Capitolul 14

31 2 0
                                    

Sasuke se zbate ca sa poata reusii sa scape iar Sakura incerca sa faca acelasi lucru. Erau mult mai puternici decat noi, deci o lupta cu ei nu ne-ar aduce decat moartea. O usa se deschide si pe ea iese un domn simplu, cu fata rotunda imbracat intr-un kimono lung barbatesc. Vine incet spre noi cu un aer dominant si inspecteaza perimetrul.

-Deci au venit, spune uitandu-se cu suprioritate la ceilalti ninja.

-Lordul Yakamura a actionat mai repde decat ma asteptam.

-Daca stiam ca totul este doar o capcana, refuzam aceasta misiune.

-Daca voi chiar v-ati fi imaginat ca o sa puneti mana pe Takuma, inseamna ca lordul vostru nu ne cunoaste absolut deloc.

-Tu ne-ai chemat sa avem grija de el, si tot tu ne spui ca am venit aici ca sa il ranim pe Bakuma?, tipa Naruto clar nervos.

-Takuma, Naruto, intervin.

Batranul face ochii mari si scoate un sunet socant.

-S-stati, voi sunteti ninja din Konoha?

-Cine altcineva sa fim? Nu vezi bandana?, striga si Sasuke.

Cei trei ninja le dau drumul lui Sasuke si Sakurei, care cad pe podea. Atacatorii merg in fata batranului, aplecandu-se catre picioarele lui.

-Iertati-ne domule, striga toti in cor.

-Veniti pe aici va rog, ne indruma.

Sasuke se ridica si el de pe jos si isi freaca incheieturile mainilor.  Mergem dupa batran pana cand ajungem intr-o sala mai mare decat camera de la caminul meu. Pe jos erau multe covoare rosii cu diferite modele japoneze, iar pe toti peretii erau niste perdele, undeva in mijloc fiind un scaun imens cu multe cuverturi ca si accsorii pe el. Batranul se pune in genunchi si se uita la noi.

-Imi cer umile scuze pentru rectiile lor, dar am sa va explic de ce s-a intamplat asta. Cu mult timp in urma, a fost un razboi. Un razboi intre clanul nostru si clanul Yakamaru pe teritorii. In acele zile-

-Deci de cine trebuie sa avem grija?, intervine Naruto plictisit.

Batranul se opreste facand o fata suparata ca a fost intrerupt.

-Naruto, lasa-l sa povesteasca, se rasteste Sakura in soapta la el.

 -Nu ai, drepatate. Intru in detalii inutile. Ideea este ca Takuma trebuie sa duca in orasul sunetului niste pergamente secrete, iar lordul Yakamura inearca sa-l omoare de ceva timp si voiam ca voi sa mergeti cu el sa ajunga cu bine in orasul sunetului si inapoi acasa. Am trimite noi oameni doar ca toti au misiuni de indeplinit. Acceptati oferta?

-De asta suntem aici, raspunde Sasuke.

Batranului parca ii venea sa planga. Atat de fericit parea.

-Va multumesc.

-Tadasi, striga iar ninja-ul din camera pe care nici macar nu il observasem apare in fata lui. Cheama-l pe Takuma.

Face cum ii spune si pleaca din camera. Asa de mult faceai pana in orasul ala? Nici macar nu stiu unde este.

-Vreau sa imi cer scuze de pe acum in locul lui Takuma. Nu este chiar usor de convins sa faca anumite lucruri si s-ar putea sa fie destul de incapatanat.

Usa se deschide si intra un baiat cu parul maro purtand aceeasi tinuta ca si batranul.

-Da bunicule, s-a intam- cand isi ridica privirea, ramanem toti socati, inclusiv el.

Era baiatul de la restaurant. Sincer, era ultimul om de care ma gandeam ca va trebui sa avem grija si cate sanse erau sa fie chiar el? Capul deja incepe sa ma doara si mai tare. Mai intai faza cu barbatul ala ciudat apoi asta. Avea dreptate batranul, nu o sa fie deloc simplu.

-Bunicule, cine sunt ei?

-De parca nu ne cunosti!!, tipa Naruto foarte tare.

Inainte sa inceapa sa alerge spre el Sasuke ii pune mana in fata ca o bariera.

-Va cunoasteti? Si mai bine, spune si se ridica. Takuma, ei te vor insotii pana in orasul sunetului. De aici va voi lasa pe voi singuri. Va urez noroc.

Iese din incapere cu un ninja dupa el. Sasuke merge in fata noastra si se uita cu putina superioritate.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum