Capitolul 13

40 3 0
                                    


-Myuri? De ce lacrimezi?

Revin in lumea reala si imi simt materialul putin ud. Dau cu mana peste si imi trag nasul

-Sunt bine.

-Am ajuns in sat, te-am intrebat de doua ori daca vrei sa mergem si noi cu Sasuke si Naruto sa mancam.

-Scuze, ma gandeam la altceva.

-Te porti din ce in ce mai ciudat.

-Problema este ca nu ma cunosti si nu stii cum sunt cu adevarat iar din cauza acestui fapt nu iti poti da seama daca ma port ciudat sau nu.

Voia sa mai spuna ceva dar tace. In jurul nostru era destul de multa galagie, toata lumea facea reclama unui produs, negociau, vindeau eventual si faceau schimburi. Puteai sa cumperi orice de aici, de la accesorii pana la mobila. Sakura analiza fiecare produs stralucitor din cale si parca se abtinea sa nu cumpere unul cand ii placea.

-De ce nu iti iei ceva daca iti place?

-Trebuie sa strang bani, nu imi pot permite un lantisor acum.

-Stii ceva, mie mi s-a facut foame, n-ai vrea sa mergem sa mancam ceva?

-Hai la Sasuke si la Naruto.

Dau din cap si ne intoarcem spre ei. O las pe ea sa inainteze putin si imi bag banii din buzunar in rucsac. Incepeam sa-mi pipai toate buzunarele si sa respir greu, simptomele perfecte pentru o stare stresata. Sakura ma observa si facuse o expresie neutra.

-Myuri, esti bine? Vrei sa te aju-

-Mi-am pierdut banii!

-Cum ai-

-Sakura du-te tu inainte, trebuie sa-mi gasesc banii.

-Dar sigur i-a luat cineva pana acum, e destul de multa lume pe aici.

-Trebuie macar sa incerc, o sa vin la voi in trei minute.

Sakura da din cap nedumerita si jsi continua drunul spre restaurant. Eu incep sa alerg, prefacandu-ma ca ma uit dupa bani, dar ma opresc cand dau coltul unor magazine. Ma opresc in dreptul unui magazin unde erau niste lantisoare cu pietre stralucitoare. Stiu ca Sakura se uita la unul lung cu un cerc mic si auriu, in centru fiind o piatra rosie. Il iau in mana si ma uit la el, apoi scot banii si ii dau domnului, care se ridica vrand sa mi-l ia din mana, dar cand vede ca ma feresc se opreste.

-Nu vrei sa ti-l pun la gat?

-Nu. Nu este stilul meu, dar multumesc.

Batranul imi da restul si imi multumeste apoi se pune pe scaun. Lantisorul il bag undeva intr-un buzunar care se inchidea ca sa nu cumva sa-l pierd si zambesc. Sper sa ii placa.

Intru pe usile restaurantului si ii vad la o masa dintr-un colt. Sakura manca in timp ce se uita pe furis la Sasuke, care invartea lingura in supa plictisit iar Naruto mancand ca si cand ar fii ultima lui masa. Ma asez langa blond, si ii intind Sakurei lantisorul. Cand il vede pe masa, face o expresi uimita, nestiind ce sa spuna. Buzele incepusera sa ii tremure iar ochii deveneau din ce in ce mai rosii. Bine, asta ma speria. Cateva lacrimi ii cad peste obraji iar eu stateam ca o stana de piatra nestiind cum sa reactionez. Oare nu ii place?

Dintr-o data se ridica si se apleaca peste masa sa ma ia in brate. Ii raspund la imbratisare si o strang tare. Incepem sa ne intelegem destul de bine. Cand ma concentrez mai bine, simt ceva cald si umed pe picioare. Sakura se retrage la locul ei si isi intinde putin haina in fata. Era o parte unde culoarea era mai inchisa, deci era uda. Ne atintim privirile spre Naruto care era aproaoe rosu si mai avea putin si exploda.

-Ramenul meu!!!, tipa cat il tin plamanii, apoi ne fixam amandoua ochii pe castronul rasturnat.

•••••

Ajungem in fata palatului, unde urma sa fim informati de cine o sa avem grija timp de cateva zile. Naruto o ia zambind inainte, ca si cand ar fii liderul echipei. Intram pe un hol mare unde parea ca suntem astaptati de doua persoane, care vin amenintator spre noi.

-Nu credeam ca o sa ajungeti asa de repede.

Toti ne oprim si tinem garda sus. Inainte sa spun ceva, Sasuke este pus la pamant de catre un ninja, niste tipete usoare auzindu-se. Ceilalti doi il iau pe Sasuke pe sus iar celalat voia sa arunce niste stelute in el, dar Sakura il prinde de mana apoi ii cad stelutele din otel pe jos. Ninja-ul dispare intr-un nor de praf iar apoi ea devine imobilizata la perete.

-Ce inseamna toate astea?, tipa Naruto.

-Credeati ca veti scapa asa de usor?, zambesc ei.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum