Capitolul 43

13 3 0
                                    

*Yashiro*

Stau in camera matusii si beau cafeaua impreuna cu ea, discutand diverse subiecte. Dar sincer nu prea eram atent. Stateam cu cana de cafea in mana, rezemat de geam si ma gandeam la Myuri. Tot ce faceam era sa dau din cap de cate ori mai termina propozitia, chiar daca nu prea auzeam ce spune.

-Yashiro?

-Da?, intorc capul.

-Te gandesti la ea, nu?

-Imi e dor de ea Sayuri. Am fost plecat atatia ani, iar ea avea ura pe mine in tot acest timp. Si nu o trag la raspundere pentru asta, nu e vina ei ca a vazut ce a vazut. Dar dupa am venit aici, am vazut-o si i-am povestit totul si ma gandeam ca totusi o sa petrecem putin timp impreuna. M-am gandit asta in toata seara aceea, iar dimineata nu mai era.

Vine langa mine si imi pune mana pe spate, grijulie.

-Dupa ce ceilalti or sa termine misiunile pe care le au, o sa mergem sa o cautam. Bine?, spune si ma ia in brate.

Raspund la imbratisare, stragand-o tare. Ma simt mai usurat acum ca mi-a spus asta. Cineva ciocane la usa si o deschide incet. Era Kakashi. Zambesc subtil si ma retrag din imbratisare. Matusa se intoarce si ea si cand il vede parca ii apare si ei un firicel de zambet.

-Bine, eu o sa plec acum, rad.

Cand trec pe langa Kakashi, il bat pe spate barbateste si ii zambesc. El intra iar eu inchid usa dupa ce ies. Mai sorb o gura din ceasca de cafea si o fata iese dintr-o camera rapid si aproape dadea peste mine dar ma feresc.

-Imi pare rau!, spune imediat.

O stiu pe fata asta.

-Tu esti prietena Sakurei, nu?

-Da. Ino.

-Stii cumva unde e?

-Pai cel mai probabil in biroul doamnei Tsunade. Ea o antreneaza acum.

Ii multumesc si merg mai departe. Incep sa ma gandesc la relatia lui Kakashi si matusa mea. Chiar sunt fericit pentru ei si ma bucur ca matusa a gasit pe cineva, fiind vaduva. Poate asa o sa-si refaca viata si va fii fericita din nou alaturi de cineva. Si sper totusi ca in viitor o sa stam toti, inclusiv Myuri, la o masa si o sa ne bucuram de verisorul nostru. Asta daca vor sa ne daruiasca un var. Zambesc involuntar si mai sorb o gura de cafea.

Cand ajung in biroul lui Tsunade o gasesc si pe Sakura care citea ceva impreuna cu ea.

-Yashiro, s-a intamplat ceva?, intreaba Tsunade.

-Voiam sa vorbesc cu Sakura. Ai mai aflat ceva?

-Din pacate nu. Dar ti-am spus, daca voi afla te voi anunta imediat.

-Ramane valabila misiunea pe care sa le-o dau celor trei?

-Lui Sasuke, Sakura si Naruto? Bineinteles.

-Iti voi da si doi jonini, mai mult de atat nu pot, continua Tsunade.

-Nu este nevoie. Eu si matusa suntem indeajuns ca putere superioara.

Doar da din cap confirmand. Cu toate astea le las sa invete si ies din birou.

*Myuri*

Intru intr-o camera aleatorie, unde erau niste tuburi mari cu ceva lichid in ele. Inauntru erau prinse mai multe persoane, ce aveau forme diferite. Unele pareau creaturi marine, iar altele creaturi combinate cu oameni. Sau cel putin asta inteleg eu.
Cineva intra in camera si ma intorc. Nu il cunoasteam.

-Stii ca nu ai voie aici, nu?

Il ignor. Daca voiasa ma atace, s-o faca. Sunt pregatita.

-Fa-i ceva lui Kabuto. Veninul s-a imprastiat deja prin tot corpul.

Pufnesc.

-Nu aveati antidot pentru veninul meu?

-Cel care a facut antidotul a fost omorat de tine.

Ei bine, la asta nu ma asteptam. Dar nu aveam de gand sa il ajut. Nu aveam de ce.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum