Hızla León'u ittim ve Diego'ya doğru ilerledim ama ortadan kaybolmuştu.
"Violetta,sana olan açıklamamı yapayım sonra Diego'na gidersin."
"Bak León,ben Diego'yla çıkıyorum ve seni dinlediğimde geçmişe döneceğimi bildiğim için senden uzak durmaya çalışıyorum.Şimdi izin verirsen sevgilime açıklama yapmam lazım." deyip koşarak uzaklaştım.
Studio'dan çıktığımda Diego'yu aradım ama açmadı telefonu.Evde olduğunu düşünüp taksiye bindim.
~
"Olga,Diego geldi mi?"
"Evet"
Merdivenleri koşarak çıktım ve Diego'nun odasına girdim.
"Git Violetta"
"Diego,her şeyi anlatacağım sana"
~
"İşte böyle..."
"Yani Madrid'e bu yüzden geldin?"
"Evet"
"Peki. León'u artık sevmediğine emin misin?"
"Bilmiyorum.Galiba sevmiyorum."
"Seviyorsun,Violetta. Hala ona aşıksın sen."
"Neden böyle söyledin ki?"
"León'a nasıl baktığını gördüm de ondan."
"Sana ihanet etmem ama"
"Bunu biliyorum" dedi ve gelip bana sarıldı.
"Seni seviyorum,çok seviyorum León"
"Ne? León derken?!"
"Şaka yaptım"
"Ha-ha çok komikmiş!"
"Üzdüysem özür dilerim" deyip dudaklarımı büzdüm.
"Böyle yaptığımda sana kıyamadığım için yapıyorsun bunu dimi?"
"Evet"
Birlikte yatağa uzanıp dizimi izledik.Her zamanki gibi bu da aşk dizisiydi. Adı 'Zor Aşk'tı.
Dizi bittiğinde akşam on olmuştu.Diego'ya baktığımda uyumuş olduğunu gördüm.Onun bu haline kıkırdadım.Yataktan kalkacaktım ama belimi sıkıca kavrayıp,çekince geri yattım ve birlikte uyuduk.
~
Bu sabah Diego'dan önce uyanmıştım ve hemen makyajımı yaptım.
Ben hazırlanırken telefonum titredi.Pablo'dan mesaj gelmiş.
Mesaj: "Eski Studio öğrencileriyle birlikte gösteri yapılacaktır.Tüm öğrencilerin katılımı zorunludur. -Pablo"
'Şarkı söyleyemiyorum' dediğimde kime söyledim acaba?
Katılırsam rezil olacağım,katılmazsam Pablo'yu hayal kırıklığına uğratacağım.
En iyisi güzelce şarkı söyleyebilmek için bol bol prova yapmak.
Aşağı inip piyano çalmaya başladım.
Şarkı söylerken elimden geldiğince bir şey düzenlememeye çalıştım.Ve 'Cómo Quieres' gibi zor bir şarkıyı beşinci denememde çok güzel bir şekilde söyledim.
"Bravo! Bu çok iyiydi" dedi Diego.
"Teşekkür ederim."
"Bir şarkı daha söyler misin?"
"Tabii"
'Te Creo'yu çaldım ve söyledim. Çok güzel olsa da yeterli gelmiyordu.Ama Diego'nun böyle düşünmediği her halinden belliydi.