-Am cautat peste tot si n-am gasit absolut nimic. Nici macar satenii n-au vazut-o. Tsunade-sama a informat chiar si echipele de ANBU, continua si Sakura. Toata lumea o cauta deci nu trebuie sa va faceti griji.Naruto bate cu pumnul in masa si devine serios, ceea ce ne-a atras atentia.
-Vom cauta pana o s-o gasim.
Se aseaza pe pozitie apoi dupa cateva cuvinte rostite apar zeci de Naruto in jurul nostru. Toti au inceput brusc sa se imprastie peste tot, incepand sa caute pentru a treia oara cred in cateva ore.
-Poate putem sa mergem si in orasele apropiate sa intrebam. Yashiro, ai o poza cu ea?, spune Sasuke.
-Din pacate nu am poze cu ea. Si m-am gandit si eu la varianta cu orasele vecine.
-Atunci hai sa punem asta in aplicare, intervine si Sakura.
-Myuri e norocoasa ca are niste prieteni ca voi, zambesc.
Chiar ma bucura asta. Sakura, desii nu au multe lucruri in comun, pare potrivita pentru Myuri. Din cate am inteles, la inceput s-au inteles mai prost dar apoi s-au apropiat incet. Iar Sasuke, ei bine Sasuke semana cu ea la comportament. Linistiti, tacuti si putini indiferenti. Si Naruto se pare ca tine la ea si chiar isi doreste s-o gaseasca.
Ma ridic de la masa si inaintez spre biroul lui Tsunade. Voiam sa mi-i dea pe Naruto, Sasuke si Sakura pentru a cauta in orasele vecine. Poate o sa ne ajute asta cu ceva.*Perspectiva lui Myuri*
Imi desface cureaua si simt ca abdomenul meu s-a eliberat de acea stramsoare. Inspir su expir profund ca sa imi revin si cobor din pat, aproape cazand pe jos.
-Daca vrei sa iti revezi prietenii atunci da tot ce ai mai bun ca sa inveti mai repede tehnica.
Il ignor si merg spre usa, pe care o deschid incet. El o ia in fata mea si intram in camera de langa, cea in care intrasem si prima data cand am reusit sa vindec acel om. De data asta se aseaza in dreptul altui om care avea o rana deschisa destul de mare pe piept.
-Prima oara ai reusit sa vindeci un om din interior spre exterior, daca acum vei reusii sa vindeci rana asta esti pregatita.
Asta am facut si in celula, mi-am vindecat o rana cu ajutorul acestei chakre medicinale sau ce este, deci nu cred ca o sa fie asa de greu. Pun mainilr desupra ranei si incep vindecarea. Nu mai avea rost sa ripostez, nu m-as alege probabil decat cu cateva rani in plus. E imposibil sa scap de aici. Tot ce trebuie sa fac este sa vin cu un plan destul de bun, pe care o sa-l gandesc in timp. Si plus de asta, daca se tin de cuvant, imi voi vedea parintii.
Rana se inchide complet si ma retrag cativa pasi, uitandu-ma incruntata la Kabuto care doar se uita in gol.-Atat de repede. Vino cu mine.
Deschide usa, si merg in urma lui pe holul unde erau mai multe usi si intram intr-una aleatorie. Era camera lui Orohimaru. Si stiu asta pentru ca am recunoscut-o de ultima data cand am venit aici. Cum am intrat, am inceput sa auzim niste sunete ciudate din baie. Kabuto inainteaza primul, evident, si deschide usa pe care n-am mai vazut-o pana acum vazandu-l prin crapatura usii pe nimeni altul decat Orochimaru, rezemat cu o mana de perete, facand dus. Din cauza apei, din maini ii curgea sange, prea mult sange si era transpirat. Ridica privirea si se intersecteaza cu a mea vazandu-i epuizarea de pe chip. Sta cu privirea fixata un timp apoi strange din ochi si ii lasa in jos. Kabuto inchide usa iar eu raman singura aici iar cel mai probabil trebuia sa astept. Ii auzeam vorbind, dar nu intelegeam ce spun din cauza ecoului din baie. Deschid un sertar din curiozitate, unde erau numai kunaiuri si cateva carti si hartii. Iau una dintre carti si o deschid aleatoriu, erau multe descrieri ale unor tehnici si juts-uri care imi erau necunoscute. Pun cartea inapoi in sertar si il inchid cu putere. Kabuto iese si el din baie, impreuna cu Orochimaru care avea un prosop infasurat la mijloc si cu parul ud. Mainile le tinea intinse pe langa corp, iar la incheieturi avea pielea sifonata, ceea ce m-a facut sa ma gandesc la momentul cand l-am strans.
-Nu mai avem nevoie.
Ma uitam confuza. Cum adica nu mai aveau nevoie?
-Lordul isi schimba corpul o data la trei ani si deja se apropie acea perioadan, iar asta inseamna ca daca le refaci va fi in zadar, continua.
-Vreau sa-mi vad parintii, spun dintr-o data.
Kabuto ofteaza.
-Nu putem sa facem asta.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
FanficMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.