-Kabuto, ai idee unde sunt bagajele mele?
-Unde le-ai lasat?
-Cand am coborat din vapor le-am lasat unor oameni.
-Erau imbracati intr-un costum albastru?
-Da, cred.
-Inseamna ca sunt la receptie. Vrei sa ti le aduc eu?
-Nu. Ma descurc eu.
Iau cheile de pe masa, inchid usa si o incui.
-Sigur nu ai nevoie de ajutor?
-Am mai spus-o si o s-o mai spun, nu stiu de ce esti asa dornic sa ma ajuti. Si crede-ma, am fost in situatii mai rele decat sa aduc un bagaj in camera.
Cand ajungem jos el o ia in drapta apoi urca niste scari, probabil ducandu-se la el in camera. Nu mai erau asa de multi adolescenti cum erau cand am venit. Defapt, daca ma uit mai bine, nu este absolut nimeni aici. Inafara de femeia nesociabila de la receptie, bineinteles. Cand ajung in dreptul ei, ridica privirea si se uita urat la mine.
-Ce vrei?
-O lamaie, cred ca e mai putin acra decat dumneavoastra.
-Nu ma enerva si spune de ce ai venit aici.
-Bagajele.
-Da-mi cardul tau.
Ii intind cartonasul verde si se ridica apoi il valideaza pe o casuta de pe un perete iar deasupra ii apare un numarul 2205, exact numarul de la camera mea. De sub casuta, iese un fel de bon pe care scria numarul respectiv si mi-l inmaneaza cu tot cu card.
-Du-te pe holul ala si bate la usa din capat apoi da-i domnului de acolo bonul acesta.
Nu stiu de ce dar presimt ca nu ma voi intelege absolut deloc cu ea. Desii nu cred ca sunt singura.
Ma tot gandesc cu cine o sa fiu in echipa, desii am vaga impresie ca voi fi cu Kabuto. Daca nu este el, atunci sper sa fie niste persoane care nu imi vor provoca dificulatati in invatarea tehnicilor noi.Cand ajung in fata usii bat iar imediat imi este deschisa. Un domn inalt cu o palarie albastra apare in usa si astepta sa ii spun ceva probabil. Ii dau bonul se uita pe el apoi i-l da altei persoane din camera, care imi aduce si bagajele. Apuc geamantanul de maner si rucsacul il pun in spate. Primul lucru pe care il voi face o sa fie reanrajatul camerei. Voi pune fiecare lucru din bagajele mele acolo unde le este locul, voi muta mobila in asa fel incat sa ma faca pe mine sa ma simt comod apoi voi face curatenie deoarece este destul de mult praf. Se pare ca am ce face pana diseara.
● ● ●
Tresar cand aud alarma si aproape cad si din pat. Imi intind mainile si imi contract anumite parti ale muschilor pentru a ma relaxa si dezamortii, apoi iau ceasul de pe noptiera de langa pat ca sa opresc alarma si ma dau jos, clatinandu-ma usor de somn. Ajung in fata oglinzii si ma holbam la fata mea obosita, la cearcanele care erau destul de evidente sub ochii mei si la tentativa de coc din capul meu. Strang in mana tubul si pun pe periuta de dinti pasta alba. Astazi era prima mea zi in academie si sper ca instructorii nu se vor purta cu mine asa cum se purtau satenii din Nakadori. Imi clatesc gura, pun periuta de dinti la locul sau apoi merg inapoi in camera sa ma schimb.
*
Stau de o ora in clasa si mai am putin si adorm. Defapt chiar cred ca am dormit 10 minute putin mai devreme, dar sunt atat de ametita incat nici cum ma cheama nu mai stiu. Usa scartaie si imi atrage atentia. Pe ea intra fata cu parul roz fiind la fel de obosita ca mine. Se indrepta spre locul de langa mine dar cand ridica privirea si ma vede i se formeaza pe frunte mai multe cute apoi isi schimba directia, ceea ce ma amuza.
-Buna dimineata, o salut politicos, ea facand acelasi gest ca adineauri.
-Buna, saluta aspru.
Usa scartatie din nou si ne atrage amandurora atentia, intrand un baiat cu par negru si o privire neutra apoi fara sa-si dea seama baiatul cu par blond sare peste el si incepe sa rada.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
FanfictionMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.