28

3.1K 117 16
                                    

Byliście z Shawnem na basenie publicznym i jak gdyby nic pływaliście sobie spokojnie. Chłopak na płytszej wodzie, bo się bał, a ty na głębszej.

- I jak tam mendo w brodziku? - zaśmiałaś się jednocześnie chlapiąc go wodą.

- Ha ha ha. Bardzo śmieszne. - wystawił ci język i pokręcił głową. - A wiesz, że nawet fajnie. Poznałem moją przyszłą żonę.

- Że co? - zdziwiłaś się, ponieważ to ty byłaś jego dziewczyną.

- W tym czasie jak ty moczyłaś swój tyłek w basenie, ja leżałem na leżaku. Jakaś mała dziewczynka podeszła do mnie i powiedziała, że jestem ładny. - uśmiechnął się.

- Ah czyli mam rozumieć, że mam rywalkę? - skrzyżowałaś ręce na piersi i udałaś obrażoną.

- Oczywiście, że nie. Ona nie jest taka fajna jak ty. - mrugnął do ciebie i wszedł do jacuzzi.

- Jestem tylko fajna? - dopytywałaś.

- Nie, masz dużo zalet. Na przykład masz ładną dolną część od stroju kąpielowego. - wyszczerzył się, a następnie przygryzł dolną wargę.

- Strasznie prowokujesz. - szepnęłaś, kiedy weszłaś do jacuzzi.

- Taki jest plan. - chłopak zaczął się śmiać co poskutkowało tym, że dostał od ciebie w ramie.

Kolejne dwie godziny spędziliście na pływaniu i dokuczaniu sobie nawzajem. Następnie poszliście się przebrać i wyszliście z budynku.

- Pizza? - Shawn spytał niespodziewanie.

- Czytasz mi w myślach. - zarzuciłaś torbę na ramię i zaczęłaś kierować się z stronę samochodu.

Przejechaliście autem do mieszkania chłopaka. W nim wysuszyliście włosy i przebraliście się w wygodniejsze ubrania. W sam raz pizza zdążyła przyjechać. Siedzieliście w kuchni zajadając się nią i opowiadaliście śmieszne historie z waszego życia. Niespodziewanie Shawn podszedł bliżej ciebie i pocałował cię.

- Smakujesz pizzą. - zaśmiał się między pocałunkami.

- A mogłabym ją dokończyć? - uśmiechnęłaś się.

- No nie wiem, a dostanę później dużego przytulasa? - usta miał pełne pizzy, przez co wyglądał jak chomik. Zaśmiałaś się w pokiwałaś twierdząco głową. - W takim razie pozwalam.

--------
Moim zdaniem imagin beznadziejny :))

Hope you enjoy! ❤

Imaginy || Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz