10.Bölüm

1.8K 56 1
                                    

~ Ertesi Gün ~

"Bu çalışma da güzel oldu da, artık koreografiyi çalışmaya başlasak mı?"

"Evet,evet iyi olur. Benim biraz fikrim var. Göstereyim mi?"

"Tabii."

Düşündüğüm koreografiyi gösterdim.

"Güzel ama biraz eksik gibi geldi bana. Madem parçamız hareketli, koreografi de hareketli olmalı bence."

"Evet haklısın. Senin fikrin var mı?"

"Biraz."

"Göster bakalım."

León'da koreografisini gösterdi. Kabul etmeliyim ki harikaydı.

"Çok beğendim. Düşüncemi söyleyebilirim dimi?"

"Elbette!"

"Bence; ikimizin koreografisini birleştirelim. Çünkü -bana göre- ikisi de çok güzel."

"İyi fikir. Şöyle mi olsun?" deyip, koreografinin birleştirilmiş halini gösterdi. Bu diğer ikisinden çok çok daha iyi oldu.

"Ben bunu çok beğendim. Hemen çalışmaya başlayalım! Malum iki gün sonra gösterimiz var."

"Peki. Ama bence hala eksikler var. Daha hareketli olmalı."

"Daha ne kadar hareketli yapacağız León?! Birbirimizi takla attıracak değiliz ya!"

"İşte bu!"

"Ne?!"

"Dur göstereyim de rahatla" deyip beni tuttu ve ben daha ne olduğunu anlamadan kolunda takla atmıştım!

"Güzeldi ama uyarsaydın iyi olurdu"

"Evet ama ya reddetseydin?"

"O da bir ihtimal tabii. Sende şunu yap" deyip, bende ona yapabileceği hareketi gösterdim.

"Güzelmiş, neden olmasın. Başlayalım mı şimdi?"

"Evet."

Koreografimizi çalışmaya başladık. Bütün fikirler birleşince harika bir dans çıktı ortaya! León'la birlikte yaptığımız ilk koreografi olması da cabası tabii.

"Vaov! Ben bayıldım!"

"Evet. Bu sefer tamamlandı. Yarın erkenden buraya gelip, çalışmaya devam edelim. Zor çünkü. Ve tabii ki Pablo'ya gösterelim."

"Evet, tabii."

"Saat de bayağı geç oldu, ne dersin? Biraz dolaşalım mı?"

"Hayır,hayır,hayır. Diego gelir birazdan."

Telefonum çalmaya başladı.

"Efendim, Diego?"

"Canım, ben gelemiyorum işim çıktı. Sen kendin eve gitsen olur mu?"

"Eee. Tamam,olur."

"Öptüm."

"Bende."

Telefonu kapattığımda öylece kalmıştım.

"Kötü bir şey mi olmuş?"

"Hayır da, gelemeyecekmiş."

"Yani?"

"Yani,eve tek başıma gideceğim."

"Hım. İstersen ben eve bırakırım seni. Hem konuşmuş oluruz."

"Ne konuşacağız ki?"

"Bilmem, buluruz bir şeyler. Hem hava bayağı karardı. Kurda, kuşa yem olmayasın."

♪ ♫ GEÇMİŞİN İZLERİ ♫ ♪ |2.KİTAP|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin