Nu spune nimic. Imi deschid buzunarele laterale si verific armele. Toate erau acolo. Am luat si in plus fata de cate trebuia sa iau pentru ca sigur Naruto va pierde cateva pe drum, sau eventual le va folosii intr-un mod inutil intr o lupta si va lua de la mine, sau de la ceilalti.
-Parintii tai au ramas in Nakadori.
Atatea intrebari fara sens care ma fac sa ma uit in gol si sa ma gandesc la subiectul intrebarii, avand un moment de melanconie fara rost.
-Da.
Imi pare rau ca raspunsul afirmativ este defapt fals, dar daca ii voi spune adevarul probabil ca va spune cuiva. Sigur a fost trimis sa ma intrebe toate astea. Sau din nou, problema este la mine si ma indoiesc prea usor de oameni. Kabuto strange fortat pumnul si scranceste din dinti, facandu-l sa para nervos. Doar ma uitam fara emotii la el si ii analizam fiecare muschi care se incorda.
-Myuri!
Cineva sa urca pe spatele meu si alunec pe scari, dar scot cat de repede pot un kunai din buzunar si cand ne rostogolim jos, ma pun deasupra inamicului iar obiectul la gatul lui.
-Naruto?
-Cine credeai?, ofteaza ca raspuns.
Ma ridic si ma scutur de praf. Kabuto vine si el repede si imi pune mana pe spate, dar i-o indepartez repede.
-Myuri, esti bine?
-Da, raspunde Naruto. Sunt bine, multumesc de intrebare.
Kabuto isi da ochii peste cap cat nu e cu fata la el, apoi cand se intoarce spre Naruto zambeste.
-Urma sa te intreb si pe tine.
Baiatul asta devenea din ce in ce mai ciudat si nu-mi place.
-Myuri-chan, ai spus ca ma vei inveta tehnica aia.
-Cea cu iluzia? Iti ia mult s-o practici. Si nu este nici locul si nici momentul sa te invat asta.
Face o fata dezamagita si o ia inainte. Sakura era si ea aici, incercand sa vorbeasca cu Sasuke, dar nu o baga in seama.
-Sasuke-kun, crezi ca o sa fie frumos hotelul unde vom sta?
-Cred ca asta este ultimul lucru pe care trebuie sa-l stim.
-Eu plec, intervine Kabuto.
Imi ofera o imbratisare pe neasteptate si se apropie cu gura de urechea mea.
-Imi pare rau, sopteste.
Nu reusesc sa reactionez deoarece pleaca. Probabil si-a cerut scuze pentru fazele de mai devreme. Ceilalti doi o luasera inainte asa ca merg si eu dupa ei.
•••
Ajungem in noul sat, al carui nume l-am uitat. Arata aproape ca si Konoha, doar ca era putin mai mic si mai pustiu fata de populatia de acolo. Era ceva nou pentru noi si voiam sa vedem mai multe, intr-un timp cat mai scurt. Eram nerabdatori sa vedem de cine trebuie sa avem grija.
-Pun pariu ca aici au cel mai grozav ramen. Kakashi-sensei!! Trebuie sa mergem sa mancam ramen.
Sensei se intoarce si ofteaza.
-Bine. Ne intinde cativa bani, pe care i-a scos din buzunar, si fiecare isi ia partea. Luati astia si mergeti unde vreti, eu voi avea putin treaba. Daca aveti nevoie de mine, ma gasiti la lordul Hokage al acestui oras.
Si cu asta pleaca. Naruto incepe sa topaie in toate directiile si prima lui tinta este un restaurant. Influentati, ne asezam si noi langa el. In restaurant nu era decat un baiat ciudat care se holba la noi si doamna batrana care venea spre noi sa ne ia probabil comanda.
-Ramen! Ramen! Ramen!
-3 portii de ramen. Am notat. Voi? Vreti ceva?
-Da, eu si Sasuke vrem cate o ceasca de ceai de fructe de padure, iar tu Myuri, ce vrei?
-Nu vreau nimic.
-Comanda o sa fie adusa in cinci minute.
Ii multumim si pleaca. Baiatul ciudat se ridica de la masa si merge sa-i spuna ceva batranei, apoi se uita amandoi catre mine si Sakura. Ceilalti nu stiau nici macar ca este in restaurant si daca le voi spune sigur Naruto va rectiona ciudat, deci mai bine il urmaresc singura. Se aseaza la o masa mai apropiata de noi si zambeste ciudat. Sakura imi strange mana, semn ca l-a vazut si ca o deranjeaza.
-Kakashi-sensei mi-a spus ca daca ne iese cu bine misiunea, ne va invata o tehnica noua, deci haideti sa ne dam silinta!
Batrana vine cu bauturile si le aseaza corespunzator cererilor. Ultima ceasca e a Sakurei, catreia ii spune ceva la ureche si face ochii mari, apoi ii indreapta spre baiat. Ce se intampla?
-Sakura?, intreb incet.
-Baiatul acela ne-a cumparat bauturile.
Se ridica de la masa si isi trage un scaun langa masa noastra, actiuni care le atrag atentia si baietilor.
-Pana acum am crezut ca in Konoha sunt numai idioti, dar acum nu mai pot spune acelasi lucru vazandu-va pe voi doua.
CITEȘTI
New Team I - Finalizata
FanficMyuri, printesa satului Nakadori, aproape obligata de matusa ei sa mearga in Konoha pentru antrenament zilnic, ajunge sa il cunoasca pe unul dintre sanninii legendari, fiind greu convinsa de acesta sa devina aliati.