Capitolul 48

11 2 0
                                    

-Daca te astepti ca eu sa te slujesc unul ca tine asa cum face Kabuto, te inseli.

-Ai grija cum vorbesti, te pot omori imediat daca vreau.

Imi scot ghearele si le invelesc cu chakra ca sa pot taia mai usor. Voiam sa il zgarii cu ele dar ma prinde imediat de maini. Ce naiba?

-Chiar crezi ca trucurile astea or sa functioneze pe mine?

Il ignor si incep sa ma zbat ca sa pot sa il lovesc. In schimb el ma intoarce tinandu-mi mainile in fata, iar eu ajung sa stau cu spatele pe abdomenul lui. Ii simeatm respiratia langa urechea mea. Imi tine cu o singura mana ambele maini iar cu cealalta imi indeparteaza parul de pe umeri incet, lasandu-l pe spate.

-O sa-ti demonstrez ca esti de folos.

Il simteam cum se apropie de mine din ce in ce mai mult si cand bune buzele reci pe gatul meu ma dau putin inapoi dar ma strange mai tare. Intr-o fractiune de secunda simt cum doi colti lungi si subtiri se infing in mine cu putere, ceea ce ma face sa tip. Incercam sa scap dar ma tinea prea tare si nu puteam nici macar sa fac o miscare, asta pana cand imi da drumul si cad pe jos. Pun mana in locul unde m-a muscat si cand ma uit mai bine observ ca aveam un semn ciudat pe umar ce ma durea ingrozitor. Ce este asta? Ce mi-a facut?
O durere groaznica ma ia din nou, iar semnul incepe sa dispara incet, ceea ce l-a facut pe Orochimaru sa faca o fata confuza.
Ma ridica de pe jos, chiar daca eu abia ma puteam misca si imi lasa putin haina in jos de le umar.

-Ce naiba, sopteste apoi rade. Tu chiar esti speciala. Corpul tau respinge orice blestem.

Nu stiu despre ce blestem vorbea, dar profit de moment si il lovesc in stomac, dar nici macar nu s-a miscat sau ceva.  Voiam din nou sa il lovesc dar ma trage brusc si ma lipeste de unul din pereti.

-Nu crezi ca esti neastamaparata? Daca nu aveai acel ceva care ma face curios, erai moarta demult.

-Poate m-ati crezut voi cea mai naiva si mai putin puternica decat cei din clanul meu, dar va voi demonstra ca nu e asa.

-Ai avut atatea ocazii sa faci asta, asa ca eu zic sa nu mai incerci. Ti-am mai spus si cand ne-am intalnit in padure, nu te pune cu adultii. Poate ca ai cicatricea completa si ai devenit matura, dar asta nu inseamna ca faci parte din lumea lor.

Ma incrunt si imi da drumul. Kabuto intra si el in restaurant fiind foarte extenuat.

-Orochimaru-sama, drumul e liber. Sa mergem, respira greu.

 Pleaca de langa mine si o ia inainte, iar Kabuto ramane ultimul asteptand probabil sa ies eu. Imi pun peticul pe fata si inainte sa ies pe usa scoate o seringa din ghiozan. Ma opresc si ma uit urat la el.

-Nu permitem nimanui sa afle ascunzatoarea.

Se apropie de mine si imi infinge seringa in gat si din nou acea senzatie de somn ma cuprinde rapid.

*Yashiro*

-Imi pare rau ca misiunea a dat gres, spune Tsunade.

-Nu, tipa Naruto si bate cu pumnul in masa. Nu s-a terminat! I-am promis lui Yashiro ca o vom gasi pe Myuri.

Sakura ii pune mana pe umar sa se calmeze si ofteaza.

-Tsunade-sama, crezi ca mai putem sa mergem si in alte orase de maine?

-As vrea sa ajut, dar sunt multe cereri pentru mai multi ninja si nu pot lasa misiunile importante pentru asta.

-Am inteles.

-Dar daca terminam misiunile mai repede?, intreaba Sasuke.

-Unele dureaza si pana la o saptamana si nu cred ca poti face ceva sa termini mai repede. Ca de exemplu satul ploii a cerut cativa ninja pentru a reusii sa prinda asasinul kazegake-ului, care este destul de priceput. A comis multe asasinari si in trecut dar niciodata n-a fost prins si si-au pus bazele in noi, iar misiunea asta va fii destul de grea pentru ca e priceput la deghizari, inselatul oamenilor si manipularea acestora.

Decid totusi sa nu mai spun nimic si ies din biroul ei. Azi puteam sa jur ca am vazut-o pe Myuri. Fata aia care o luase pe mama ei de mana era putin mai scunda si putin mai diferita. Si sunt sigur ca a fost doar o coincidenta, iar Myuri mi-a scapat printre degete, ceea ce ma frustra rau. Matusa venea si ea in directia mea si ne oprim unul in fata celuilalt.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum