EPILÓG

1.4K 96 86
                                    


O 5 rokov neskôr

„Žartuješ?"

„Ale vôbec nie," usmiala sa unavená Rhea na svojho otca. Boli v nemocnici a ona bola značne zničená pôrodom, ale predsa len bola šťastná ako ešte nikdy. James ju držal za ruku a jej otec mal v rukách ich syna. Prítomná bola aj jej mama a Jamesovi rodičia.

„Nemôžeš to dieťa tak pomenovať," zhodnotil Draco a privinul si chlapčeka ešte viac do náručia. „Všetci sa mu kvôli tomu budú smiať!"

„Ľudia sa ti smiali, že sa voláš Draco?" spýtala sa ho Hermiona.

„Nie, samozrejme, že nie," pokrútil hlavou. „Ale jemu sa budú smiať."

„Ocko, prosím ťa," zasmiala sa Rhea, lebo dobre vedela na čo naráža.

„Nemôžeš to dieťa pomenovať Draco Potter, to proste nemôžeš!" krútil hlavou.

„Už sa to stalo," odvetila mu.

„Pri všetkej úcte, Rhea, mala si s tým počkať, kým nebudeš rozhodená z pôrodu," povedal jej Draco.

„Draco!" napomenula ho Hermiona.

„Áno, preháňaš, Malfoy," zhodnotil aj Potter. „Hoci máš pravdu, ja by som sa skôr smial z toho Draco, ako z toho celého mena."

„Sklapni, Potter!" zháčil sa Draco. „Na mojom mene nie je nič smiešne."

„No vidíš, ocko, ani na Dracovom mene nie je nič smiešne. Preto som ho pomenovala Draco. Myslela som si, že sa budeš tešiť, že sa volá po tebe. Pretože pre mňa toľko znamenáš, ale ty sa iba durdíš," krútila hlavou tento raz Rhea.

„Ja si cením, že sa volá po mne a to meno mu skutočne ide. Ale nie s tým priezviskom!" trval na svojom.

„Daj mi to dieťa, Malfoy," zamračila sa na neho Potterová a nastavila ruky, aby jej podal vnuka. Draco chvíľku váhal, ale nakoniec jej ho opatrne dal do náručia.

„Draco, poď, Rhea si musí trocha oddýchnuť," žiadala ho Hermiona a chcela ho vyviesť z izby.

„Rhea, rozmysli si to, kvôli chlapčekovi," povedal Draco a pozrel sa na dcéru.

„Volá sa Draco Potter," povedala Rhea a stisla Jamesovú ruku. „Je to hotová vec."

„Chudák chlapec," zašomral Draco.

„Mlč, Malfoy," ohriakol ho Potter.

„Áno, Malfoy, mlč," pridala sa aj Ginny.

„Majú pravdu, mlč, Draco," zamračila sa na neho Hermiona a vyviedla ho von z nemocničnej izby ich dcéry.

„Nášmu vnukovi sa budú všetci smiať," znova zhodnotil Draco. „Veď to meno je strašné, vôbec to k sebe nejde..."

„Bla, bla, bla," uškrnula sa na neho manželka. „Draco, už vážne mlč. Nie aby si bol šťastný, že sa narodil zdravý a že aj Rhea je v poriadku. Vážne sa tu budeme doťahovať kvôli menu? Podľa mňa to znie pekne a vyjadruje to, čo nás za tie roky postretlo. Veď ste s Harrym kamaráti."

„Keď si to myslíš," pokrčil Draco plecami.

Stále nemal Pottera rád, ale rešpektoval ho, lebo jeho dcéra sa pred dvoma rokmi vydala za jeho syna. Aj tak k tomu boli predurčení a Draco s tým nemohol nič robiť, ale pravda bola, že ani nechcel. Rhea bola šťastná a ak jej šťastie bol James Sirius Potter, potom bolo všetko v poriadku.

Nikdy by však nenazval seba a Pottera ako nejakých extra priateľov. Jeho manželka však rada videla veci lepšie, ako naozaj boli.

„Vážne si dnes hrozný," zhodnotila Hermiona.

Saturno [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now