Hermiona sa vrátila do svojich komnát a bola nahnevaná sama na seba. Draco mal pravdu – naozaj na Rheu trocha žiarlila a to vôbec nebolo dobré, keď si to on všimol. Myslela si však niečo úplne iné, ako to naozaj bolo. Vôbec by jej nebolo napadlo, že Rhea je Dracová mladšia sestra. Predstavovala si úplne iné scenáre, hralo sa s ňou jej podvedomie i zlomené srdce. Všetko však bolo úplne inak.
Vedela si predstaviť, že dievčina naozaj nemala šťastný život. Lucius podľa nej nebol schopný nikoho nikdy milovať a Narcissa dievčine sotva mohla dať lásku, keď v nej videla zradu svojho manžela.
A Draco bol preč takmer celé tie roky. Rhea bola osamotená a určite veľmi nešťastná. A to ju ešte pred pár minútami preklínala vo svojom podvedomí a teraz sa za to hanbila sama pred sebou.
Túžila iba potom, aby dievčinu znova stretla a mohla sa k nej správať milšie a nie ako naposledy, keď ju stretla v kníhkupectve v Šikmej uličke. Naozaj ju to mrzelo, rovnako ako scéna, ktorú urobila Dracovi.
Urobila zo seba hlupaňu a dala mu najavo, že jej srdce ešte neutíchlo.
***
Bill Weasley sa posledné dni cítil neskutočne osamelo. Myslel si, že vyučovať Obranu proti čiernej mágií ho bude baviť, ale v skutočnosti uvažoval nad tým, že by sa vrátil k svojej pôvodnej práci kliatborušiteľa pre Gringottbanku. Dokonca uvažoval znova nad Egyptom, ale nemohol opustiť svoje deti. Stačilo, že Fleur odišla do Francúzska, nemohol ich tu nechať samých.
Práve vychádzal z nemocnice sv. Munga, kde si bol po lieky na spanie, lebo odkedy Fleur odišla, nedokázal v noci zaspať a nechcel toľko zneužívať madam Pomfreyovú, aby mu varila bezsenný elixír. Omylom do neho narazila mladá žena, ktorá bola v pokročilom štádiu tehotenstva. Bill ju zachytil vo chvíli, kedy vykríkla a uvedomil si, že to boli kontrakcie a žena začína rodiť.
„Au, prepáčte," rýchlo sa mu ospravedlnila a pozrela sa na neho. „Pán Weasley, však?"
„Áno," prikývol Bill. „Poznáme sa?"
„Som Oriana, Teddyho,.. au," zakňučala od bolesti. „Teddyho kamarátka. Videli sme sa na svadbe."
Bill ju aj tak nevedel zaradiť, nepamätal si ju. Rýchlo si ju obzrel. Mala hnedé vlasy, veľké hnedé oči, bola vysoká takmer ako on. A zvíjala sa v bolestiach. „Poďte, odprevadím vás."
„Vďaka," pokúsila sa o úsmev. „Som tu sama, viete, slobodná mama," dodala.
Bill prikývol, nijako to nekomentoval. Nestaral sa do cudzích ľudí. Pomohol jej na správne oddelenie, kde ju ubytovali do izby a on bol stále pri nej, lebo nechcel, aby zostal zostala sama. Predstavil si, že by v takejto situácií bola Victoire, alebo Dominique. Neželal by si, aby ostali osamotené.
Oriana dostala ďalšiu kontrakciu a silno ho stisla za ruku. Billovi to nevadilo. Pamätal si pôrody svojich detí a Fleur to prežívala o dosť horšie ako Oriana. „Nemusíte tu byť," riekla mu. Tvár mala červenú a vlasy spotené.
„Nenechám ťa samú. Si predsa Teddyho kamarátka," odvetil jej. „Ak chceš, môžem poslať správu jemu, alebo otcovi dieťa?"
„Otec dieťaťa zomrel," povedala. „Ale to nevadí, no nebola to láska, viete..."
„A Teddymu?"
„Nie, nevideli sme sa pár rokov," odvetila mu. „Má svoju rodinu, už nie sme na Rokforte a..." Nedopovedala, iba sa usmiala. Potom však na ňu prišla ďalšia kontrakcia.
Bill zbehol pre liečiteľa, lebo mal pocit, že sa mladá žena priveľmi trápi. Liečiteľ zhodnotil, že už je čas. Bill sa pozrel na Orianu a nemal v úmysle ju teraz opustiť. Automaticky k nej podišiel a zotrel jej mokrým uterákom pot z tváre. „Bude to v poriadku," prisľúbil jej.
YOU ARE READING
Saturno [HP Fanfiction]
Fanfiction* Vždy som ti vravela o Saturne. Pretože na Saturne žijú deti, ktoré sme nikdy nemali. A vravela som ti o Plute, kde ešte stále počujú výkriky našej lásky. A o Mesiaci, kde kričia osamote naše hlasy. Tvoj a môj... a žiadajú odpustenie. Nemohli sme t...