53.Bölüm

1.4K 45 1
                                    

Saatin 'tik tak'larından saydığıma göre, beş dakikadır bu durumdayız ve kıpırdamıyoruz. 

León beş dakikadır dudaklarımı ve yüzümü inceliyor -ki bu utanıyor olmama yetiyor da artıyor bile.

"Vi-oletta istemiyorsan...?"

Ses tellerim yok olmuştu sanki ve cevap veremiyordum! Cevap vermek yerine, gülümsedim!

Sonra o da gülümsedi ve dudağıma eğildi. Öpücüğü kondurduğunda, bayılacak gibiydim! 

Öpücüklerden sonra belimi sıkmaya başladı. Üstelik fazlasıyla! 

Dudaklarımız ayrıldığında, "Be-belimi sıkma," dedim. Daha doğrusu diyebildim. 

Başını 'olur' anlamında salladı ve belimi biraz gevşetti. Sonra da öpücüklere devam etti.

Bir anda kapı sertçe açıldı ve León üstümden hızla kalktı. O kalktıktan sonra, bende ayağa kalktım.

S: "Eee...ben...şey...Ben gitsem iyi olacak."

V: "E bir zahmet yani!"

Mahcup olmuş bir şekilde odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Sonra da León kapıyı kilitledi.

L: "İstersen devam edebiliriz?"

V: "Hayır! O kız ne hakla odaya girebilir ya?! Üstelik kapıyı tıklatmadan! Ya üstünde bir şey olmasaydı?! Ya da üstümüzde?!"

L: "Ben bilemezdim ki gelebileceğini."

V: "Bilecektin! Siz sevgiliyken, aranızda ne geçti de böyle pat diye odaya girebiliyor?!"

L: "Hiç aynı evde kalmamıştık ki."

V: "O zaman nasıl odaya girer ya?!"

L: "Bilmiyorum! Uyudu sandım ve odaya girmeyeceğini, giremeyeceğini düşündüm! Ben mi dedim, 'Biz bu durumdayken odaya gir ve her şeyi mahvet.' diye sanki?!"

V: "Bana bağırma! Hakkın yok!"

L: "Peki...Haberim olamadan odaya girdiği için özür dilerim."

Ona sertçe bakarak, yatağa yattım. Ben yatağa yattığımda aptal gibi sırıtıyordu.

L: "Şimdi?"

V: "Sen yerde yatacaksın, bende yatakta."

L: "Ama ne-"

V: "Serafina'cığın girmeden önce düşünecektin onu. Tatlım."

L: " 'Tatlım' da bir gelişme. Neyle yatacağım ki?"

V: "Hı?"

L: "Yani yastık, yorgan filan?"

V: "Gardırobunun yanındaki dolapta var. Bugün keşfettim."

L: "Yerde yatmam garanti yani?"

V: "Aynen öyle."

Gardırobun yanındaki dolaptan yastık ve yorgan aldı. Sonra da yere serdi.

L: "İyi geceler."

V: "Sana da."

~

Sabah uyandığımda León yanımda değildi. Dün geceyi hatırlayınca da, kalp atışlarım tekrar bozuldu. 

Uyku sersemliğinin verdiği etkiyle, yatağın ayak ucu tarafından kalkacaktım. 

Ayağımı atmamla, yere -León'un üstüne- düşmem bir oldu. 

Öyle çok korkmuştum ki, dondum kaldım. León'da hemen gözlerini açtı.

L: "Muhteşem bir uyandırma şeklin var!"

♪ ♫ GEÇMİŞİN İZLERİ ♫ ♪ |2.KİTAP|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin