Capitolul 6

36 3 0
                                    


-Sasuke, vrei sa te ajut cu ceva? Te doare ceva?

-Nu.

-Daca vrei iti pot aduce pansamente, sau apa. Sigur nu vrei pansamene?

Imi dreg vocea si spun:

-Nu ca vreau neaparat sa intervin sau ceva, dar nu are rani deschise ca sa-i trebuiasca pansamente.

Sakura isi da ochii peste cap si ca sa se calmeze ofteaza zgomotos.

-De cand te-am vazut prima oara mi-am dat seama ca esti enervanta. Nu inteleg cum ai nimerit fix in echipa noastra dar voi face ceva ca sa nu mai fii aici cu noi.

-Sakura de ce nu te calmezi?

Se intoarce brusc catre Sasuke.

-Tu ii iei partea?

El doar tace. Nu vreau sa fiu rea. Defapt, chiar n-am nimic cu ea. Se vede clar ca-l place si as ajuta-o cu asta, doar ca ru nu sunt genul care sa ajute prea mult oamenii.

-Iar tu nu te mai baga in treburile noastre ca voi avea grija sa te lovesti.

-Eu zic sa numeri pana la 10 inainte sa vorbesti.

Instructorul ne atrage atentia patand din palme. Ma uit in stanga lui si il vad pe naruto cum sta pe pamant. Respira greu, era murdar si parea extenuat. Probabil a folosit mai multa chakra decat trebuia.

-Va certati cumva?

-Nu sensei.

-Bun. Deci putem continua.

Se uita spre mine ca si cand mi-ar cere ceva dar eu nu eram decat confuza.

-Esti gata?

Ma ridic hotara si ma pun in fata lui. Astepta sa incep eu prima, bun. Asa sa fie. Voi folosii Genjutsu. Incerc sa ma concentrez doar si doar pe asta, nimeni nu mai era in jurul meu, nimeni nu ma putea deconecta de la ganduri. Incerc sa il fac pe instructor sa creada ca inca stau pe loc dar actionez. Alerg spre el si sar pe el cazand amandoi pe pamant. Ii pun mainile pe pamant intinse si le tin cu toata puterea mea de incheieturi, incercand sa vad mai bine prin ceata aparuta de nicaieri. Inchid ochii din cauza discomfortului iar inainte sa-i deschid simt cateva furnicaturi pe degete. Ii deschid si observ ca stateam pe un bustean cu niste crengute intr-o parte si in alta. Nu e posibil.

-E imposibil.

Imi intorc capul si intructorul avea o pozitie solida cu mainile in san si privirea fixata pe mine.
Ma ridic de pe bustean si ma scutur incercand sa-mi dau seama cum a reusit asta.

-Inainte sa mai aplici tehnica asta intr-o batalie, incearca totusi sa aduci concentrarea intr-un punct maxim.

Blodul se ridicia dintr-o data si incepe sa alerge in jurul meu cu mainile pe sus, oprindu-se la un moment dat in fata mea.

-Este cumva tehnica pe care cred eu ca ai facut-o?

-Probabil, zic fara interes.

-Trebuie sa ma inveti!!, tipa.

Ma asez inapoi pe jos fara sa il bag in seama pe Naruto. Sakura se ridica si ea si se pune pe pozitie, dar fara ca nimeni sa se astepte ataca. Antrenorul actioneaza imediat  ce se apropie de el si o pune la pamant apoi scoate un sunet de durere.

-Sakura ridica-te!, striga Naruto.

Actioneaza din nou, dar de data asta pe o alta Sakura care a sarit dintr-un copac, apoi cea pusa la pamant dispare intr-un nor de praf. Pentru a doua oara, antrenorul o imobilizeaza pe Sakura, nemaiavand ce sa faca.

-Oricine s-ar prinde intr-o batalie de asta si data viitoare incearca sa faci mai putin zgomot.

Imi pare rau de ea intr-un fel, dar oricum, din cate am inteles de la Kabuto este o buna stapanitoare de chakra.
O ajuta se ridice de pe jos si vine in rand cu noi.

-Bun. Pentru astazi am terminat. Puteti sa mergeti acasa, iar programul pentru maine il gasiti pe fise.

-Doar atat, intervine Naruto, din nou. Nici macar n-am apucat sa ma incalzesc.

-Naruto, asta a fost doar ca sa-i descopar abilitatile lui Myuri si sa va evaluez voua cunostiintele de la inceput pana acum.

Sakura isi da ochii peste cap iar Naruto are o expresie neutra. Intr-un fel vreau sa ne intelegem, dar nu am venit aici sa imi fac prieteni, ci pentru a invata lucruri noi pe care nu le stiu.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum