6. Saturn

949 89 12
                                    



Keď sa Draco vrátil domov na Malfoy Manor, vôbec ho neprekvapilo, že Rhea na neho čakala v hale. Postavila sa zo schodov, keď sa vrátil. Určite tu sedela celý čas, čo bol preč. Ani ju nemal kto vidieť, lebo Narcissa sotva vychádzala zo svojej spálne, alebo obľúbeného žltého salónika.

„Zľakla som sa, keď si tak náhle odišiel," vravela mu nervózne.

„Netráp sa," povedal jej, pohladil ju po vlasoch a potom ju pobozkal na čelo. „Neurobil som nič zlé. Bol som sa iba niekomu ospravedlniť."

„Komu?"

„Po kom si taká zvedavá?" nadvihol Draco obočie.

„No tak, Draco," žiadala ho a trocha sa pousmiala.

„Uvidíš," prisľúbil jej a potom si rozopol som prívesok Saturnu, ktorý vždy nosieval. Chvíľku ho držal v rukách a potom jej ho pripol na krk. „Chcem, aby si ho mala."

„Ale je tvoj," riekla a dotkla sa ho. Už visel na jej krku a Draco sa na ňu usmieval. „Určite ho máš od Astorie a..."

„Nie je od nej," povedal Draco. „Je od inej ženy."

„Miloval si ju?"

„Veľmi," usmial sa na ňu Draco. „V mojom srdci mala vždy špeciálne miesto. Stále ho tam má. Miloval som Astoriu, naozaj veľmi. Ale žena, ktorá mi dala tento prívesok, je pre mňa dôležitá. A keďže ty si pre mňa tiež veľmi dôležitá, chcem, aby si ho nosila ty."

„Neviem, či môžem, Draco," šepla.

„Som veľmi osamelý, Rhea, už roky. A teraz keď som sa sem vrátil, som pochopil, že už nemôžem odísť. Je tu moja matka, o ktorú sa musím postarať. Si tu ty, ktorú musím ochrániť a je tu tá žena, ktorú stále milujem. Byť Malfoyom znamená výnimočnú osamelosť a to je niečo, čo pre teba nechcem," vysvetlil jej všetky svoje dôvody, prečo jej svoj obľúbený prívesok dáva.

„Kto je tá žena?" spýtala sa ho zvedavo.

„Nepoznáš ju," odvetil jej. „Raz ti ten príbeh porozprávam, ale nie dnes. Som už veľmi unavený a pôjdem si ľahnúť. A ty by si mala tiež. Bol to dlhý deň."

„Máš pravdu," prikývla a dotkla sa prívesku. „Draco?"

„Áno?"

„Keby si mal deti, tak by si bol menej osamelý, však?"

„Moje deti žijú na Saturne," odvetil jej a potom sa pobral hore schodmi. Rhea nerozumela jeho odpovedi a zostala smutná. Opäť sa dotkla prívesku, ktorý pre Draca toľko znamenal. Vedela to, lebo vždy keď sa stretli, keď tu bol navštíviť rodičov, alebo ju, mal ho na krku. Naozaj si celé tie roky myslela, že ho má od Astorie. Očividne však nebola jediná žena v jeho živote.

Rhea bola veľmi zvedavá, kto bola tajomná žena, ktorá mu podarovala prívesok.

Saturn.

Zrejme to niečo znamenalo, keď to spomenul v spojitosti s deťmi. Saturn. Stále jej názov tej planéty rezonoval v mysli. Rhea bola odhodlaná, že zistí, kto je tá tajomná žena a rovnako zistí aj to, či by ešte dokázala urobiť Draca šťastným. On nechcel, aby bola osamelá ako všetci Malfoyovci. Neprial si to a ona mala rovnaké pocity. Nechcela ho vidieť smutného, opusteného a vôbec nie osamelého.

***

Hermiona potrebovala ísť do Šikmej uličky, aby si zadovážila nejaké veci. Vôbec na to nemala chuť. Keď sa však v jej kabinete objavil Bill a pozýval ju k Trom metlám, rýchlo si rozmyslela, čo robiť.

Saturno [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now