Episodul 57

20 0 0
                                    

*Myuri*

Stau in camera mea de ceva vreme, incercand sa-mi dau seama de ce am muscat acea fata. Nu mai simteam nici macar o emotie, de parca toate disparusera brusc pentru un moment. Am avut o senzatie rece, care imi displacea total.
Usa se deschide si pe ea intra nimeni altul decat Orochimaru, care parea plictisit. Vine langa coltul unde eram si eu ghemuita si se lasa pe vine, uitandu-se atent la mine.

-Ce s-a intamplat?

-Ma gandeam la un plan care sa ma ajute sa scap de voi.

El doar rade incet.

-Planurile tale sunt jocuri pentru noi. Desii sunt sigur ca poti venii cu ceva bun, tot nu vei putea sa pleci de aici.

-Nu intelegi ca va urasc?

Ma ridica de brat fara sa ma astept si ma incrunt.

-Asta se poate aranja.

Se uita in ochii mei si simt ca incep sa-mi pierd din nou controlul. Fara sa realizez la timp, incep sa ma simt diferita desii nu inteleg in ce sens. Stomacul meu ajunge intr-o stare ciudata, nemaisimtita de mine. Ma intoarce brusc si ma lipeste cu spatele de el, apoi isi pune mainile pe soldurile mele. Isi pune buzele reci pe gatul meu, lasand un sarut destul de umed, ducandu-se din ce in ce mai jos cu ele. Ambele maini se duc incet in sus, pana cand ajung sub tricoul meu pe abdoment, iar asta imi provoaca un mic fior. Ma intoarce din nou si ma ia in brate apoi simt cum spatele meu se izbeste de perete. Incepea sa ma sperie deja. Nu stiu ce facea, sau unde voia sa ajunga, dar ce ma inspaimanta cel mai tare este ca nu ma deranja. Se uita din nou in ochii mei si simt ca ma incalzesc foarte tare.
Il priveam cu emotie si stiu sigur ca eram rosie la fata, pentru ca este ceva ce nu mi se mai intamplase pana acum. Dintr-o data devine si el serios la fata si se apropie incet de mine, mult prea mult, pana cand ajunge in dreptul buzelor mele. Ii simteam respiratia peste ele, apoi cum strange palmele, iar pe mine nu ma facea decat sa fiu si mai speriata de ce incepeam sa simt si de ceea ce urma sa fie. Buzele noastre se ating incet si ma face sa-mi pun mainile peste umerii lui. Incet, se apasa mai mult peste buzele mele, incepand sa se formeze un sarut natural, pe care nu ma asteptam sa-l primesc tocmai de la el. Sarutul parcurgea incet, fara graba si cu multa pasiune, ceea ce nu parea stilul lui si nici al meu, dar ceva ciudat era la mijloc. Ma ia de pe perete si ma cara in brate, apoi simt cum ma lasa pe spate si ma pune pe saltea, care se lasa intr-o parte in momentul cand isi pune genunchiul probabil pe ea. Mainile le baga pe sub bluza mea, ridicandu-mi putin bazinul din cauza faptului ca erau reci. Ceva normal pentru un sarpe. Imi prinde bluza de margini, apoi o ridica incet si ma desprind din sarutul cu ele atunci cand trece peste fata mea. Ridic capul ca sa o poata scoate detot si o arunca undeva prin camera. Isi scoate acea limba ciudata si cand o pune peste burta mea imi contract muschii, apoi simt cum se duce din ce in ce mai sus intr-o linie dreapta, ajungand la gatul meu.

-De cand faci astfel de lucruri cu experimentele tale?, intreb printre expiratiile profunde.

-Nici nu te nascusezi, rade.

Nu este bine ceea ce se intampla aici si voiam sa ma opresc, dar cand ochii lui se intresecteaza cu ai mei nu se intampla altceva decat sa imi provoace opusul fata de ce voiam eu sa fac. Pune degetele peste cicatricea mea si o priveste atent.

-Cand te-ai maturizat complet?

-Cu ceva timp inainte sa vin in Konoha.

-Sa inteleg ca deaia te-a si trimis in acea perioada.

Fara sa imi dau seama cand, simt cum nasturii pantalonilor mei sunt desfacuti si fac ochii mari. Nu ar trebui sa fac asta.

-Orochimaru, spun incercand sa-l opresc dar ma ignora.

Desii nu vreau sa-l mai las sa continuie, ceva ma oprea, iar acel ceva ma enerva. Fiind scurti, ii da usurinta jos si ma inrosesc si mai tare decat eram iar el zambeste. Bluza ce o avea pe el o da cu rapiditate jos si se intoarce la ceea ce facea inainte, dar usa se aude scartaind ceea ce l-a facut sa-si intoarca capul nervos.

-Orochimaru-sama?

-Ce este?

-Ahm...imi pare rau lordule.

Inainte sa plece Orochimaru se ridica si merge langa el. Scoate un sarpe din perete printr-un jutsu probabil apoi il pune pe acel om care se uita terifiat. Ma ridic in varful patului si ma asez in genunchi, privind scena mai bine. Sarpele se face colac in jurul lui si incepe sa-l stranga foarte, iar inainte sa-i striveasca oasele el inchide usa. Isi intoarce privirea peste umar catre mine, avand una serioasa, apoi un tipat scurt se aude de pe hol. Cand ma uit mai bine la Orochimaru, imi blochez privirea pe el si cred ca ma si inrosesc, iar cand realizez ca nu eram decat in lenjerie devin si mai rosie. El vine si se aseaza inapoi pe marginea patului, rezemandu-se intr-o mana si incepesa se uite insistent la mine. Mana lui se apropie de fata mea si imi da parul dupa ureche, apoi lasa capul intr-o parte, fixandu-si o imagine draguta de inocent, desii el nu era inocent. Il privesc din nou in ochi si un fior ma trece imediat si in stomacul meu iar se produc ceva lucruri ciudate. Se apropie de mine si ma lasa din nou pe spate, fiind din nou deasupra mea. Isi trece degetul mare peste buzele mele si se apropie cu gura de ele, pana cand se ating din nou. Bazinul lui ajunge acum sa fie intre picioarele mele si se apasa incet, iar asta m-a facut sa imi fie mai rusine decat imi era deja. Ei bine, chiar urma sa se intample si nu stiu daca e bine ce fac, dar o sa vad consecintele in viitor.

New Team I - FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum