-Sasuke, ti-am spus ca voi ajunge inaintea ta.
Fata cu parul roz scoate niste sunete ciudate de furie si se uita urat la naruto.
-Naruto idiotule, lasa-l in pace pe Sasuke!!, tipa apoi blondul ia o pozitie dreapta.
-Aa, Sakura ai aiuns mai devreme. Am sa stau langa tine.
-Mereu ajung prima, spune si se muta cat mai departe de Naruto dar cand il vede pe Sasuke ca se aseaza in a doua banca fuge spre scaunul de langa el. Si nu te mai tine dupa mine!!, tipa din nou.
Sasuke ofteaza si se sprijina de mainile care stateau pe masa cu capul si isi inchide ochii. Par copii de treaba, o sa fie distractiv.
Usa scartaie din nou iar domnul de ieri cu parul alb intra in clasa si inchid usa linistit. Se sprijina de buroul din fata clasei apoi isi pune mainile in buzunar. Tot ce face este sa ne aruncam priviri unuia altuia, fara ca nimeni sa spuna ceva.-Kakashi-sensei, ce facem azi?, sparge linistea Sakura.
-O sa facem niste teste, sa vedem cat de bine va descurcati in lupte.
-Dar astazi nu trebuia sa invatam trhnici noi de-
-Astazi avem o eleva noua dupa cum se poate vedea, ceea ce inseamna ca programul s-a modificat putin.
Sakura se incrunta din nou si imi arunca priviri urate.
Instructorul ne face semn sa iesim toti 4 pe usa, eu fiind ultima.Ajungem pe o campie dupa 5 minute de mers in care nimeni nu a spus nimic si ne asezam toti pe iarba. Ma pun in pozitia turceasca si astept sa vad ce urmeaza sa se intample.
-Sasuke. Tu vei fi primul.
Blondul face niste gesturi ciudate care imi dau de gandit ca este nervos si il deranjeaza ceva, iar fata se uita de parca ar avea ceva fantezii cu el.
-Dar nu e corect!! De ce este el mereu primul?
-Naruto!!, tipa Sakura. Lasa-l pe Sasuke in pace.
-Sensei, spune ceva!
El doar priveste putin amuzat scena dintre cei doi si chicoteste.
-Cum spuneam, ceea ce trebuie sa faci este sa te aperi si sa lovesti.
-La asta ma pricep cel mai bi-
Pana sa termine propozitia intructorul ii da un pumn in burta si Sasuke cade pe spate. Sakura scoate un tipat ascutit iar Naruto incepe sa rada pe cand eu eram doar confuza si nu stiam cum sa reactionez.
-Regula numarul 1, nu lasa niciodata garda jos. Inamicul poate ataca oricand, de oricunde.
Se ridica, se scutura de praf si ridica incet privirea. Baiatul asta ma speria putin.
-Vrei bataie? Atunci bataie sa fie.
Incearca din nou sa il atace dar de data asta doar il impinge putin si cade. Instructorul isi scoate o carte si incepe sa o citeasca linistit iar baiatul se ridica rapid si incearca sa i-o ia dar se da cu un pas in spate si cade din nou pe pamant.
-Hai Sasuke, poti mai mult de atat!
-Rozela, daca l-ai lasa sa se concentreze poate ca ar reusii, spun putin enervata de reactiile ei.
-Cum mi-ai spus?
-Ro-ze-la, ii explic pe silabe si face o privire nervoasa.
-Nu-mi mai spune asa pentru ca voi face niste gesturi urate, spune pe un ton cu o calmitate falsa.
-Abia astept.
-Ce e cu voi?, intervine Naruto.
Miscarile bruste ne fac pe toti sa fim distrasi de la discutia de mai devreme. Instructorul nu mai avea cartea in mana iar Sasuke incerca sa il loveasca dar inainte ca pumnul lui sa-i atinga fata il prinde de mana si il pune la pamant. Isi scoate inapoi cartea din buzunar, se rezeama de trunchiul unui copac si incepe sa citeasca.
-Urmatorul?, spune plictisit fiind inca cu ochii in carte.
Ne aruncam priviri unuia altuia ca si cand ne intrebam cine vrea sa si-o incaseze primul.
Naruto se ridica dintr-o data si sare spre el dar se da la o parte si se da cu capul de copac. Se ridica si isi freaca cu mana capul ca sa amelioreze durerea.-Replicarea umbrei!
Atat spune si alti 10 naruto apar pe langa el, atragandu-i atentia si instructorului.
-Sa te vad acum Kakashi-sensei!, striga toate clonele apoi sar la bataie.
Sasuke se aseaza la o distanta limitata de Sakura, careia ii sclipeau ochii.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
Fiksi PenggemarMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.