Capitolul 56

15 0 0
                                    

Fac pasi inceti spre ea si se uita terifiata la mine, iar eu nu mai simteam absolut nimic. Nu mai simteam mila, nu mai simteam durere, nu mai simteam dor. Ma apropii de ea, ii iau mana si o musc cu putere incepand sa tipe.

*Yashiro*

Sayuri statea pe niste scari rezemata de merginile de care trebuia sa te tii. Ma asez langa ea si isi trage nasul.

-V-ati despartit?

-Nici nu eram impreuna.

Ma uit confuza la ea.

-Yashiro, a fost doar ceva pe durata scurta. Esti destul de mare, nu voi sta sa-ti explic.

Pe jumatate inteleg.

-Inca nu ai scapat de amintirile cu sotul tau, nu-i asa?

Ea da din cap negativ si isi trage iar nasul. Oftez si eu zgomotos si ma intind pe scari, cu ambele maini sub cap. Obisnuiam sa privesc norii impreuna cu Myuri, sa stam amandoi pe iarba din curte si sa numim diferite animale formate din nori. Era amuzant, iar amintirile astea imi trezesc o nostalgie cumplita.

-Sa mi-o prezinti si mie, rade Sayuri.

-La ce te referi?

-Am vazut ce priviri iti arunca fata bucatarului.

-Hm, nu e genul meu. Ti-am mai spus, momentan trebuie sa o caut pe Myuri. Daca este moarta?

-Yashiro!, se rasteste. Nu vorbi asa. Myuri nu poate sa moara asa usor, stii foarte bine. Probabil este doar undeva mai departe, probabil cu cineva. Fie ca o vom gasii noi sau se va intoarce ea singura, o sa fie din nou langa noi. Maine vom merge in satul cetii sa o cautam.

-Ai dreptate. Tu o cunosti mai bine pe noua Myuri. Crezi ca sunt sanse sa il gasim si pe Orochimaru?

Ea ofteaza, stiind ca ma refer la povestea ei.

-Orochimaru este cautat de foarte mult timp incontinuu. Sansele sunt destul de mici ca ascuzatoarea lui sa fie descoperita.

Asta imi da un sentiment nostalgic. Rapita? Nu sunt sigur. Manipulata de cineva si convinsa sa plece? Poate. Omorata? Nu. Dorinta de a-l gasi pe bunicul dupa ce a aflat povestea reala? Cine stie. Atatea posibilitati si nu stim nimic. Si ceea ce imi dadea fiori cel mai tare, este povestea matusii.

-Sayuri, cate sanse sunt ca Myuri sa fie cu Orochimaru?

-Inca te gandesti la povestea aia, huh?

-Da si nu. Adica Myuri este destul de desteapta si nu cred ca ar face ceva de genul asta.

-Yashiro, tu nu il cunosti. Orochimaru are puteri speciale de manipulare. Cunoaste foarte multe tehnici rare. El cu asta se ocupa.

-Vrei sa spui ca o poate influenta?

-Da, spune cu parere de rau. Foloseste o tehnica pe care doar primul kazegake al sautului cetii putea sa o foloseasca.

Asta scade sansele de scapare ale lui Myuri.

-Dar, continua Sayuri, nu suntem siguri ca este cu el. Poate chiar Tadashi a avut legatura cu asta, desii sper sa nu.

-Ce vom face in cazul asta?

-Vom lupta din nou. O voi razbuna pe Ayame.

Pun o tigara in gura, scot bricheta din buzunar si ii dau foc, apoi ii observ pe Naruto, Sakura, Kakashi si inca o persoana pe care n-o cunoasteam. Ma uit cu coada ochiului spre matusa care se ridica si pleaca, probabil din cauza lui. Cand se apropie certurile celor mici se aud mai tare si chiar daca provocau un discondort urechilor mele, surad.

-Kakashi, ceva vesti noi?

-Imi pare rau, dar inca nimeni nu stie nimic.

Sakura il loveste pe Naruto iar baiatul nou rade, atrangandu-ne amandurora atentia.

-Naruto! Trebuie sa fim o echipa!

-Eu nu o sa fiu intr-o echipa cu el!, tipa si arata spre el.

-Ugh, ofteaza. Chilotel-fara-penis, ca sa completam misiunea trebuie sa inveti sa rabzi.

Naruto se inroseste apoi incepe sa se infurie si mai tare. Isi uneste patru degete apoi o clona apare langa el cat ai clipii. Originalul tine mana intina iar celalat incepe sa faca niste miscari rapide in jurul mainii sale, formandu-se o bila albastra. Cand Kakashi vede, merge repede langa el incercand sa-l opreasca.

-Rasen-

Kakashi il pune la pamant pe Naruto apoi Sakura incepe sa-l certe si pe acel baiat, punadu-se mainile in solduri.

-Sai, ar trebuii sa fii si tu mai putin nesimtit. Data viitoare poate ca n-o sa mai fie Kakashi-sensei sa il opreasca.

El doar intoarce spatele si urca incontinuare scarile pufnind.

-Pf, nu-mi bat capul cu urate.

Sakura sta putin calma ca sa proceseze apoi incepe sa tipe, dar Kakashi o prinde de mana inainte sa sara pe el.

-Sakura! Despre ce vorbeai mai devreme?

Ea nu-l mai asculta si se zbatea ca sa poata reusii sa scape, sa-l bata pe acel Sai cel mai probabil. Pe langa noi trece Naruto care avea rasenganul in mana dreapta si alerga spre Sai. Cand Kakashi il vede incepe sa fuga spre el, iar Sakura isi ridica manecile. Inainte ajunga ei doi acolo, un nor imens de praf se face in urma unei busituri puternice. Chicotesc si o iau in jos pe scari. Copiii. Trebuie sa fii cu ochii pe ei tot timpul.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum