30. William

895 83 17
                                    


„Victoire Weasleyová!" napomenula ju ihneď matka.

„Lupinová," opravila ju Victoire automaticky. Po chvíľke ticha, ktoré medzi ostalo, ju zabolelo pri srdci. „Tak, čo tu robíš, mama?" spýtala sa a snažila sa nerozplakať. Keby pri nej nestála teta Angelina, dávno by plakala.

„Vezmem deti uložiť spať, aby ste sa pozhovárali, dobre?" navrhla teta.

Victoire slabo prikývla. Nebola si istá, či sa chce zhovárať so svojou mamou. Posledné mesiace často myslela na to, čo sa stalo a prečo sa jej rodičia rozviedli. Snažila sa nedávať to za vinu ani jednému, pretože ako povedala teta Hermiona, tak za to tak či tak vždy môžu obaja. Victoire však mala pocit, že jej matka za to predsa len môže viac.

„Victoire," oslovila ju Fleur a jej hlas bol zrazu celkom iný. „Mhrzí ma tho..."

„Nemali ste ma klamať. Ani tatko, ani ty," riekla Victoire. „Nie som predsa malé dievčatko, aby som si nezaslúžila pravdu. To, že ste od toho chceli uchrániť Louisa, ale ja som už veľká a Dominique tiež. Všetci to už vedia mama. Možno okrem babičky a dedka."

„Victoire, mhusíš pochopiť, žhe sa thaké veci dhejú," riekla jej matka. „Nehcela som, aby sha to stalo. Vhážne som mhilovala tvojho otca, ale sthalo sa."

„Dominique a Louis to už tiež vedia," povedala jej Victoire.

„Phrečo Teddy odhišiel?"

„Pretože sa vrátila Oriana," povedala Victoire smutne.

„Thá jeho khamarátka?" spýtala sa Fleur pohŕdavo.

„Áno, tá čo si mi poradila, aby som ju vyhodila z mojej svadby s Teddym," prikývla Victoire. „Vrátila sa a narodil sa jej syn. Obvinila som Teddyho z nevery a z toho, že ten chlapec je jeho. Ale to nie je pravda. Dobre viem, že to nie je pravda a predsa len som to vyslovila a zakázala som mu sa s ňou stretávať, ale neuspela som. Teddy sa na mňa veľmi nahneval, povedal mi, že mu neverím a potom odišiel. To sa stalo už asi pred pol rokom," dodala smutne.

„Och, Victoire!" zalamenovala Fleur. „To je sthrašné! A to všetko vhinou tej ženy!"

„To nie je všetko, mama," povedala Victoire a netušila, prečo sa pritom na matku uškrnula. „Oriana mala vyššie ciele ako Teddyho. Spáva s mojím tatkom!"

Fleur vyzerala, akoby jej dcéra dala facku. Zbledla a trocha sa zatáckala. „Čhože?"

Victoire nevidela dôvod, aby jej to opakovala, iba jej povedala všetky podrobnosti.

***

Ako Draco sľúbil, zašiel v piatok po práci k Pansy, aby sa jej spýtal, či by mohol stráviť s Nathanom víkend. Pansy vyzerala dosť zničene. Jej tvár bola vyblednutá a mala výrazne kruhy pod očami. Okrem toho z nej razil alkohol a to sa Dracovi vôbec nepáčilo.

„Čo to so sebou robíš?" spýtal sa jej.

„Nestaraj sa, Draco," odsekla mu. „Čo tu chceš?"

„Mohol by som vziať Nathana na víkend k sebe?" položil jej ďalšiu otázku.

„Ber si ho," kývla hlavou.

„Ďakujem," odvetil jej, hoci mal veľkú chuť ju prekliať. Vyšiel hore na poschodie jej domu, do ktorého sa vrátila bývať a zaklopal na dvere, kde mal Nathan detskú izbu. Vošiel dnu a usmial sa na chlapca, ktorý sedel na koberci a prezeral si knižku. „Ahoj, šampión."

Saturno [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now