„William," oslovila ho Oriana, keď ho našla v kuchyni. Stál pri okne, hľadel von a v ruke držal pohár s vodou.
„Nikdy som Kruma nemal rád," povedal jej, ale nepozrel sa na ňu. „A teraz chodí s mojou dcérou! Je to dosť choré."
„Vážne?" spýtala sa ho a podišla k nemu. Položila mu ruku na rameno. „Toto si možno mnoho ľudí myslí aj o nás."
„To nie je pravda," odvetil jej a pozrel sa na ňu. „Ja som nikdy nebol rodinný priateľ tvojej rodiny. Nevidel som ťa vyrastať z malého dievčatka, Oriana! Nekamarátil som sa s tvojimi rodičmi!"
„Lebo sú mŕtvi," povedala smutne. „Tak si nemal možnosť. Pozri, ja len chcem povedať, že niekedy sa zaľúbiš ani nevieš ako. Do nevhodnej osoby a môžeš s tým bojovať, ale ak je to skutočné, prehráš. Láska vždy vyhrá. Dopraj Dominique šťastie. Koniec koncov, je to už veľké dievča a vari jej nedôveruješ?"
„Je ťažké uveriť, že je veľké dievča," povedal jej Bill a pozrel sa jej do očí. „U Victoire to bolo iné. Teddy tu bol vždy, už ako malí boli do seba zaľúbení. Vždy sme vedeli, že oni dvaja proste budú spolu. Ale Minique..., Minique je iná..."
„Áno, to je," usmiala sa Oriana. „Hádam si si nemyslel, že sa uspokojí s hocikým. A Viktor Krum je predsa len niekto."
„Je to somár!"
„Ale, William," zasmiala sa. „Skús im trocha dôverovať. Aj ty si si sa zamiloval do o dosť mladšej ženy, takže to nie je také nereálne. A ja som sa zaľúbila do teba. Vek niekedy nehrá rolu a ani nič iné."
„Asi s tým nič nenarobím. Dominique je priveľmi veľká, aby som jej to zakázal," prikývol Bill.
„To by si urobil?"
„Pokojne," uškrnul sa.
„Ach jaj," povzdychla si Oriana. „Zvládneš to, však?"
„Budem musieť," povedal Bill. „Nezniesol by som, keby som sa ďalšie mesiace nemal rozprávať s ďalším svojím dieťaťom. Obzvlášť s Minique."
„Myslím, že to je správne rozhodnutie," prikývla jeho manželka a pobozkala ho na líce.
Bill sa záhadne uškrnul a žmurkol na ňu.
„Čo je?" spýtala sa ho.
„Tak trocha sa nemôžem dočkať, kedy sa o tom dozvie Fleur. Nakoniec možno ona zabije Kruma a nebudem si musieť špiniť ruky!" zasmial sa.
„William!" ohriakla ho.
„Ver mi, Oriana, naozaj mám chuť mu niečo urobiť!"
„William, si dospelý chlap, pre Merlina, tak sa tak správaj," napomenula ho znova. „Vážne sa vraví, že vy muži ste navždy ako malí?"
„Fajn, vyhrala si, zlatko. Pokúsim sa správať sa normálne. Ale nežiadaj ma, aby som to okamžite prijal, alebo aby som im zagratuloval," povedal jej.
„Dobre," prikývla Oriana. „Stačí, že sa to pokúsiš rešpektovať. Myslím, že Dominique bude rada."
Bill si povzdychol a potom sa vrátili spoločne do záhrady. Sledoval ako jeho dcéra tancuje so svojím novým vyvoleným a v ruke zovrel prútik. Nevybral ho, len ho zovrel. Sľúbil svojej manželke, že to bude rešpektovať, že sa s tým pokúsi zmieriť, ale mal pocit, že to bude veľmi ťažké. Do toho sa mu smiali Charlie i George, že mal chuť ich premeniť na dve veľké ropuchy.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Saturno [HP Fanfiction]
Фанфик* Vždy som ti vravela o Saturne. Pretože na Saturne žijú deti, ktoré sme nikdy nemali. A vravela som ti o Plute, kde ešte stále počujú výkriky našej lásky. A o Mesiaci, kde kričia osamote naše hlasy. Tvoj a môj... a žiadajú odpustenie. Nemohli sme t...