40. Zlá správa

855 80 8
                                    

„Lily, je sedem hodín ráno!" Bill zazíval a hľadel na svoju najmladšiu neter. „Čo sa deje?"

„Máme veľa práce," ozrejmila mu to Lily, sama sa pozvala dnu, a na stôl v obývačke zložila svoje veci. „Plánovanie svadby. Máme veľmi málo času, keďže to má byť za chvíľku. Zobuď Orianu a ideme na to."

Bill mal pocit, že sa mu to iba sníva. Veľmi sa túžil vrátiť do postele, ale na schodisku sa už objavila aj Oriana v župane a zívala tiež. „Čo sa robí?" spýtala sa a zišla dole a potom si všimla Lily. „Ahoj, Lily."

„Ahoj," Lily sa na ňu žiarivo usmiala. „Prišla som, lebo potrebujete moju pomoc."

„S čím?"

„So svadbou, predsa," pousmiala sa Lily. „Mám tu všetko. Šaty, zákusky, výzdobu, zoznam piesni na prvý tanec, no všetko, ako som povedala. Máme dosť málo času na realizáciu tejto svadby, tak keby ste spolupracovali, išlo by to lepšie."

„Ty organizuješ našu svadbu?" spýtala sa jej Oriana prekvapene a vymenila si rovnako prekvapený pohľad s Billom.

„Ja organizujem všetky svadby v rodine. Chcem sa tým potom živiť na profesionálnej úrovni, aj keď ma mama asi zabije," ozrejmila im to znova Lily. „Ale ak ma nechcete," dodala trocha sklamane.

Bill už chcel povedať, že ju naozaj nepotrebujú, ale Oriana zasiahla, keď ho chytila za ruku a usmiala sa na Lily. „Budeme radi, ak nám pomôžeš, Lily," prikývla. „Ale daj nám chvíľku času, aby sme sa prezliekli, dáme si spolu všetci raňajky a pôjdeme na to, môže byť?"

Lily zatlieskala. „Super, moja nová teta!"

„Hovor mi iba Oriana, prosím," požiadala ju Oriana.

„To bol len žart, samozrejme, že ťa nebudem volať teta, neboj sa," zasmiala sa Lily.

Z poschodia sa ozval Williamov plač a tak Oriana utekala za ním. Bill pokrútil hlavou nad svojou bláznivou neterou, ktorá mu tak veľmi pripomínala jeho sestru Ginny. „Urobím ti kakao, Lily?"

„Áno, prosím," prikývla Lily. „A ďakujem."

***

Draca ráno poriadne bolela hlava. Sedel v kuchyni za stolom a podpieral si ju.

„Čo sa ti stalo?" spýtala sa ho Rhea, keď si sadla k raňajkám.

„Dlhá noc," odvetil jej a pokúsil sa o úsmev.

„Takže si sa opil?"

„Nie," zaklamal Draco. „Len som si na niečo pripil a tak..."

„A s kým si bol?"

„S nikým dôležitým," odvetil jej Draco.

„Klame," podala Hermiona Rhei hrianky a džem. „Prišiel poriadne opitý a pil s Harrym a Ronom."

„S nepriateľmi?" spýtal sa Nathan.

„To nie sú nepriatelia," povedala mu Hermiona. „Pre Merlina, Draco, ty si deťom povedal, že sú to tvoji nepriatelia!"

„Nie," pokrútil Draco hlavou. „Možno, neviem, zrejme áno."

„Nathan, srdiečko, Harry a Ron nie sú nepriatelia," vysvetľovala mu Hermiona. „Sú to moji najlepší priatelia a sú naozaj skvelí. S Dracom sa iba veľmi nemuseli na škole, ale po včerajšku, očividne, to je na lepšej ceste."

„Prečo ste sa opili?" vypytovala sa Rhea.

„Ale no tak," ohriakol ich všetkých Draco. „Dosť bolo otázok, nevidíte, že ma bolí hlava. Idem si ešte asi ľahnúť. Au."

Saturno [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now