60.Bölüm

1.5K 44 0
                                    

(Ameliyat Günü)

Günlerdir evden çıkmıyordum. Bugün León ameliyat olacak ve...utancımdan gidemiyorum bile! Ha, bir de inadım var...

Dört gündür banyo, yatak, mutfak üçlüsüyle takıldık. Telefonumuysa, neredeyse hiç açmadım. Açtığım zamanlarda da kimin aradığına ya da mesaj attığına bakıyordum.

Şu ana kadar, Diego'dan doksan sekiz tane mesaj, yüz yirmi tane de arama aldım. Şaşırtıcı derecede fazla dimi? Oysa León, sadece üç kere aradı. Hiç mesaj atmadı...

Dört gündür olduğu gibi, yatağımdan çıktım ve mutfağa indim. 

Olga ve Romallo'ya izin vermiştim. Bu fırsatla da her şeyi rahatça kırıp, dökebiliyordum. Tabii aklıma Diego'yla olanlar geldikten sonra...

~

León'dan;

Yarım saat sonra ameliyata alınacağım ve Violetta yok...

Aslında gelmesini istiyor muydum, bilmiyorum ama belki de son kez göreceğim gözlerini görmek istiyordum. Ağlamadan.

Bizim takımsa, tamamen buradaydı. Defalarca doktorlar ve hemşireler tarafından uyarılsalar da gitmediler. Gıcıklık olsun diye de, bağıra bağıra konuşmaya başladılar.

Fran: "Vilu gelmeyecek mi? Tamam, ayrıldınız ama gelmeli. Yıllarca birbirinizi özlediniz. Şimdi böyle...bu durumdayken rahatsız olmuyor musun?"

L: "Gelip, gelmemesi umurumda değil. Sadece Buenos Aires'ten ayrılmasın. Bu ameliyattan sapasağlam çıkacağımı biliyorum ama hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Hissediyorum."

Broudey: "Nasıl yani? Ne demek 'hiçbir şey eskisi gibi olmayacak'? Bir daha asla birlikte olmayacak mısınız yani?"

L: "Ben öyle bir şey demedim. Kötü bir şey oldu gibi hissediyorum. Ama iyi bir şey olacağını da hissediyorum."

Maxi: "Hım. Violetta'yı son kez görmek ister misin?"

L: "Aslında...çok. Ama inat ederse, asla gelmez ki."

Maxi: "Sen, orasını bize bırak."

Maxi; Francesca, Camila ve Federico'yu da alıp, Violetta'yı getirmeye gitti.

Umarım gelir...onu son bir kez görürüm...Tabii ki ameliyattan önce, son kez. Onun için iyileşeceğim.

~

Violetta'dan;

Yemeğimi yeyip, odama çıkarken, kapı çaldı. Açmak istemiyordum ama ayaklarım, benden bilinçsizce gitti ve ellerimde açtı.

Doğrusunu söylemek gerekirse; karşımda Maxi, Francesca, Camila ve Federico'yu görmeyi beklemiyordum.

V: "Ne işiniz var burada?"

Fran: "Seni almaya geldik."

V: "Neden?"

Cami: "León'u ameliyata uğurlaman için."

V: "Sizinle gitmeyeceğim."

Fede: "Yalnız mı gideceksin yani?"

V: "Hayır. Hiç gitmeyeceğim."

Onları bırakıp, odama gitmek için yanlarından ayrıldım ama onlara karşı çıkabildim mi? Hayır.

Maxi, belimden tuttu ve zorla çekmeye başladı beni.

V: "Maxi bırak!"

Maxi: "Hayır! Hastaneye birlikte gideceğiz."

V: "Hayır ya! Gitmek istemiyorum!"

♪ ♫ GEÇMİŞİN İZLERİ ♫ ♪ |2.KİTAP|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin