů, odpadli nám dvě hodiny.
Doma jsem šla hned do pokoje, odhodila tašku a zavřela dveře, po kterých jsem následně sjela na zem a propukla poprvé od té doby v pláč.

Nic mi nevycházelo, Nicolase jsem ztratila, Fred jde zřejmě na ples s mou kamarádkou. Do toho mi brzy přijede Tara, možná přiveze i kluky a mou lásku...
Nesnášela jsem se za to, kým jsem jsem kdysi byla. Nesnášela jsem svůj život, který pro mě neměl smysl.
A teď po té době jsem si to řekla znovu. Znovu tomu propadám.

Minulost se bude možná opakovat....

Další kapitolka je na světě❤👏

Má okolo 1000 slov, nějaké chyby se najdou.
Mám velkou chuť stále něco psát a proto začínám psát další knihu. Zatím mám jen prolog a nejdříve bych chtěla napsat pár kapitol dopředu❤😅

Moc děkuji za přečtení, za votes a za komentáře. Vážím si toho❤

Neuvěřitelných

1,32 K👑

A

#125 místo v kategorii Romance

Vaše❤
xxxx

Láska na ledě ❤ (Příběh hokejistky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat