32. Zásnuby

861 86 10
                                    


Andromeda sa vybrala na návštevu k svojej sestre. Posledné mesiace to s ňou bolo ťažké a áno, aj ona odsudzovala čin, ktorý vykonala, ale predsa len to bola jej sestra. Nechcela ju nechať úplne samú.

Narcissa vyzerala naozaj zničene, keď ju prijala vo svojom obľúbenom žltom salóniku. Pod očami mala veľmi výrazne kruhy a nebola ani namaľovaná. Vlasy mala ako hniezdo a šaty, ktoré mala na sebe boli od fľakov.

„Ako sa máš?" spýtala sa jej Andromeda.

„Zle," odvetila jej Narcissa. „Ako sa mu darí?"

„Myslím, že dobre," odvetila jej, vediac na koho sa pýta. „Nevidela som ho ale pár týždňov. Býva v Rokville aj s Hermionou a Rheou. Je naozaj šťastný, Cissy."

„To som rada," odvetila jej sestra. „Neodpovedá na moje listy," pokračovala. „Najprv sa mi vracali neotvorené, pretože tam bola malfoyovská pečať a posielala som ich po rodinnom výrovi. Potom som zmenila sovu a síce sa už nevrátil môj list, ale odpoveď sa nedostavila."

„Mrzí ma to."

„To hovoríš len tak, tiež si myslíš, že som urobila hroznú vec," zamračila sa Narcissa.

„Ja si to nemyslím, Cissy, ja to viem. Ty si urobila hroznú vec!"

„Ľutujem to," povedala Narcissa a pozrela sa sestre do očí. „Naozaj veľmi. Prišla som o Draca a aj o moju vnučku. Vieš ako zle som sa k nej správala? Samozrejme, že to vieš. Vždy si sa ma snažila presvedčiť, aby som bola trocha milšia, ale ja som ju nenávidela. Pritom som ju mala milovať, mohla som..., ale neurobila som to. Je neskoro, Andy."

„Rhea je dobré dievča," usmiala sa Andromeda. „V jej srdci nie je miesto pre nenávisť. Nie je tvrdohlavá, ani hrdá, nie je ako ty. Nie je ako Malfoyovci a Blackovci. Zrejme za to môžu gény Hermioninej rodiny. Rhea ti jedného dňa odpustí."

„A Draco?"

„Draco," Andromeda sa smutne usmiala. „Draco je tvrdohlavý a veľmi hrdý, Cissy."

„Nemôžem uveriť, že som niečo také mohla urobiť," kajala sa jej sestra. „Ako som len mohla..., ako, Andy?"

„Kiežby si sa vtedy rozhodla inak," prikývla Andromeda.

„A čo máš nové ty?" spýtala sa Narcissa.

Andromedu jej otázka trocha prekvapila. Niežeby sa Narcissa o ňu nezaujímala, ale keď mala Narcissa problémy, riešila iba to a svet okolo ju nezaujímal. Teraz na nej videla zmenu. „Ani nie veľmi dobre. Teddy a Victoire sa pohádali a Teddy nebýva doma."

„Prečo sa pohádali?" spýtala sa Narcissa a Andromeda jej porozprávala, čo sa medzi mladým párom stalo.

„Dúfam, že sa čoskoro obaja spamätajú, hlavne kvôli deťom," dodala Andromeda.

„Takže Teddy u teba býva?"

„Nie," pokrútila Andromeda hlavou. „Býva u Ginny. U Potterovcov."

„Prečo tam? Nemám Ginny Potterovú rada," zhodnotila Narcissa.

„Teddy nepoznal svoju matku. Inklinuje k Ginny, pretože ho vždy privítala s otvorenou náručou. Je pre ňu ako syn a on ju svojím spôsobom berie ako svoju matku. Vždy jej všetko hovoril, majú veľmi pekný vzťah a ja som za to rada," vravela jej Andromeda. „Ginny Potterová je skvelá žena, možno mi neveríš, ale ver aspoň preto, že ja by som len tak Teddyho nezverila hocikomu. Ale jej áno, jej vždy áno."

Saturno [HP Fanfiction]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن