8. V parku

962 87 15
                                    


Hermiona a Bill boli v jej komnatách, pili kávu a on jej rozprával o Oriane. Bola rada, že prišla na iné myšlienky, ale predsa len ju to zabolelo, keď počula o tom, ako sa ďalšej žene splnil sen o krásnom a zdravom bábätku. Bill však nemal odkiaľ vedieť o jej trápení a ona ho v rozprávaní nestopla.

„A potom som porušil sľub a napísal som Teddymu. Zdala sa mi osamotená a ak sú priatelia,... chápeš ma?" vravel jej.

„Áno, podľa mňa si urobil dobre," prikývla Hermiona. „Po škole sa priateľstvá trocha pokazia, predsa len každý má svoj život, ale sú situácie, kedy človek naozaj potrebuje niekoho mať pri sebe."

Vo chvíli ako to dopovedala, z jej kozubu vystúpil mladý čarodejník a usmial sa svojím typickým úsmevom, ktorý Ginny nazvala – teddyovským úsmevom, z ktorého takmer každá žena ide do kolien. A hoci Hermiona vždy vnímala Teddyho ako synovca, musela uznať, že jeho úsmev vždy stál za to.

„Ahojte, tak čo sa deje?" pozdravil ich Teddy, podišiel k Hermione, pobozkal ju na líce a potom si podal ruku s Billom a posadil sa k ním na pohovku.

„O Orianu," povedal Bill.

Teddy okamžite zareagoval. „O Ori? Ty poznáš Ori? Nevidel som ju roky. Neodpisovala mi na správy a..."

„Áno, dnes ráno som ju stretol. U sv. Munga," vravel mu Bill. „Rodila. Narodil sa jej synček."

„Vážne?" Teddy na neho hľadel prekvapene.

„Áno, ale bola sama. Povedala mi, že otec jej dieťatka zomrel. Ostal som s ňou pri pôrode, keď mi povedala, že je tvoja kamarátka. Nechcel som, aby bola sama. Potom mi povedala o svojich rodičoch. Musel som ti napísať, možno by si ju chcel vidieť," vravel mu Bill.

„Samozrejme, že ju chcem vidieť," usmial sa Teddy. „Synček, to je skvelé. Oriana to nemala v živote ľahké."

„Počuli sme," prikývla Hermiona.

„Nie, ono to je trocha horšie," riekol Teddy. „Smrťožrúti zabili celú jej rodinu. Otca, mamu i staršiu sestru Arianu," vravel im.

„Arianu?" zareagovala ihneď Hermiona.

„Áno, Oriana prežila iba preto, že v ten deň bola so svojím dedkom. Áno, dobre premýšľaš nad tým, Hermiona. Oriana je vnučka Aberfortha Dumbledora. Jeho dcéra bola jej mama. Po vojne sa vzdal krčmy u Kančej hlavy, aby vychovával Ori, ale pokiaľ viem pred piatimi rokmi zomrel a odvtedy sa mi Oriana poriadne neozvala."

Hermiona i Bill si vymenili prekvapené pohľady. Hermiona bola presvedčená, že o tomto nevedel ani Harry. Aberforth Dumbledore mal dcéru a dve vnučky a celá jeho rodina zomrela, okrem malej Oriany. Zdalo sa jej to také smutné. Vojna bola hrozná, naozaj strašná a jej pozostatky v nich naďalej zostávali.

„Preto sme si na Rokforte tak rozumeli," pokračoval Teddy. „Aj ja som prišiel o svoju rodinu a vychovávala ma babička. Mám Ori vážne rád, určite sa s ňou stretnem a chcem jej pomôcť, je to kamarátka."

„Oriana mi povedala, že to Dolohov," vravel Bill.

„Áno a Lucius Malfoy," dodal Teddy smutne.

Hermiona si domyslela. To oni sa podieľali na smrti rodiny Oriany. „To je strašné."

„Ďakujem, že si mi dal vedieť, Bill," usmial sa Teddy. „Určite za ňou zájdem aj za malým. Ako sa volá?"

„William," odvetil mu.

Teddy sa uškrnul a potom sa znova usmial. „Je to v podstate pekné meno," žmurkol na Billa.

Saturno [HP Fanfiction]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt