Capitolul 19

19 2 0
                                    

-Daca nu eram noi, el murea demult.

-Aia erau ninja celui care trebuia sa-i duca pergamentele. Nu ne permitem sa-i faca cineva rau lordului nostru.

-Noi nu ne-am facut decat datoria.

Inaintea noastra vine si Takuma, care nu parea deranjat de situatie absolut deloc. Mai degraba plictisit.

-Am dus pergamentele. Acum o sa ne retragem fara sa mai calcam pe aici vreodata.

Barbatul isi baga sabia inapoi in suport si trece amenintator pe langa noi.

-Sper sa te tii de cuvant, ca de nu stii ce o sa urmeze.

Sakura tremura si aproape plangea. Ii pun mana pe umar, semn sa se linisteasca.

-Hai sa ne intoarcem sa-l cautam.

-Nu e nevoie, se aude o voce cunoscuta din spate.

Sakura face ochii meri si se intoarce brusc.

-Sasuke-kun!, tipa si sare pe el.

Cade pe spate, cu Sakura peste ei care il tinea strans.

-Sakura, ma.Strivesti!, se chinuia sa vorbeasca, ceea ce ma amuza.

-Sasuke! Ma bucur asa de tare sa te vad!

O da la o parte si se ridica amandoi.

-Hai sa mergem.

Astazi a fost o zi obositoare. Mai ales pentru mine. Mai intai l-am intampinat pe barbatul ciudat care stia informatii despre mine si pe care nu-l cunosc absolut deloc, apoi a trebuit sa ne luptam cu niste ninja si am mers si mult pe jos. Cand o sa ajungem inapoi in oras la hotel o sa adorm in timp record. Naruto incepuse sa-i puna tot feluri de intrebari lui Sasuke, iar Sakura il tot indeprta de el, chiar lovindu-l. Ma amuzau si chiar cred ca voi putea avea incredere in ei intr-o zi. Am observat in multe cazuri ca sunt uniti chiar daca se cearta in mare parte a timpului, deci tin unul la celalalt. Ce pot sa spun, am noroc ca sunt in echipa 7.

••••••

Trag fermoarul bagajului si il pun pe jos. Astazi trebuie sa plecam inapoi in Konoha, unde abia asteptam sa ajung. Sincer ma simt mult mai bine in camera mea la camin decat aici, plus ca vreau sa incep sa ma antrenez in fiecare zi. Sakura intra pe usa si zambeste.

-Myuri-chan, ai terninat de impachetat?

-Da, raspund simplu si fara emotie.

-Te voi astepta jos.

Imi iau si eu bagajul si il tarasc pe rotile de jos pana ajung la parter, unde erau si ceilalti, inclusiv senseiul. Ultimele doua zile au fost si plictisitoare dar si obositoare. In primul rand am mers cu Naruto in toate restaurantele posibile si imposibile, unde a facut si datorii pe care nu stiu cum o sa le plateasca si era sa fie batut de trei batrani care l-au acuzat ca au furat sau ceva de genul. Dupa asta am mers cu Sakura sa isi caute tot felul de haine cu banii pe care i-a primit de la sensei dupa ce am venit de la Takuma si am intrat in fiecare magazin care ii iesea in cale. M-a obligat sa probez tot felul de rochii care imi displaceau complet, dar am facut-o totusi de dragul ei. Mai pe seara am mers al un picnic cu sensei si ceilalti, si pot sa spun ca m-am distrat. Pana si Sasuke a ras, care el este exact ca mine. Linistit si aproape nepasator. Sensei i-a aratat o tehnica noua lui Naruto si l-a invatat cu sa controleze chackra in asa fel incat sa poata merge pe suprafete verticale. Urmatorii care trebuiau sa invete erau Sasuke Sakura, care au reusit abia dupa cateva incercari. Stiam sa fac asta cu mult timp inaintea lor si invatasem de la fratele meu, iar din cauza asta am stat un timp destul de lung gandindu-ma la copilarie. Dar au disparut repede cand am observat cum Sakura il aruncase pe Naruto intr-un lac. Din cate intelesesem, incerca sa il provoace pe Sasuke iar ei nu ii convenea pentru ca il enerva. Si stiu ca la un moment dat sensei incerca sa ii desparta pe Naruto si Sasuke care incepusera se certe din cauza ca unul avea o tinta mai buna cu kunaiul decat celalt.
Urmatoarea zi a fost destul de interesant. A trebuit sa mergem cu sensei unde se antrenau ninja acelui oras. Aveau metode total diferite fata de noi si un stil aparte. Acolo am stat toata ziua si chiar am incercat sa facem o mica competitie. Ne-am batut mai multi intre noi si de fiacre data castigam, ceea ce ii facea pe ceilalti sa se mire. Pentru mine era ceva normal, asta pentru ca am fost invatata de mica multe tehnici si jutsuri legate de ninja, dar pe care o sa le dezvolt in Konoha.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum