Hermiona strávila pár hodín v parku s Dracom a Nathanom. Nathan bol naozaj živé a veselé dieťa a ju zakaždým pichlo pri srdci a netušila, čím si Pansy zaslúžila tak rozkošného chlapčeka. Potom to však vypustila z hlavy, lebo by sa iba zbytočne trápila a to nechcela. Roky sa trápila, potajme plakala a doteraz si nedokázala zvyknúť.
Vrátila sa na Rokfort, potrebovala ešte opraviť domáce úlohy šiestakov. Vyrušila ju však Lily, ktorá vošla do jej kabinetu a posadila sa oproti. Usmievala sa na ňu. „Hľadala som ťa asi pred hodinou, kde si bola?"
„Prejsť sa," odvetila jej Hermiona.
„Krstná, prečo mám pocit, že si bola na rande?" spýtala sa jej Lily a žmurkla na ňu. „Mne to môžeš povedať, nikomu to nepoviem."
„To určite, Lily." Hermiona sa pousmiala. Lily Luna nebola práve z tých, ktorí dokázali udržať tajomstvo. „A nie, naozaj som nebola na rande. Vieš, že ja na také veci veľmi nie som. Už sa cítim stará a..."
„Nie si vôbec stará!" mávla nad tým jej krstná dcéra rukou. „Podľa mňa si ešte dosť mladá. A ženy chodia na rande aj keď sú o dosť staršie. Ja by som si tak priala, aby si si niekoho našla a nebola sama. Išla by som ti potom za družičku na svadbe."
„Lily, máš veľkú predstavivosť," poznamenala Hermiona. „Po mamičke, evidentne."
„Mama ťa neustále dáva s niekým dokopy, ja viem," smiala sa jej krstná dcéra. „Nemaj nám to za zlé, krstná, my len chceme, aby si bola šťastná."
„Ja som šťastná, Lily," snažila sa ju ubezpečiť, ale zrejme jej to veľmi nevyšlo, lebo Lily iba pretočila očami. A hlavne to ani nebola pravda. Hermiona sa necítila vôbec šťastne. Odkedy sa Draco vrátil, cítila sa dosť zvláštne a neustále sa jej vracali všetky zlé veci z minulosti. „Mám vás a vy ste moja rodina."
„Nebudem ťa ďalej presviedčať," odvetila jej Lily, za čo jej bola Hermiona vďačná. „Už si opravila moju úlohu? Dúfam, že mi nedala T."
„K tvojej som sa ešte nedostala," žmurkla na ňu Hermiona. „A pochybujem, že by to bolo na T."
„Nikdy nevieš, krstná," zasmiala sa Lily.
„Lily," Hermiona ju oslovila. „Keď už ma tak všemocne posielaš v jednom kuse na rande, tak by ma zaujímalo, čo ty a chlapci?"
Lily Luna trocha očervenela. „Hm," zamyslene odvrátila pohľad. „Možno sa mi niekto páči, ale pochybujem, že by som sa ja páčila jemu. A okrem toho som ho dlho nevidela."
„Poznám ho?"
„Nie," pokrútila hlavou, ale Hermiona si nebola taká istá, či to nebola lož.
„Pôjdem už," zodvihla sa Lily z ničoho nič. „Aby si mohla pokračovať v opravovaní úloh, isto som ťa vyrušila. Tak dobrú noc. Uvidíme sa ráno."
„Dobrú, Lily," usmiala sa na ňu Hermiona.
Lily odišla, zavrela za sebou starostlivo dvere a Hermiona sa vrhla na opravovanie písomiek. Práve sa jej do rúk dostala Royová, Ronovho syna. Chlapec bol v Transfigurácií dobrý, čo rozhodne nemohol zdediť po Ronovi. Pousmiala sa, keď si spomenula na niekoľko jeho nevydarených kúziel. Ako si nechal na skúške VČU zmiznúť obočie a podobne. Pobavilo ju to a napísala Royovi na domácu úlohu V.
***
Teddy poslal Billovi súrnu správu a tak sa stretli u Troch metiel. Teddy už na Billa čakal, neusmieval sa, skorej vyzeral dosť zronený. „Oriana ťa preklína," oznámil mu, keď sa zvítali. „Akosi nebola vôbec rada, že si mi prezradil, že si ju stretol a že má syna. Ale malý je chutný."
YOU ARE READING
Saturno [HP Fanfiction]
Fanfiction* Vždy som ti vravela o Saturne. Pretože na Saturne žijú deti, ktoré sme nikdy nemali. A vravela som ti o Plute, kde ešte stále počujú výkriky našej lásky. A o Mesiaci, kde kričia osamote naše hlasy. Tvoj a môj... a žiadajú odpustenie. Nemohli sme t...