Cand se aprinde, camera se lumineaza si il vad pe acel om stand intr-un colt ghemuit si speriat. Merg ameneintator spre el si il ridic tinandu-i bluza in pumni. Il proptesc de perete si aproape ca incepe sa si planga.
-Nu mai esti asa de vorbaret acum?
-I-am spus-o si surorii tale, iti spun si tie. Urasc clanul Mirukami.
-Cum adica ne urasti? Pe cine ai mai cunoscut?
-Din clanul vostru? Pe multi. Inclusiv pe parintii tai. Am lucrat ca doctor pentru ei acum multi ani.
-Ai fost doctorul castelului?
Ochii incep sa mi se formeze si dintii imi cresc iar dupa reactiile lui, imi dau seama ca stie ce urmeaza sa i se intample.
-Unde este Orochimaru?
-Cu Myuri, rade.
Omul asta radea si inainte sa moara. Asemenea specimene sunt rar intalnite.
-Spune-mi unde au plecat!, tip.
Cand vad ca nu avea de gand sa spuna ii dau drumul brusc si cade pe jos. Ma las la nivelul lui si ii pun mana pe glezna, apoi incep sa strang tare pana cand ii simt oasele sfaramandu-se. Tipa enorm de tare din cauza durerii si incepe sa transpire. In camera se aud cativa pasi, incepand sa simt mirosul Sakurei, matusii si al lui Naruto, care vine rapid spre mine vrand sa il atace pe barbat dar il opresc.
-Daca nu spui, te voi tortura pana cand o sa mori din cauza durerii.
-In tara Pietrelor. Au plecat in tara Pietrelor, spune rapid.
Acolo este biblioteca. Ma ridic si dau cu pumnul in perete, care se sfarama usor. Naruto voia sa foloseasca rasenganul dar matusa il opreste si merge la acel doctor, pe care il ridica cu forta si ii da un pumn in fata.
-Nenorocitule!, tipa si incepe sa planga. Matusa isi formeaza si ea dintii apoi il musca tare de gat. Iar asta este pentru ca ai facut teste pe ea, spune si se sterge cu mana.
El din nou incepe sa tipe si sa se zbata, ceea ce a enervat-o si mai rau.
-Sayuri, mergem in tara Pietrelor.
-Trebuie sa ii raportam lui Tsunade-sama ce s-a intamplat aici, intervine Sakura.
-Sakura, bunica-Tsunade o sa fie de acord sa mergem si noi.
-Naruto! Nu putem sa facem ceva fara ordinele ei.
-E in regula. Mergeti inapoi in Konoha iar noi mergem in tara Pietrelor.
Sayuri iese rapid nervoasa din incapere, mergand probabil afara. Ei doi se uita ciudat dar ii anunt ca nu au de ce sa isi faca griji.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
Fiksi PenggemarMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.