„Ja ťa počúvam, Fleur," prikývol Bill.
„Všetko som zhničila," povzdychla si Fleur a pozrela sa mu priamo do očí. „Neviem, čho som si myslela. Jean nebol thaký ako ty. Nevedel, čho je to rodina," rozprávala mu. „Nhikdy si neodpustím thúto chybu, ktorú som urobila."
„Neviem, čo ti mám na to povedať. Mohla by si sa dostať k pointe?" spýtal sa jej Bill.
„Ahle áno," prikývla Fleur. „Photom ako ma opustil, ako mhi povedal, že som priveľmi stará a on si photrebuje nájsť mladšiu žhenu, som bola zničená. Uvedomila som shi, že som mala odolať jeho khúzlu. Keby som nebola podľahla, mhohli sme byť ďalej mhanželia a rhodina."
„To sa už nestane, Fleur," povedal jej Bill. „Zlomila si mi srdce, keď si ma podviedla. Zlomila si mi srdce, keď si si vybrala jeho a nie našu rodinu. Našťastie som našiel tú, ktorej sa podarilo zlepiť kúsky môjho rozbitého srdca. Som teraz šťastný a nech urobíš čokoľvek, tak to nezničím, Fleur."
„Jha ani nechcem!" skríkla na neho a pozrela sa mu priamo do očí. „Áno, vhrátila som sa s úhmyslom, že si ťa získam späť, ale zhmenila som plány."
„To je hra?"
„Nie," pokrútila hlavou a po lícach jej tiekli slzy. „Dominique mi phovedala, že si s Orianou šťastný. A phovedala mi tiež, žhe ak sa do toho zamiešam, thak mi to nikdy neodpustí. Ona je pre mhňa viac ako ty."
Billa prekvapili jej slová a zároveň aj veľmi potešili. „Fleur, ja..."
„Nechaj mha to dohovoriť," žiadala ho. „Dominique má phravdu, po tom všetkom, čho som ti urobila, si zaslúžiš, ahby si bol šťastný. Naozaj ti to z chelého srdca želám, Bill. Prisahám ti a môžem to ísť phokojne odprisahať aj Oriane, že sha nebudem miešať. Stratila som ťa vlastnou vhinou a budem si niesť svoje následky. Neodchádzam ale späť do Francúzska. Zhostávam kvôli deťom. Photrebujem si získať ich odpustenie."
Bill jej podal vreckovku. „Ďakujem, Fleur," usmial sa na ňu. „Cením si, že si mi to všetko povedala. Deti ti odpustia. Majú ťa veľmi radi a sú to tie najlepšie deti na svete. Pevne verím, že sa to všetko dá do poriadku."
„Dhúfam," prikývla Fleur. „Victoire mi hovorila, že sha s tebou nerozpráva."
„Kvôli Oriane," prikývol Bill. „Je k nej veľmi nepríjemná. Myslela si, že má niečo s Teddym. Pamätáš sa, vtedy ju vyhodila aj zo svadby?"
„Jhe to moja vina," priznala Fleur.
„Čože?"
„Bill, vhážne ma to mrzí," pokračovala a sklopila pohľad. Nabrala odvahu a potom pokračovala. „Všimla som shi ju na svadbe. Vhedela som, že to je Teddyho khamarátka. Vážne phekná kamarátka. Videla som ju, akho sa na teba pozerá, aj kheď ty si si ju nevšimol. Nhepáčilo sa mi. Nahovorila som Victoire, žhe som ju videla ako sa lepí na Teddyho. Nechcela shom, aby bola na slávnosti, nhebodaj by si si ju všimol..."
Bill klesol na svoju stoličku a vložil si tvár do dlaní. Fleur mohla za nenávisť, ktorá rástla vo Victoire. Vôbec nevedel, čo jej má na to povedať. Taká hlúposť. Vtedy ak by si Orianu aj všimol, možno by si pomyslel, aké to je pekné dievča a to by bolo všetko. Bol predsa v tej dobe šťastne ženatý a nič iné by sa nestalo. Na to dobre poznal sám seba.
„Bill..."
„Chcem, aby si to povedala Victoire!" nahnevane jej neodvetil. „Že si to celé vymyslela. Že Oriana nikdy neflirtovala s Teddym!"
„Victoire a Teddy sa k shebe vrátili," šepla.
„Ja viem, ale aj tak jej to musíš povedať!"
KAMU SEDANG MEMBACA
Saturno [HP Fanfiction]
Fiksi Penggemar* Vždy som ti vravela o Saturne. Pretože na Saturne žijú deti, ktoré sme nikdy nemali. A vravela som ti o Plute, kde ešte stále počujú výkriky našej lásky. A o Mesiaci, kde kričia osamote naše hlasy. Tvoj a môj... a žiadajú odpustenie. Nemohli sme t...