Priveam orasul cu putine emotii dar si entuziasm. Konoha, orasul focului, orasul in care urma sa devin un Ninja adevarat, era in jurul meu. Oriunde ma uitam,vedeam sateni, care nu pareau foarte prietenosi si sociabili.
Tresar cand cineva ma prinde de mana.-Ce cauta o domnisoara asa incantatoare ca si tine pe aici?
Imi trag mana puternic si ma uit amenintator. Nu vreau sa devin nervoasa inainte de a ajunge in locul unde trebuia sa fiu.
-Neprietenoasa de fel?
Decid sa il ignor si sa merg mai departe. Casele de aici erau unice fata de ce am vazut pana acum, la fel si anumite activitati. Totul de aici era nou pentru mine, fapt ce determina ratacirea mea printre stradutele astea inguste si multe. Aveam adresa notata pe o hartie ce o aveam in mana si cautam numarul 36, academia unde urma sa invat.
Persoanele care treceau pe langa mine se uitau ciudat si se strambau. Ce-i drept, nu ii judec deoarece eram diferiti, de la haine pana la aspect. Din cate am observat pana acum, fetele poarta un fel de roba mai lunga iar baietii pantaloni. Probabil sunt un lucru nou si pentru ei.Niste tipete se auzeau destul de tare insemnand ca vin din apropiere. Cautam cu privirea in timp ce mergeam dar nu vedeam pe nimeni, asta pana cand dau coltul si vad 3 copii in jurul varstei de 15-16 ani, care se certau, dintr-un motiv pe care nu il stiam.
-Naruto, daca vei continua asa nu vei ajunge asbolut nicaieri.
-Vrei sa ma lasi? Nu e problema nimanui ce fac.
-Devine problema noastra atunci cand ne bagi pe toti 3 in belele, tipa fata.
-Vreti sa terminati?, intervine si celalalt baiat.
Imi arunc privirea undeva in spatele lor si vad o tablita pe care era tiparita numarul 36. Trec pe langa ei, ii ignor apoi intru pe poarta, pe care o las deschisa. Urc scarile apoi deschid usa si vad multi copii, de la varste fragede pana la adolescenta. Unii se uitau la mine ciudat, altii curiosi. Majoritatea nu pareau prea prietenosi, dadeau o impresie destul de acra si parca te-ar omori numai din priviri.
Un baiat cu par alb si ochelari se indreapta spre mine de parca ar vrea sa ma intrebe ceva.-Esti noua aici?
Parea de treaba, dar totusi retinusem ceea ce mi-a spus matusa mea inainte sa plec, sa nu am incredere in nimeni.
-Sa spunem.
-Esti un genin, nu-i asa?
Facusem o privire ciudata, nestiind exact ce este un genin.
-Nu stii ce este un genin?
-Nu chiar.
-Genin este termenul care defineste cel mai mic rang al unui ninja, mai pe scurt un ninja junior, iar ei sunt in echipe de cate maxim 4 ceea ce inseamna ca si tu trebuie sa faci parte din una.
-Ahm..ok. in cazul asta am sa merg sa ii caut.
-Daca vrei te pot duce eu la Iruka. El are listele cu echipele, fiind unul dintre instructorii academiei.
-De ce ma ajuti sa il gasesc?, intreb si merg dupa el intr-o directie aleatorie.
-Pai stiu cum e sa fii nou undeva si sa nu te ajute nimeni, atat tot.
Decid sa nu spun nimic si sa continui drumul. Academia parea destul de mare fata de cum mi am imagjnat si presimt ca o sa invat multe lucruri noi aici.
-De unde vii?
-De departe. Nu cred ca are prea mare importanta.
-Incercam sa fac conversatie, poate pe viitor vom fi prieteni.
-Ahm, nu prea cred. Nu sunt genul care sa-si faca prieteni.
-De ce nu? Pari a fi de treaba.
-Multumesc, cred, doar ca nu e vorba de asta. Nu am incredere in prea multe persoane.
Nu stiu daca baiatul asta avea ceva intentii rele sau doar era prietenos, dar nu-mi prea inspira asa de multa incredere. Se opreste si imi face semn spre o usa de lemn.
-Aici este. Spune-i numele tau si de acolo va stii el ce sa faca.
Dau din cap in semn de multumesc si zambeste, apoi pleaca iar eu raman singura. Bat incet la usa si o deschid. Inauntrul camerei se aflau cateva rafturi cu carti pe parti opuse ale peretilor iar in centru era un birou pe care erau asezate diferite lucruri, pixuri, hartii si probabil cateva arme, bineinteles cam imprastiate. Ma apropii iar barbatul de pe scaun se uita la mine.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
Hayran KurguMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.