Naruto avea o stare clar enervata iar Sasuke parea si el putin deranjat de situatie.
-Indraznesti sa te dai la Sakura-chan?!, tipa.
Baiatul rade incet.
-Imi cer scuze, dar din cate am vazut voi doi nu le bagati in seama, asa ca o voi face eu. Deci fetelor? Ce spuneti?
-Esti liber sa pleci, il anunt.
Batrana venea si ea spre noi cu cele trei castroane cu ramen ale lui Naruto si daca baiatul se va ridica, va iesi urat.
-Domnisoarelor, ultima oferta. Veniti cu mine sau nu?
-Stii unde e usa, raspund fara emotie din nou.
-Voi pierdeti, pufneste. Ninja de doi bani.
Se ridica dintr-o data si exact cum ma asteptam, se loveste de batrana care scapa ramenul. Naruto tremura de nervi iar Sasuke parea mai serios fata de acum cateva secunde. Probabil voia si el ramen. Naruto se ridica si se uita urat la baiat.
-Te dai la Sakura, imi dai ramenul pe jos, esti mort!!, tipa mai spre sfarsit.
-Sa nu uitam de faptul ca ne-ai facut ninja de doi bani, intervine si Sasuke.
Deci asta il deranja.
-Sasuke, hai sa-i aratam de ce suntem in stare, spune si se pun pe pozitie. Tehnica clonelor ju-
Sasuke inchide ochii pentru cateva secunde.
-Opreste-te Naruto, nu faci decat sa irosesti Chakra.
-Tu nu ai vazut ce a facut?, tipa si mai tare.
-Mai bine am merge sa incepem misiunea.
-Are dreptate Sakura. Hai sa mergem.
-Dar ramenul meu?
Ma ridic de la masa apoi pun o parte din banii pe care sensei ni i-a dat inainte sa plece. Cand privirea mea cu a batranei se conecteaza, dau din cap in semn de multumire cu subinteles si raspunde cu acelasi lucru. Cand am iesit din restaurant, am luat-o pe partea opusa fata de care am intrat si iesim pe o alee larga, in parti fiind multi copaci. Naruto statea bosumflat si cu bainile in jurul burtii. O sa ajungem inapoi in oras si poate o sa-si ia ceva de acolo. Ei erau undeva mai in fata iar eu stau in spate. Ma gandesc ce face matusa mea, poate ii pot trimite o scrisoare cand ma intorc de aici. Mi-as dorii sa fiu acasa, dar in acelasi timp aici, ceea ce ma deruteaza complet. Trebuie sa devin un ninja mai bun pentru viitorul meu.
Privirea imi cade intre niste copaciml. Daca te chinuiai putin, puteai sa vezi o parte dintr-o pelerina. Ceilalti erau mai in fata, deci nu or sa-si dea seama prea repede daca lipsesc. Sar peste micul sant care era intre drum si padure. Sar intr-un copac si ma uit cu atentie dupa pelerina pe care am vazut-o mai devreme, dar nu vad pe absolut nimeni.-Cauti pe cineva?, se aude o voce din spatele meu, urmat de un suras.
Sar din copac si il vad pe barbatul pe care l-am intalnit ieri cand incercam sa prind pisica. Se da si el jos din copac si cateva frunze cad in spatele lui formand un aspect dramatic.
-De ce ne urmareai?
-Sa spunem ca este doar o coincidenta.
-Minti.
Rade incet. Imi scot sabia de la spate tinand-o incordata.
-Imi pare rau, nu am vrut sa va supar, alteta, raspunde intr-un semn batjocoritor, urmand sa zambeasca.
Un val de racoare mi s-a imprastiat in tot corpul iar pielea s-a facut instantaneu de gaina al auzul cuvintelor lui.
-De unde stii?
Ridica doua degete si le misca ciudat. Cine naiba e omul asta si ce vrea de la mine? Voiam sa il atac, dar ma simt ca si cand corpul imi este de piatra. Ma simteam paralizata. Voiam sa misc sabia, dar nu puteam. El venea incet spre mine iar eu nu stiam ce sa fac, cum sa-l opresc. Cand ajunge in dreptul meu, imi mangaie obrazul drept apoi trage peticul de pe fata mea in jos. Inchide ochii si zambeste.
-Cicatricea e completa.
-Cine esti?, tip. Si ce vrei de la mine?
-Nu vreau nimic de la tine deocamdata.
Nu sunt decat de cateva zile in partea asta a tarii si deja se intampla numai ciudatenii. El se intoarce cu spatele la mine si face aceleasi miscari cu degetele. Ma simt de parca pot sa respir din nou iar picioarele mele devin gelatina. Cad pe pamant si incep sa respir greu.
-Esti haioasa cand te prefaci ca nu ma cunosti.
-Tu esti serios?, raspund greu.
Acum cat este cu spatele, am ocazia sa il bat. Ma ridic brusc, iau sabia de pe jos si inainte sa-i infing sabia in spate o prinde cu mana, facand o privire amuzata.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
FanfictionMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.