36. Ospravedlnenie

905 77 16
                                    

Hermiona sa u Troch metiel stretla s Harrym a Ronom. Zavolala ich, aby im povedala o tom, že sa bude vydávať. Stretli sa iba oni traja, bez manželiek a ona bez svojho snúbenca. Chcela im to povedať medzi šiestimi očami.

„Čo sa deje, Hermiona? Malfoy ti ublížil a ty chceš, aby sme ho zabili?" spýtal sa jej Ron, keď sa usadil a objednal si fialovú vodku.

„Nie," pokrútila hlavou. „Ahoj, Harry."

„Ahoj, Hermiona," usmial sa na ňu. „Písala si, že ide o niečo súrne, tak sme teda tu. Niečo s Rheou?"

„Okrajovo," odvetila im. „Ide o mňa."

„Sme samé ucho," prikývol Ron.

„Draco ma požiadal o ruku," oznámila im a ukázala im svoj nový prstienok.

Harry ostal úplne šokovaný a Ron samozrejme rozlial svoju fialovú vodku. Rosmerta mu ihneď doniesla druhú a prútikom odstránila rozliaty alkohol. „Ideš sa vydávať? Čože?" habkal Ron.

„Áno," prikývla Hermiona. „Požiadal ma o ruku a ja som súhlasila. Chcem mať svoju kompletnú rodinu a vážne ho milujem. Chcela som vám to povedať osobne, kým to Ginny vykváka a..."

„No to je ale novina," prikývol Harry, ktorý sa už spamätal z prvotného šoku. „Už to vie Lily?"

„Nie, ešte nie," pokrútila hlavou Hermiona.

„Bude sa veľmi tešiť," usmial sa na ňu Harry. „Určite ti bude chcieť pomáhať a Ginny tiež."

„Áno, Ginny, Rhea, Lily, rátam s nimi," prikývla Hermiona.

„Chceme, aby si bola šťastná, Hermiona," prehovoril aj Ron. „Malfoy síce nie je naša predstava o tvojom šťastí, ale čo narobíme..."

„Ďakujem," prikývla Hermiona.

„Budeš šťastná?" spýtal sa jej Ron.

„Ja..., myslím, že áno," prikývla a po tvári jej stekala slza. Aj po toľkých rokoch sa jej najlepší priatelia zaujímali o to, či bude naozaj šťastná. „Milujeme sa a chceme vytvoriť fungujúcu rodinu pre Rheu a teraz aj Nathana. Požiadali sme o jeho adopciu, obaja."

„Skvelé," usmial sa Harry.

„Takže teraz budeme mať Malfoya aj v rodine, to je fakt skvelé," zasmial sa Ron. „Jedného dňa sa s tým možno zmierime."

„Vďaka," zasmiala sa aj Hermiona. „Harry?"

„Áno, Hermiona?"

„Chcela by som ťa požiadať, aby si mi šiel za svedka," riekla a pozrela sa mu do očí. „Urobíš to pre mňa?"

„Bude to pre mňa veľká česť, Hermiona," usmial sa na ňu Harry a prikývol.

Hermiona si zotrela slzy a opätovala mu úsmev. „Kedy ste toľko dospeli, chlapci?"

„Dávno, Hermiona," ubezpečil ju Ron. „Takže moja úloha bude aká? Naplánovať rozlúčku so slobodou?"

Vybuchla smiechom. „Ron!" Smiala sa ďalej. „Nie, ja mám pre teba iba jednu úlohu."

„To som zvedavý," žmurkol na ňu.

„Želám si iba toľko, aby si v ten deň bol so mnou tiež," povedala mu úprimne.

„Hádam si si nemyslela, že by som si nechal ujsť tvoju svadbu?" nadvihol obočie. „Aj keby si si brala mantichoru..., po pravde Malfoy od nej nemá ďaleko."

Saturno [HP Fanfiction]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon