Capitolul 49

12 1 0
                                    

-Tsunade e in birou cu  echipa 7. Nu cred ca poate vorbii acum.

-Veneam dupa tine. Vreau sa vorbim.

-Ce s-a intamplat?

Inghite in sec si expira profund.

-Bun. Ma gandean ca trebuie sa stii si tu ca sa fii la curent cu tot. Am cateva lucruri sa-ti mai spun despre trecut.

Deschide o usa la intamplare si intra inautru chemandu-ma si pe mine. Era o sala unde erau cateva scaune si mese dezordonate cu panze de paianjeni. Parea veche. Se aseaza undeva iar eu langa ea asteptand ce voia sa spuna.

-Cu ceva timp inainte sa te nasti stii ca noi am fost in castelul tatalui tau, iar eu l-am cunoscut pe Yuzuki abia dupa ce te-ai nascut tu.

-Si care este problema?

-Doar...asteapta. Ei bine intr-o zi am vrut sa ma plimb prin padure pentru ca ma simteam singura. Ma bucuram pentru parintii tai, dar pe atunci aveam in jur de 20 de ani si bineinteles ca visam si eu la barbatul perfect.  Cand ma plimbam printre copaci dau peste un om, de care mi de facuse frica si mi parea suspicios. Prima oara m-am gandit ca este unul din oamenii tatei, dar nu era asa. Era Orochimaru.

-Stai, ma ridic putin nervos. De ce imi spui asta? Nu o spun intr-un mod rau, dar prefer sa-mi povestesti in alta zi intalnirile tale.

Nu voiam sa par rau, dar chiar nu aveam dispozitia necesara pentru a asculta povesti.
Matusa se infurie si sa uita insistent la mine, dar incerca sa se calmeze.

-Yashiro, stai jos te rog. E ceva important.

Imi dau ochii peste cap si ma asez inapoi.

-Au trecut cateva zile in care ma intalneam in secret cu el si incepeam sa ma indragostesc. Parea ca ma iubeste, asta dupa ce mi-a zis niste lucruri destul de frumoase in prima noapte de dragoste si eram foarte fericita. Ei bine, intr-o zi am mers la el si am deschis un sertar la intamplare unde am gasit mai multe foi. Pe foile alea erau scrise mai multe lucruri legate de clanul nostru Mirukami si tot felul de teste de laborator sau ceva de genul asta. Stiam sa citesc informatii de genul pentru ca ma invatase Ayame. Bineinteles ca i-am cerut explicatii si aflasem ca tot ce voia era sangele clanului, mai exact puterea lui iar ca sa obtina asta trebuia sa ma atraga pe mine intr-o capcana si sa ma indragostesc de el.

-Vrei sa spui ca Orochimaru in tot acest timp a fost interesat de clanul nostru?

-De puterea felinei. Si iti spun asta pentru ca imi este teama sa nu cumva sa o fii atras si pe Myuri intr-o plasa.

Pielea mi se face de gaina instantaneu.

-Toti sanninii au fost la castel in ziua aia, ai luptat alaturi de el. De ce nu ai zis nimic atunci?

-Mi-a sters memoria inainte sa spun cuiva. Apoi la un an dupa ce Ayame si Hayato au murit, ANBU m-au ajutat sa mi-o recuperez. Mi-am adus aminte mai multe lucuri care imi fusesera sterse din memorie si de Orochimaru dar si de Tadashi

Ma ridic brusc si deschid geamul. Imi scot o tigara din pachet, o aprind si trag cu putere.

-Stiu ca esti nervos, dar trebuie sa ne calmam ca sa gasim o solutie, sa-i gasim ascunzatoatea.

-Myuri e inca adolescenta matusa, se poate manipula usor.

-Daca Orochimaru a reusit s-o pacaleasca cu ceva si sa o atraga la el, n-o sa se lase manipulata asa de usor, sau cel putin asta mi-a dat de inteles timp de 3 ani in care am crescut-o.

Trag din nou din tigara nervos. Acel sarpe bastard. Daca se atinge de ea cu un singur deget isi poate lua adio de la viata.

-Mai e ceva? De care trebuie sa-mi spui?

Liniste. Sigur mai e ceva.

-Mai e ceva, dar nu are legatura cu cautarea lui Myuri.

-Bine, spun si arunc tigara pe geam. Atunci e deajuns pentru seara asta.

Ianinte sa ies pe usa ma opresc brusc la auzul cuvintelor ei.

-Ayame a fost insarcinata.

Ma intorc incet privind-o in ochi.

-P-poftim? Intreb si zambesc faea sa vreau, dar nu de fericire neaparat.

-Gemeni. Baiat si fata.

Voiam sa cred ca minte, dar n-ar avea nici macar un motiv sa faca asta. Nici macar nu stiu cum sa reactionez. Sa fiu fericit ca urma sa am inca o sora si un frate dar au murit odata cu mama si tata? Sau sa fiu trist? E ceva neutru de care nu ma pot hotari.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum