47. Sila lásky

839 76 14
                                    

Teddy sa snažil prebrať Fleur, Victoire lamentovala, Viktor sa tváril nešťastne a Dominique sa uškŕňala.

Nakoniec Fleur nabrala znova vedomie a vypila celý pohár vody, ktorý jej podala Victoire. Potom sa postavila na nohy a neskutočne sa mračila na Viktora. „Si...," volila slová, ale zrejme ju nevedela napadnúť žiadna urážka v angličtine a tak niečo zamrmlala po francúzsky, čomu rozumela iba Victoire.

„Fleur, vysvetlím ti to!" žiadal ju Viktor.

„A čho? Jhe to moja dcéra!" skríkla na neho Fleur. „To jhe nehorázhne!"

„Neplánoval som to, dobre?" zamračil sa Viktor. „Stalo sa to. Milujem ju, viac ako kohokoľvek na svete. Viac ako som kedy vôbec niekoho miloval. Už sa jej nevzdám, aj keď som chcel! Už nie, Fleur! Aj keby si so mnou už nikdy neprehovorila!"

Fleur vyzerala, akoby jej dal facku. „Nesúhlasím s thým!" odsekla mu.

„Mama, preháňaš," zaplietla sa do toho Dominique. „Tak je odo mňa trocha starší, no a čo? Nie je dôležité sa milujeme?"

„Čho? O trocha?" čertila sa jej matka, až bola v tvári celá červená. „Mohol bhy byť tvoj othec!"

„Ale nie je," zamračila sa na ňu Dominique. „Je mi fuk, že s tým nesúhlasíš, aj tak s tým nič neurobíš!"

„Dominique!" ohriakla ju Victoire, keď priveľmi zvýšila hlas.

„Poď, Viktor, ideme preč!" schytila Dominique Viktora za ruku a ťahala ho preč. Skôr, než za nimi Victoire dobehla, boli preč.

Victoire sa vrátila do obývačky. Fleur sedela na sedačke a Teddy jej podával vodu. „Nhiečo silnejšie, phrosím," poprosila ho.

Teddy jej nalial z ohnivej whisky, na čo Victoire vyvrátila pohľad.

„Akho dlho to trvá?" spýtala sa Fleur a vypila pohárik do dna.

„Roky," odvetila jej Victoire a prisadla si k nej. „Koľko presne neviem, ale roky."

„Chelý čas si to vhedela?"

„Nie úplne celý čas, ale viem to dlho," priznala Victoire. „A tiež sa mi to nepáčilo. Keď ich však spolu vidím, viem, že je Minique šťastná. Nikdy nebola taká šťastná, ako keď sa teraz Viktor vrátil a povedal jej, že ju miluje a že chce byť iba s ňou. Vraj už sa jej nechce vzdať pre vekový rozdiel a pre priateľstvo s tebou, alebo tatkom. Minique je vážne šťastná."

Fleur si hlasno povzdychla a pokrútila hlavou.

„To je dôležité, nie?" spýtal sa Teddy. „Že je šťastná." Dodal a usmial sa na Fleur, tá mu však úsmev neopätovala a podala mu svoj pohárik, aby jej ešte dolial. Victoire sa znova zamračila.

„Ja si myslím, že Teddy má pravdu," pokračovala Victoire. „Možno to je zložité a trocha ťažké na pochopenie, lebo chápem aj jednu, aj druhú stranu, ale dôležité je, že sa ľúbia, a že je moja sestra šťastná."

Ani na jej slová neprinútili Fleur, aby to pochopila. Znova vypila pohárik do dna a mračila sa, lamentovala a nadávala.

***

„Pobaľ sa, ideme na výlet," oznámil Draco Hermione.

„Čože? Kam?"

„Austrália," poznamenal a ukázal jej dve letenky, ktoré kúpil. „Lietadlom, hádam to prežijem. Do Austrálie je ale náročné sa premiestniť. Tak to berme ako pred svadobnú cestu. Rhea postráži Nathana a aj tak sme za tri dni späť, ak všetko klapne."

Saturno [HP Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora