Orochimaru doar intinde mana si mai multi serpi ies din maneca lui, cam in acelasi numar ca si pisicile mele. Ele cad in gura reptitelor si sunt inghitite imediat. Sar din locul unde eram ca sa nu cumva sa ma prinda apoi ma dau peste cap in aer si aterizez pe jos in picioare, voiam sa-mi iau sabiile de la spate dar abia acum realizez ca nu le mai am.
-Nu stiai ca serpii manaca psicile?, rade.
Practic din noi acelasi jutsu, doar ca de data asta intr-un numar dublu. Cat nu se uita fac o clona si sar pe lemenele de sus care erau puse orizontal pentru stabilizarea tavanului probabil, asteptand oportunitatea de a ataca de sus. Serpii fac acelasi lucru cu pisicile, iar clona incepe sa alerge in asa fel incat sa-l ameteasca. Ma ridic si incep sa merg pe acea scandura pana cand ajung deasupra lui. Imi scot din nou ghearele invelindu-le in chakra subtire ca sa pot taia mai usor, apoi imi adun tot veninul in colti. Deschid gura si sar de pe lemn, cazand fix cu dintii in gatul lui. Simteam cum veninul se reaspandeste in corpul lui. El se da putin inapoi si pune mana pe muscatura, dar incet incepe sa se topeasca.
-Ce naiba?
Il simt cum dintr-o data apare in spatele meu si imi pune un kunai la gat, apasanf incet. Am simtit cu pielea mea a cedat si incepea sa curga sange.
-Daca vrei sa treiesti nu mai sta asa in spatele meu. Nu mi-ai vazut toate puterile.
Limba lui trece pe langa gatul meu si ajunge in dreptul ranei apoi o linge incet.
-Devin excitat cand vad sange, spune ragusit cu acea urma de amuzament apoi se apropie de urechea mea. Stiu toate puterile clanului tau deci nu ma poti surprinde cu nimic.
-Nu prea cred. Nu ai de unde sa stii toate astea.
-Matusa ta Sayuri mi-a marturisit totul. Acum e alegerea ta daca vrei sa crezi sau nu.
-De ce ar face asta? Nu ar avea motive, spun cu ura.
-Poate ca am facut-o eu sa spuna.
Kabuto vine si el inapoi si se uita curios.
-Orochimaru-sama, e totul bine?
-Nu nu e bine, intervin. Ce aveti voi mai exact de gand sa faceti?
-Nu e problema unui copil.
Imi inchid ochii ca sa ma calmez, deoarece nervii mei nu mai erau stabili in momentul asta.
-Nu mai sunt un copil chiar daca am varsta unuia. Si niciunul dintre voi doi nu se va atinge de mine, spun calma. Mai ales acest-
-Ai un comportament extrem de obrazic, nu crezi? Ai grija cum vorbesti in fata lordului.
-Pentru mine nu este un lord asa ca nu am de ce sa vorbesc intr-un anume fel. Slujeste-l cat vrei, dar nu incerca sa ma convingi si pe mine s-o fac pentru ca nu va functiona. Mai bine mor, raspund cu ura.
Orochimaru ofteaza ofteaza amuzat si merge langa Kabuto punandu-i mana pe umar.
-Fa ce ai de facut Kabuto.
-O sa muriti intr-o zi, iar in acea zi eu voi fii vinovata.
Voia sa plece dar se intoarce zambind. Vine calm spre mine si flutura doua degete apoi incep sa ma simt din nou imobilizata de acel jutsu al lui. Ma incrunt cand se apropie mult de fata mea.
-Pot spune ca semeni mult cu matusa ta, dar in acelasi timp nu prea. Mi-a spus acelasi lucru intr-o seara si inca sunt viu. Dar ca putere emotionala se pare ca tu esti mai puternica.
Despre ce naiba tot vorbea? Ce legatura a avut el cu Sayuri?
-Ce treaba aveai tu cu matusa?
Zambeste si pufneste.
-Chestii de adulti.
Pe scari se auzeau cativa pasi iar el se uita peste umarul meu incruntandu-se imediat. Ma simt eliberata si ma pot misca din nou. Imi dau masca jos ca sa pot respira mai bine si imi intorc capul. Erau doi barbati care aveau o bandana cu o nota muzicala si pareau ca voiau sa lupte.
-Ati uitat sa inchideti intrarea, rade unul. Se pare ca avem aici doua prioritati. Printesa din Nakadori si legendarul sannin care s-a folosit de satul nostru ca sa se ascunda in el.
De unde ma cunosc? Nu inteleg absolut deloc.
-Daca nu plecati o sa suportati consecintele.
-Si ce o sa faceti? O sa scoateti coltisorii si gherutele?
Ma incrunt si ma uit la ei fixandu-i cu privirea.
-Nu o sa ma intimidezi cu privirea aia, printesa.
A accentuat cuvantul printesa doar ca sa imi provoace mie nervi. Ma intreb cui i s-a mai intamplat sa fie tinut prizionier, apoi sa vina alte doua persoane care te cunosc ,dar tu sa nu ai nici macar cea mai vaga idee cine sunt, si sa te vrea ca prizonierul lor.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
FanficMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.