Capitolul 30

28 2 0
                                    


Ofteaza si ma ajuta sa ma ridic. Ma ia in brate si ma pune pe pat apoi ma inveleste. Acum ca cel mai probabil sunt iar insarcinata, o sa se comporte cu mine ca un bebelus. Nu o sa ma lase nici macar sa ma mai lupt in caz de nevoie.

-Maine sa stai in pat. Si daca vine tatal tau nu-ti face griji, o sa ma lupt eu cu el.

-In niciun caz, rad. Hayato, ti-am mai spus si in anii trecuti. Daca sunt insarcinata asta nu inseamna ca trebuie sa stau numai in pat.

-Pentru linistea mea.

-Bine, cedez doar pentru tacerea lui.

-Nu o sa stai nu-i asa?

-Nu, rad si ofteaza amuzat.

-Deaia te iubesc. Vrei sa te descurci in toate.

Pot spune ca pentru cateva secunde, si daca adun se fac chiar minute, am uitat de tata si de cele intamplate azi. Este ciudat, pentru ca eu l-am anuntat pe sotul meu ca o sa avem un al treilea copil in ziua mortii surorilor mele. Dar asta nu este ceva ce ma deprima, nu eram apropiate deloc, dar mereu o sa-mi amintesc de ziua asta de acum incolo. Hayato se pune si el langa mine, cu mana pe burta mea si imi saruta obrazul, apoi inchide ochii si la fel fac si eu.

•••••

Cand ma trezesc el nu mai este langa mine. Ma ridic din pat si merg la baie pentru a ma spala pe fata, apoi sa-mi aranjez parul. Zambesc cand imi aduc aminte de partile de aseara, in care Hayato a aflat de probabila mea sarcina. Cand l-am avut le Yashiro, nu am realizat ca sunt insarcinata decat dupa cateva luni, cand incepuse sa se vada asta. Fiind fara experienta, la douazeci si unu de ani, nu realizasem asta. Apoi a urmat Myuri, dandu-mi seama dupa mai putin timp fata de cum mi-am dat seama de Yashiro. Acum, pot sa simt asta, simt ca acel bebelus o sa creasca in mine si simptomele imi confirma asta deasemenea.

Peste cateva minute imi termin de aranjat parul, apoi imi pun coroana si ies din camera.

Merg in sala unde trebuie sa luam masa, iar Hayato cu Myuri si Yashiro mancau.

-Pofta buna, le spun si imi multumesc politicos.

Yashiro si Myuri se jucau si radeau, iar asta ma deranja putin. Hayato observa asta si tuseste fals.

-La masa se mananca, nu se joaca.

-Stim tata, dar doar ne imbranceam putin.

-O printesa si un print trebuie sa se poarte ca atare. Sa fie politicosi si manierati, iar ce faceati voi adineauri nu erau maniere.

Myuri isi da ochii peste cap si Yashiro rade de gestul ei. Asa erau mereu, veseli si energici.
Ne intrerupe unul dintre mesagerii regali care intra incet pe usa. Face o plecaciune apoi tuseste inainte sa vorbeasca.

-Intaltimile voastre, doamna Sayuri si domnul Yuzuki au ajuns. Deasemenea saninii au venit cu un mesaj pentru rege si regina.

-Mutlumim Izuro.

Saluta politicos si pleaca.

-De ce sunt saninii aici?, intreaba pe neasteptate Yahsiro.

-Nu conteaza. Termina-ti micul dejun, apoi vreau sa mergi cu tatal tau sa te antrenezi.

Myuri incepe sa rada si pleaca de la masa.

-Myuri? Unde crezi ca te duci?

-Afara, sa ma joc.

Ii fac semn sa se intoarca si se pune suparata la masa.

-Dar vreau sa ma joc.

-Termini aia, apoi canti doua ore la pian dupa care te antrenezi si tu.

-Nu vreau.

Deranjata de rapsunsul mei, ma uit insistent.

Deranjata de rapsunsul mei, ma uit insistent

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.




















-Myuri, te rog asculta-ma. Dupa masa faci ce te-am rugat si maine esti libera sa te joci toata ziua.

Ma ridic si eu de la masa si o iau spre sala tronurilor impreuna cu Hayato, unde probabil era Sayuri. Daca stau sa ma gandesc, nu stiu daca rabdarea mea pentru un bebelus mai este aceeasi. Dar stiu ca o sa ma ajute si Hayato cu el sau ea.
Intram in sala si Sayuri ma ia repede in brate.

-Stiti cand o sa mai vina?

-Din pacate nu, oftez. Ieri a plecat la fel de brusc cum a si venit.

Unul dintre servitori intra in sala si ne anunta ca saninii urmeaza sa ajunga. Eu si Hayato ne asezam pe tronuri, iar Sayuri si Yukuzi stateau pe niste scaune undeva intr-o parte mai putin vizibila. Saninii intra si ei unul cate unul si aratau aproape la fel ca ultima data. Tsunade era cea care statea in fata, iar cailalti doi putin mai in spate. Cand ajung in dreptul nostru se opresc intr-o linie.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum